U zagrebačkom Muzeju Mimara jučer je predstavljen hrabri novi britanski make-up brend Illamasqua, koji je proglašen najznačajnijim make-up brendom u zadnjih 20 godina. Ova strastvena make-up marka donosi profesionalni make-up na gradske ulice. Illamasqua napokon stiže u Hrvatsku, i to za mjesec dana, a gdje će se moći kupiti ova uzbudljiva šminka – još uvijek je tajna.
Ovaj brend noći, koji ohrabruje i muškarce i žene da istražuju svoj alter ego, plijenu pažnju po Londonu od prvog dana svog pojavljivanja. Illamasqua potiče samoizražavanje i nagrađuje individualnost, kako bi uhvatila maštovitost svakoga tko želi istaknuti svoj stil kroz šminku.
Proizašla iz spontanog miksa utjecaja: od korijena u mračnoj i zabranjenoj underground sceni Berlina 1920-ih godina do bogate baštine u proizvodnji filmske i kazališne šminke, Illamasqua crpi inspiraciju iz 'alternativne scene' za koju je samoizražavanje glavni oblik komunikacije.
Zovu je 'šminka noći', jer riječ je o proizvodu visoke kvalitete koji vas pompozno uvodi u visoko društvo. Illamasqua predstavlja čvrst i jasan stav, simbol je tolerancije, slavljenje posebnosti, a istovremeno je i samouvjerena izjava o vlastitoj osobnosti. Illamasqua se usuđuje biti drugačija i izazivati ustaljene trendove.
Kao zapanjujući spoj kultura, Illamasqua u sebi sadrži Kryolanovo nasljeđe (profesionalni make-up planetarne popularnosti) i proizvodno znanje, kreativnost i stručnost Illamasqua umjetničkog tima u kojem se nalaze vodeći svjetski vizažisti.
Alex Box, najutjecajnija make up umjetnica današnjice, čiji su radovi s Alexandrom McQueenom i Karl Lagerfeldom odjeknuli kao nešto novo, nadahnjujuće i provokativno, kao kreativna direktorica Illamasque stvorila je brend koji je postao prvi izbor mnogim svjetskim zvijezdama.
Njezin majstorski rad s bojama i teksturama oživljava kreativnost i maštu svojstvenu svima nama, inspirirajući da istražujemo i istaknemo svoj alter ego.
U kult sljedbenika Illamasque ponosno se svrstavaju Sienna Miller, Lily Allen, Blaize, Adele, Vivienne Westwood, Pixie Geldof, Nicole Scherzinger i drugi.
Ovaj brend noći, koji ohrabruje i muškarce i žene da istražuju svoj alter ego, plijenu pažnju po Londonu od prvog dana svog pojavljivanja. Illamasqua potiče samoizražavanje i nagrađuje individualnost, kako bi uhvatila maštovitost svakoga tko želi istaknuti svoj stil kroz šminku.
Proizašla iz spontanog miksa utjecaja: od korijena u mračnoj i zabranjenoj underground sceni Berlina 1920-ih godina do bogate baštine u proizvodnji filmske i kazališne šminke, Illamasqua crpi inspiraciju iz 'alternativne scene' za koju je samoizražavanje glavni oblik komunikacije.
Zovu je 'šminka noći', jer riječ je o proizvodu visoke kvalitete koji vas pompozno uvodi u visoko društvo. Illamasqua predstavlja čvrst i jasan stav, simbol je tolerancije, slavljenje posebnosti, a istovremeno je i samouvjerena izjava o vlastitoj osobnosti. Illamasqua se usuđuje biti drugačija i izazivati ustaljene trendove.
Kao zapanjujući spoj kultura, Illamasqua u sebi sadrži Kryolanovo nasljeđe (profesionalni make-up planetarne popularnosti) i proizvodno znanje, kreativnost i stručnost Illamasqua umjetničkog tima u kojem se nalaze vodeći svjetski vizažisti.
Alex Box, najutjecajnija make up umjetnica današnjice, čiji su radovi s Alexandrom McQueenom i Karl Lagerfeldom odjeknuli kao nešto novo, nadahnjujuće i provokativno, kao kreativna direktorica Illamasque stvorila je brend koji je postao prvi izbor mnogim svjetskim zvijezdama.
Njezin majstorski rad s bojama i teksturama oživljava kreativnost i maštu svojstvenu svima nama, inspirirajući da istražujemo i istaknemo svoj alter ego.
U kult sljedbenika Illamasque ponosno se svrstavaju Sienna Miller, Lily Allen, Blaize, Adele, Vivienne Westwood, Pixie Geldof, Nicole Scherzinger i drugi.
You must be logged in to post a comment Login