Image Haddad otvorio je novu trgovinu u Zagrebu u poslovno-trgovačkom kompleksu Green Gold na Radničkoj cesta 52. Poznatoj modnoj kući s 20 godišnjim stažem na hrvatskom tržištu čija su prepoznatljivost moderne i jednostavne linije za mladu poslovnu ženu koja traži udobnu, nosivu i ženstvenu liniju, to je četrnaesta po redu trgovina u Hrvatskoj, a treća u Zagrebu.
Nova prodavaonica prostire se na 122 kvadratnih metara prostora, a posjetiteljima nudi cjelokupni asortiman s naglaskom na nedavno plasiranu jesensko-zimsku kolekciju inspiriranu dalekom Afrikom i etno elementima plemena Maasai.


Osim na novoj adresi u Green Goldu kao i ostalim trgovinama, cijeli asortiman Image Haddada raspoloživ je i 'iz naslonjača' u online trgovini i na Facebook stranici.
Kolekcija jesen-zima začeta je suptilnim koketiranjem i poigravanjem dizajnerice Zrinke Haddad novim konstrukcijama i naborima koji neodoljivo podsjećaju na doba art decoa. Kristalna jasnoća, punina i sjaj satena pretočenog u vilinsku nježnost, multipliciran je u bezvremensku jesensku romantičnu priču.

Vrhunac kolekcije, geometrijskog eksperimentiranja, skrivenih proreza, čistoče i mistike Dalekog istoka je sako Paradox, upotpunjen prepoznatljivim Haddad pojasom Hokaido. Detalj je koji stvara onu potrebnu razliku i naglašenu ženstvenost svih odjevnih kombinacija.


Nastavak jesenske modne ekspresije, podbrenda H2 by Haddad, namijenjen je mladim samosvjesnim ženama, inspiriranim trendy eklektičnošću. Odvažnost u izboru i kombiniranju raznih dezena, provokativne čipke u kombinaciji s vintage komadima i modnim detaljima zaštitni je znak današnje 'it' djevojke, H2 djevojke.


Stapanje jesenskih boja u intrigantnoj verziji modne avangarde, nastavak je dugogodišnje prepoznatljivosti i kvalitete prve hrvatske pret-a-porter modne kuće koja i ove jeseni zasluženo nosi titulu Superbrands.
Nova prodavaonica prostire se na 122 kvadratnih metara prostora, a posjetiteljima nudi cjelokupni asortiman s naglaskom na nedavno plasiranu jesensko-zimsku kolekciju inspiriranu dalekom Afrikom i etno elementima plemena Maasai.


Osim na novoj adresi u Green Goldu kao i ostalim trgovinama, cijeli asortiman Image Haddada raspoloživ je i 'iz naslonjača' u online trgovini i na Facebook stranici.
Kolekcija jesen-zima začeta je suptilnim koketiranjem i poigravanjem dizajnerice Zrinke Haddad novim konstrukcijama i naborima koji neodoljivo podsjećaju na doba art decoa. Kristalna jasnoća, punina i sjaj satena pretočenog u vilinsku nježnost, multipliciran je u bezvremensku jesensku romantičnu priču.

Vrhunac kolekcije, geometrijskog eksperimentiranja, skrivenih proreza, čistoče i mistike Dalekog istoka je sako Paradox, upotpunjen prepoznatljivim Haddad pojasom Hokaido. Detalj je koji stvara onu potrebnu razliku i naglašenu ženstvenost svih odjevnih kombinacija.


Nastavak jesenske modne ekspresije, podbrenda H2 by Haddad, namijenjen je mladim samosvjesnim ženama, inspiriranim trendy eklektičnošću. Odvažnost u izboru i kombiniranju raznih dezena, provokativne čipke u kombinaciji s vintage komadima i modnim detaljima zaštitni je znak današnje 'it' djevojke, H2 djevojke.


Stapanje jesenskih boja u intrigantnoj verziji modne avangarde, nastavak je dugogodišnje prepoznatljivosti i kvalitete prve hrvatske pret-a-porter modne kuće koja i ove jeseni zasluženo nosi titulu Superbrands.
In this article:art deco, dizajn, Green Gold, Image Haddad, kolekcija, moda, trgovina, vintage
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login