Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Imago osvojio Eurobest

Priznanje je stiglo za humanitarnu akciju Centra za žrtve seksualnog nasilja.

Kampanja "Iznesi problem na svjetlo dana" za humanitarnu akciju Centra za žrtve seksualnog nasilja ovih je dana u Amsterdamu nagrađena na Eurobestu, najvećem europskom reklamnom festivalu s više od 4000 prijavljenih radova iz 35 zemalja. Interaktivni print oglas Imago reklamne agencije osvojio je brončano odličje u kategoriji najbolje upotrebe medija. Prvi nagrađeni hrvatski rad na ovom prestižnom festivalu i jedini ovogodišnji s ex-yu područja svojom je originalnošću i kreativnim pristupom promovirao domaće reklamne snage i pomogao upozoriti javnost na problematiku nefizičkog seksualnog nasilja.

– Nagrada na top festivalu kao što je Eurobest potvrda je kvalitete domaćih ideja na europskom tržištu. Priznanje je još i slađe kad znači dodatnu promociju humane ideje koju smo podržali sudjelovanjem u ovoj akciji,- izjavio je Vanja Blumenšajn, senior kreativni direktor.

Imago niže nagrade

No to nije jedino priznanje koje je agenciji Imago stiglo posljednjih dana. Na slovenskom SEMPL-u zlatom je nagrađena Imagova najbrže rastuća hrvatska Facebook aplikacija „Fudbaliziraj se“ u kategoriji projekata za generaciju Y. Mjesto u finalu svojih kategorija izborili su i Imagova Facebook aplikacija za Cedevitu GO! i već nagrađen print oglas za „Žensku sobu“. Festival SEMPL osim natjecateljskog ima i svoj edukativni karakter, a osnovni mu je cilj predstavljanje trendova na području medijskog planiranja, razvoja medijskih strategija, integriranih kreativno medijskih rješenja i medija općenito.

– Izuzetno sam ponosan na ove nagrade, koje su priznanje za kreativnost, učinkovitost i ‘učinkovitu kreativnost’, po kojima je agencija Imago postala prepoznatljiva. Imagov ključ uspjeha, leži u integriranju kreativne ideje u svaki segment komunikacije, isprepletenosti kvalitativnog i kvantitativnog te nemogućnosti daljnjeg odvajanja ideje od izvršenja,- izjavio je Damir Ciglar, CEO Imago reklamna agencija.


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Dobar posao

Libresse će od svakog prodanog proizvoda odvojiti 15 centi kako bi osigurao zalihe menstrualnih uložaka koje će donirati Sveučilištima u Splitu, Rijeci, Puli, Slavonskom...

Seks

Kada govorimo o seksualnom obrazovanju, digitalna je tehnologija postala možda i najvažniji alat u svijetu koji koriste mladi za obrazovanje.

Dobar posao

Kada govorimo o ženskom kolektivu, žene su obično podijeljene u dvije skupine.

Seks

Postoji niz stvari koje mnogi ljudi čine svakodnevno, a da uopće nisu svjesni da time, između ostaloga, uništavaju strast i smanjuju vlastitu želju za...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.