Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Imago osvojio Eurobest

Priznanje je stiglo za humanitarnu akciju Centra za žrtve seksualnog nasilja.

Kampanja "Iznesi problem na svjetlo dana" za humanitarnu akciju Centra za žrtve seksualnog nasilja ovih je dana u Amsterdamu nagrađena na Eurobestu, najvećem europskom reklamnom festivalu s više od 4000 prijavljenih radova iz 35 zemalja. Interaktivni print oglas Imago reklamne agencije osvojio je brončano odličje u kategoriji najbolje upotrebe medija. Prvi nagrađeni hrvatski rad na ovom prestižnom festivalu i jedini ovogodišnji s ex-yu područja svojom je originalnošću i kreativnim pristupom promovirao domaće reklamne snage i pomogao upozoriti javnost na problematiku nefizičkog seksualnog nasilja.

– Nagrada na top festivalu kao što je Eurobest potvrda je kvalitete domaćih ideja na europskom tržištu. Priznanje je još i slađe kad znači dodatnu promociju humane ideje koju smo podržali sudjelovanjem u ovoj akciji,- izjavio je Vanja Blumenšajn, senior kreativni direktor.

Imago niže nagrade

No to nije jedino priznanje koje je agenciji Imago stiglo posljednjih dana. Na slovenskom SEMPL-u zlatom je nagrađena Imagova najbrže rastuća hrvatska Facebook aplikacija „Fudbaliziraj se“ u kategoriji projekata za generaciju Y. Mjesto u finalu svojih kategorija izborili su i Imagova Facebook aplikacija za Cedevitu GO! i već nagrađen print oglas za „Žensku sobu“. Festival SEMPL osim natjecateljskog ima i svoj edukativni karakter, a osnovni mu je cilj predstavljanje trendova na području medijskog planiranja, razvoja medijskih strategija, integriranih kreativno medijskih rješenja i medija općenito.

– Izuzetno sam ponosan na ove nagrade, koje su priznanje za kreativnost, učinkovitost i ‘učinkovitu kreativnost’, po kojima je agencija Imago postala prepoznatljiva. Imagov ključ uspjeha, leži u integriranju kreativne ideje u svaki segment komunikacije, isprepletenosti kvalitativnog i kvantitativnog te nemogućnosti daljnjeg odvajanja ideje od izvršenja,- izjavio je Damir Ciglar, CEO Imago reklamna agencija.


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Drama Queen

Moja 'slobodna žena' ne očekuje spasitelja jer je sama svoj vitez, spremna za borbu i trijumf nad svakim izazovom koji joj život baci pod...

Seks

Malo smo istražili najčešće mitove i istine o seksu u dugotrajnim vezama te vam donosimo 8 najčešćih mitova u nastavku teksta.

Obitelj

Ne postoji nitko tko nam bolje, od žena koje su rodile i u 20-ima i u 40-ima, može odgovoriti na pitanje kada je bolje...

Duh i tijelo

Projekt "Nevidljiva" dokumentira priče i fotografije sedam nevjerojatnih žena koje su stale pred objektiv fotografkinje Ane Surač.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.