Možete li zamisliti svijet bez regeneratora, boja za kućno bojenje kose ili trajne ondulacije?
Sve ove inovacije dugujemo istraživačima zaposlenima u L’Orealu, koji je osnovan – kao kompanija za sigurno bojenje kose.
Njezin osnivač Eugene Scheuller bio je kemičar koji je želio svoja znanja iz kemije upotrijebiti kako bi ženama omogućio bolje proizvode za uljepšavanje. Njegova prva ideja je bila povezati se s frizerima koji su njegove inovacije primjenjivali u praksi i bio je to – pun pogodak!
Prvi šampon i prva krema za sunce
Godine 1909. kada je osnovao svoju kompaniju, Scheuller je lansirao Aureole, prvu boju za kosu iz L’Oreala. No, prvi pravi boom na tržištu izazvao je 1928. prvi moderni šampon O’Cap losion. Do tada se kosa prala na način da se crni sapun topio u vreloj vodi te zatim miješao s kristalima sode. Prvi jednokratni paketići šampona Berlingot DOP oduševili su posebno djecu i unaprijedili higijenu u Francuskoj početkom 20. stoljeća.
1935. godine žene su postale emancipiranije i otkrivale sve više tijela. Dani ozbiljnih haljina i blijede kože postali su prošlost, a preplanulost postala sada simbol zdravlja i modernog izgleda. U skladu s novim trendom, Schueller je osmislio ulje za zaštitu kože od sunca – Ambre Solaire. Datum lansiranja proizvoda 1936. bio je savršen, jer su se Francuzi spremali na svoj prvi plaćeni godišnji odmor!
Prvi lak za kosu i kućno bojenje kose
1945. godine Coco Chanel u modu uvodi kratku kovrčavu kosu pa su u L’Orealu izumili Oreol, prvi proizvod za hladnu ondulaciju, čime su pokazali kako stalno idu u korak s potrebama tržišta. Kako bi frizura bila postojanija, 1960. godine izumljen je i prvi sprej za kosu Elnett, koji se i danas prodaje, a kako žene ne bi trebale ići svaki mjesec kod frizera 1966. godine izumljena je Recital boja za kućno bojenje kose, čime je tako ljepota postala dostupna svima.
Kako ne bi zapostavili muškarce u L’Orealu su 1985. godine lansirali prvu njegu za brigu kože namijenjenu isključivo muškarcima – Biotherm Homme.
Inovacije i odgovori na traženja tržišta ostali su u srcu L’Oreala sve do današnjih dana – kada slave stoljeće svojeg postojanja.
Od svog početka L’Oreal je u potrazi za razvojem proizvoda koji odgovaraju različitim potrebama klijenata. Tijekom stoljeća postojanja grupa je razvila serije hitova koji su promijenili lice ljepote.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
You must be logged in to post a comment Login