Proslavljeni dizajnerski dvojac Robert Sever i Branko Basletić ekskluzivno su za Dove dizajnirali tunike prikazane u sklopu revije na Perwoll FASHION.HR-u. Fantastičan spoj mode i ljepote nastavak je uspješne suradnje dva poznata i omiljena branda.
Dizajnerski duo, prepoznatljiv po svojim printevima i sofisticiranim bojama, svoju su viziju predstavili u Dove duhu. Ovom kampanjom Dove predstavlja prvi Dove Invisible Dry dezodorans koji je testiran na 100 boja i dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama. Dove je želio otkriti istinu o povezanosti žena i boje odjeće koje nose te je proveo ispitivanje koje je otkrilo da samo 50% žena nosi svoju omiljenu boju.
Dove želi potaknuti žene da nose boje koje žele. Nova Dove Invisible Dry varijanta dokazano ne ostavlja vidljive tragove na bojama, ne sadrži alkohol i istovremeno njeguje pazuhe s četvrtinom hidratantne kreme. U filozofiji branda Dove je moderna i samosvjesna žena koju će novi proizvod Dove Invisible Dry ohrabriti da nosi odjeću u svojim omiljenim bojama i potaknuti je na izražavanje svoje osobnosti. Otud i inspiracija za raznobojne tunike koje za Dove dizajnirao Robert Sever.
[box style=”0″]
OSVOJITE DIZAJNERSKU TUNIKU
Dove i Robert Sever vam poklanjaju 3×1 tuniku koju je poznati hrvatski dizajner predstavio na Perwoll Fashion.hr-u.
Ukoliko želite osvojiti ovu nagradu, pošaljite nam mail s točnim odgovorom na [email protected] s naslovom TUNIKA te navedite sljedeće podatke: ime i prezime, korisničko ime na She.hr-u, broj mobitela i svoju punu adresu.
Koliki postotak žena nosi svoju omiljenu boju?
Vaše prijave primamo do 2. lipnja, 2014., nakon čega ćemo objaviti ime dobitnika.
Dobitnice su Spomenka Pajić, Ljubica Čičak i Nina Škvarić. Čestitamo!
[/box]
You must be logged in to post a comment Login