
Ovogodišnja dm-ova kampanja "Lijepa, ako to želiš" prolazi u znaku mode kao neizostavnog dijela života svake žene kojim se naglašava vlastita ljepota. U suradnji s vodećim modnim događanjem u Hrvatskoj – Fashion.hr-om, dm svojim vjernim kupcima nudi originalan dašak glamura s modnih pista. Vođen tom idejom dizajner Ivica Klarić osmislio je posrebrenu ogrlicu koja će od 16. rujna biti dostupna u 127 dm prodavaonica diljem zemlje.
"I ove sezone, kampanja "Lijepa, ako to želiš“ našim vjernim kupcima donosi ekskluzivno iznenađenje: dm će omogućiti svim ženama da se osjete posebno i glamurozno u svakodnevnim situacijama, noseći dizajnersku ogrlicu Ivice Klarića koja će, uvjerena sam, biti jedan od hitova ovogodišnjeg Fashion.hr-a. U zamjenu za samo 50 bodova na active beauty kartici dm će svakoj ženi darovati novi modni dodatak, ogrlicu koja je ujedno i etui za ruž! “, naglasila je Marinka Akrap, članica Uprave dm-a
"Žena danas u svakom trenutku dana pri ruci mora imati ruž koji se postavio kao neizostavan dio šminkanja. Upravo za tu priliku i potrebu kreiran je"„funkcionalni nakit" – posrebrena ogrlica koja je ujedno etui za ruž sa ogledalom. Dakle, u svakom dijelu svog radnog dana, bilo to u liftu ili prije sastanka, žena ima priliku popraviti svoj ruž, a da pri tome ne nosi čitavu torbu sa sobom. Radi se o vrlo praktičnom i lijepom komadu nakita sa funkcijom da ženu učini lijepom u svakom pogledu i trenutku.“ izjavio je Ivica Klarić povodom lansiranja ekskluzivnog projekta za dm.
Upečatljiva ogrlica svoje će mjesto svakako pronaći i u večernjim kombinacijama prilikom izlazaka tako da će sinergija Ivice Klarića i dm-a biti zaslužna za osmišljavanje modnog dodatka sezone.
In this article:active beauty kartica, dm, etui, ivica klarić, orglica, ruž, šminka
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login