"Na ovom smo mirisu radili nekoliko godina. Burberry Body za nas je više od mirisa, to je najveće lansiranje koje smo ikada napravili, koje objedinjuje sve vrijednosti i baštinu ovog kultnog britanskog branda, te sadašnje aspekte koje odlikuju Burberry u svijetu danas.
Željeli smo stvoriti nešto kultno, jedinstveno i posebno – povezujući stav i energiju čuvenog trench coata, to je povezivanje svega što radimo s glazbom, mirisom, našim trgovinama te webom. To smo napravili ujedinjujući svu našu klijentelu na način da im pružimo karakterističnu točku gledišta", rekao je Christopher Bailey, generalni direktor Burberryja.
Burberry Body novo je poglavlje u 155 godina dugoj Burberry povijesti. Riječ je o lansiranju branda, a ne samo lansiranju mirisa. Burberry Body je svijet preveden u miris, utjelovljujući sve kvalitete modernog globalnog britanskog branda. Odražava stav i energiju Burberry djevojke. Zavodljiv, senzualan, elegantan, bezvremenski, kultni i nezaboravan. Ime bilježi kultni duh mantila, te emocije i priče iza njega i osjećaj da ste na dobitku kada ga nosite. Burberry Body – to je stav i raspoloženje.
Jedinstven i ikonast
Miris je vrlo britanski i najsenzualniji i najženstveniji miris na kojem smo ikada radili. Vrlo je sofisticiran, a opet svijetao. Ženstven i prepoznatljiv. To je miris koji privlači žene bez obzira na njihovu dob, to je više stav. Senzualne note ruže i irisa u kombinaciji s drvenim notama čine ovaj kultni miris koji je nepogrešivo britanski.
"Burberry Body je ženstven i senzualan miris sa eklektičnim spojem rafiniranih sastojaka. Jedinstven i ikonast" opisuje Christopher Bailey.
Miris koji ima note od svježeg zelenog pelina, osvjetljavajući ih sa elegantnim i rafiniranim notama breskve frezije. Cvjetni buket ruža, sa dodatkom irisa i nježne mješavine tonova sandalovine u samom srcu. Drvenasto note kašmira, kremasta vanilija , te amber i mošus Woody cashmeran čine bazu mirisa.
Bočica u obliku dragulja
"Često opisujem Burberry kao dijamant s mnogo linija i strana i tako se činilo posve prirodno da se miris koji predstavlja sva različita raspoloženja, stavove i prezentira u bočici poput oblika dragulja. Boje odražavaju senzualne i emotivne prirode mirisa. Htio sam bočicu koja je poželjnja kao predmet, a ne samo zbog mirisa. Ja sam uvijek inspiriran arhitekturom i htio sam to prenijeti na bočicu i njen oblik", dodao je Christopher Bailey.
To je bočica koja odražava dimenzije i slojeve Burberry marke. Bočica je osmišljena kao željeni objekt.
"Željeli smo prenijeti cijelo iskustvo u vrlo senzualnu i luksuznu teksturu pakiranja – odražava tkaninu kultnog Burberryjevog mantila, gotovo kao da je kutijica mantil koji omata bočicu poput mantila koji omata Burberry djevojku", objašnjava Bailey..
Rose Gold boja je boja simbolična i već je dio Burberry ikona. Paleta boja kreće se od ružino zlatne do blijede. U asortimanu se nudi Eau de Parfum 35ml po cijeni od 450 kn, Eau de Parfum 60 ml po cijeni od 569 kn, Eau de Parfum 85 ml po cijeni od 649 kn te Mlijeko za tijelo 85 ml po cijeni od 327 kn i Ulje za tijelo 85 ml po cijeni od 327 kn.
Kampanja uz Maria Testina
"U svim smo dijelovima kampanje radili s Mariom Testinom, koji je na pravi način izrazio stav Burberry Bodyja. od utjelovljenja čuvenog mantila, preko mirisa do stava i duha Burberry djevojka", nastavlja na temu kampanje Christopher Bailey.
Britanska glumica i model Rosie Huntington Whiteley prvo je lice Burberry Bodyja. "Rosie je prekrasna, senzualna engleska ruža i savršeno je uhvatila duh Burberry. Ona je savršena ravnoteža senzualnosti i povjerenja s poniznošću. Burberry je dio njezine povijesti i smatrali smo da je savršeno prirodno da upravo ona bude naš prvi prvi Burberry Body ", zaključio je Bailey.
Željeli smo stvoriti nešto kultno, jedinstveno i posebno – povezujući stav i energiju čuvenog trench coata, to je povezivanje svega što radimo s glazbom, mirisom, našim trgovinama te webom. To smo napravili ujedinjujući svu našu klijentelu na način da im pružimo karakterističnu točku gledišta", rekao je Christopher Bailey, generalni direktor Burberryja.
Burberry Body novo je poglavlje u 155 godina dugoj Burberry povijesti. Riječ je o lansiranju branda, a ne samo lansiranju mirisa. Burberry Body je svijet preveden u miris, utjelovljujući sve kvalitete modernog globalnog britanskog branda. Odražava stav i energiju Burberry djevojke. Zavodljiv, senzualan, elegantan, bezvremenski, kultni i nezaboravan. Ime bilježi kultni duh mantila, te emocije i priče iza njega i osjećaj da ste na dobitku kada ga nosite. Burberry Body – to je stav i raspoloženje.
Jedinstven i ikonast
Miris je vrlo britanski i najsenzualniji i najženstveniji miris na kojem smo ikada radili. Vrlo je sofisticiran, a opet svijetao. Ženstven i prepoznatljiv. To je miris koji privlači žene bez obzira na njihovu dob, to je više stav. Senzualne note ruže i irisa u kombinaciji s drvenim notama čine ovaj kultni miris koji je nepogrešivo britanski.
"Burberry Body je ženstven i senzualan miris sa eklektičnim spojem rafiniranih sastojaka. Jedinstven i ikonast" opisuje Christopher Bailey.
Miris koji ima note od svježeg zelenog pelina, osvjetljavajući ih sa elegantnim i rafiniranim notama breskve frezije. Cvjetni buket ruža, sa dodatkom irisa i nježne mješavine tonova sandalovine u samom srcu. Drvenasto note kašmira, kremasta vanilija , te amber i mošus Woody cashmeran čine bazu mirisa.
Bočica u obliku dragulja
"Često opisujem Burberry kao dijamant s mnogo linija i strana i tako se činilo posve prirodno da se miris koji predstavlja sva različita raspoloženja, stavove i prezentira u bočici poput oblika dragulja. Boje odražavaju senzualne i emotivne prirode mirisa. Htio sam bočicu koja je poželjnja kao predmet, a ne samo zbog mirisa. Ja sam uvijek inspiriran arhitekturom i htio sam to prenijeti na bočicu i njen oblik", dodao je Christopher Bailey.
To je bočica koja odražava dimenzije i slojeve Burberry marke. Bočica je osmišljena kao željeni objekt.
"Željeli smo prenijeti cijelo iskustvo u vrlo senzualnu i luksuznu teksturu pakiranja – odražava tkaninu kultnog Burberryjevog mantila, gotovo kao da je kutijica mantil koji omata bočicu poput mantila koji omata Burberry djevojku", objašnjava Bailey..
Rose Gold boja je boja simbolična i već je dio Burberry ikona. Paleta boja kreće se od ružino zlatne do blijede. U asortimanu se nudi Eau de Parfum 35ml po cijeni od 450 kn, Eau de Parfum 60 ml po cijeni od 569 kn, Eau de Parfum 85 ml po cijeni od 649 kn te Mlijeko za tijelo 85 ml po cijeni od 327 kn i Ulje za tijelo 85 ml po cijeni od 327 kn.
Kampanja uz Maria Testina
"U svim smo dijelovima kampanje radili s Mariom Testinom, koji je na pravi način izrazio stav Burberry Bodyja. od utjelovljenja čuvenog mantila, preko mirisa do stava i duha Burberry djevojka", nastavlja na temu kampanje Christopher Bailey.
Britanska glumica i model Rosie Huntington Whiteley prvo je lice Burberry Bodyja. "Rosie je prekrasna, senzualna engleska ruža i savršeno je uhvatila duh Burberry. Ona je savršena ravnoteža senzualnosti i povjerenja s poniznošću. Burberry je dio njezine povijesti i smatrali smo da je savršeno prirodno da upravo ona bude naš prvi prvi Burberry Body ", zaključio je Bailey.
In this article:body, burberry, christopher Bailey, Mario Testino, miris, parfem, Rosie Huntington Whiteley
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login