Drew Barrymore, Winona Ryder i Milla Jovovich bile su među gostima na zabavi kojom se proslavio izlazak kolekcije Marni at H&M. Održan u prekrasnoj rezidenciji u Hollywoodu, uzvanike su dočekivale osnivačica i kreativna direktorica marke Marni Consuelo Castiglioni, direktorica kampanje Marni at H&M Sofia Coppola i H&M-ova kreativna savjetnica Margareta van den Bosch.
Slavne gošće stigle su na zabavu odjevene u novu kolekciju. Kolekcija će biti dostupna od 8. ožujka u otprilike 260 prodavaonica u cijelom svijetu i na internetu, pa tako i u Hrvatskoj. Cijena većine odjevnih komada će biti oko 450 kn, kaputa oko 750 kn, a modnih dodataka oko 115 kn.
U klasičnoj holivudskoj kući u Los Angelesu okupilo se oko 150 gostiju kako bi proslavili suradnju koju su započeli Marni i H&M, kolekciju obilježenu printovima i bojama karakterističnima za Marni. Gosti su imali priliku uživati u večeri i atmosferi obilježenoj kampanjom za kolekciju koju je pokrenula Sofia Coppola i u ekskluzivnom nastupu Bryana Ferryja.
Kolekcija Marni za H&M ističe slobodu i eksperimentiranje, njeni printovi i boje namjerno se miješaju i usklađuju na razigrani način. Sve se kombinira sa svime, zbog čega su afrički printovi savršena nadopuna modernosti bauhausa, a sportske siluete dobivaju ženstvenije oblike.
Kolekcija također uključuje cijelu liniju cipela, torbi i šarmantnih modnih dodataka da se upotpuni izgled Marni at H&M. Marni muškarcima nudi svježu dozu muške odjeće s profinjenom uporabom printova i mekšom uporabom boje.
"Bila je to nadahnjujuća noć u savršenom okruženju s odabranim gostima. L.A. je ispunio san! Uskoro će Marni at H&M biti u trgovinama i sretna sam što mogu ove čarobne trenutke podijeliti sa svima", izjavila je Consuelo Castiglioni, osnivačica i kreativna direktorica za Marni.
"Lijepo je ponovo vidjeti na okupu sve ljude koji su bili dio ove divne modne priče Marni za H&M. Snimajući video za ovu kampanju željela sam dočarati atmosferu koja odgovara duhu kolekcije, fantaziju i modnu igru", rekla je Sofia Coppola.
"Ova je večer bila čarobna. Kao da je kampanja za Marni at H&M koju je započela Sofia Coppola zaživjela ovom zabavom u Hollywoodu. Bilo je zabavno vidjeti toliko poznatih osoba koje nose kolekciju Marni at H&M. Jedva čekam da nova kolekcija Marni at H&M dođe u trgovine i da je svi mogu nositi", rekla je Margareta van den Bosch, H&M-ova kreativna savjetnica.
"Volim H&M i volim Marni. Sviđa mi se način na koji je H&M Marni odjeću omogućio svima", rekla je Drew Barrymore.
"Veliki sam obožavatelj Marni već godinama. Volim ideju i način na koji se visoka moda čini dostupna i prihvatljiva svima zahvaljujući H&M-u", izjavila je Winona Ryder.
Slavne gošće stigle su na zabavu odjevene u novu kolekciju. Kolekcija će biti dostupna od 8. ožujka u otprilike 260 prodavaonica u cijelom svijetu i na internetu, pa tako i u Hrvatskoj. Cijena većine odjevnih komada će biti oko 450 kn, kaputa oko 750 kn, a modnih dodataka oko 115 kn.
U klasičnoj holivudskoj kući u Los Angelesu okupilo se oko 150 gostiju kako bi proslavili suradnju koju su započeli Marni i H&M, kolekciju obilježenu printovima i bojama karakterističnima za Marni. Gosti su imali priliku uživati u večeri i atmosferi obilježenoj kampanjom za kolekciju koju je pokrenula Sofia Coppola i u ekskluzivnom nastupu Bryana Ferryja.
Kolekcija Marni za H&M ističe slobodu i eksperimentiranje, njeni printovi i boje namjerno se miješaju i usklađuju na razigrani način. Sve se kombinira sa svime, zbog čega su afrički printovi savršena nadopuna modernosti bauhausa, a sportske siluete dobivaju ženstvenije oblike.
Kolekcija također uključuje cijelu liniju cipela, torbi i šarmantnih modnih dodataka da se upotpuni izgled Marni at H&M. Marni muškarcima nudi svježu dozu muške odjeće s profinjenom uporabom printova i mekšom uporabom boje.
"Bila je to nadahnjujuća noć u savršenom okruženju s odabranim gostima. L.A. je ispunio san! Uskoro će Marni at H&M biti u trgovinama i sretna sam što mogu ove čarobne trenutke podijeliti sa svima", izjavila je Consuelo Castiglioni, osnivačica i kreativna direktorica za Marni.
"Lijepo je ponovo vidjeti na okupu sve ljude koji su bili dio ove divne modne priče Marni za H&M. Snimajući video za ovu kampanju željela sam dočarati atmosferu koja odgovara duhu kolekcije, fantaziju i modnu igru", rekla je Sofia Coppola.
"Ova je večer bila čarobna. Kao da je kampanja za Marni at H&M koju je započela Sofia Coppola zaživjela ovom zabavom u Hollywoodu. Bilo je zabavno vidjeti toliko poznatih osoba koje nose kolekciju Marni at H&M. Jedva čekam da nova kolekcija Marni at H&M dođe u trgovine i da je svi mogu nositi", rekla je Margareta van den Bosch, H&M-ova kreativna savjetnica.
"Volim H&M i volim Marni. Sviđa mi se način na koji je H&M Marni odjeću omogućio svima", rekla je Drew Barrymore.
"Veliki sam obožavatelj Marni već godinama. Volim ideju i način na koji se visoka moda čini dostupna i prihvatljiva svima zahvaljujući H&M-u", izjavila je Winona Ryder.
You must be logged in to post a comment Login