S velikim uzbuđenjem obavljaju se posljednje pripreme za ovogodišnje Dane vjenčanja. U zagrebačkoj Areni respektabilan sajam okupit će više od 200 izlagača – svi proizvodi i usluge namijenjeni mladencima i članovima njihovih obitelji bit će predstavljeni na jednome mjestu. Prilika je to koju ne bi trebao propustiti nijedan par ako uskoro želi uploviti u bračne vode.
Dani vjenčanja održavaju se šestu godinu zaredom i sudeći po riječima organizatora, njegovu vrijednost prepoznale su i brojne ugledne tvrtke. Uz medijsku potporu pokrovitelja prerastao je lokalno značenje i posjetitelji stižu iz cijele Hrvatske.
Humanost na djelu
Organizacijski tim Dana vjenčanja nije želio isključivo komercijalan događaj; slijedeći najnovije trendove, u manifestaciju je uključio i humanitarnu komponentu. Naime, budućim mladencima i posjetiteljima želi poslati i poruku o nužnosti pomaganja jer je moto da „svakim dobrim djelom utiremo put sretne sudbine sebi i svojoj djeci“.
Konkretno, to znači da će prihod sa svečane modne revije ići u korist Klaićeve bolnice, Klinike za dječju kirurgiju.. Bolnici će se također donirati i prihod od prodanih ulaznica.
Mladenki styling na dar
Novost je Dana vjenčanja 2009. performans Budi mladenka, u kojem će se netko od posjetiteljica, buduća mladenka, u 20-ak minuta pretvoriti u pravu princezu koja će svojim izgledom publiku ostaviti bez daha.
Šminku, frizuru i haljinu, odnosno cjeloviti styling mladenka će na dar dobiti i za svoje vjenčanje. Koja djevojka to ne bi poželjela? Ostaje joj samo da izgovori sudbonosno DA.
Novost je i „najpar“, najposebniji i najsimpatičniji mladenci. Ni oni neće proći bez darova – najsretniji će dobiti sedmodnevno bračno putovanje na Mljet koju im kao glavnu nagradu osigurava magazin Putovanje za dvoje. S prekrasnog Mljeta imat će što pamtiti cijeli život.
Po uzoru na svjetske metropole
– Dani vjenčanja moderan su sajam koncipiran po uzoru na slične u Milanu, Parizu i Londonu te uvelike pridonosi doživljaju Zagreba kao europske metropole, ali i mogućnosti razvoja modernih organizacija vjenčanja u Hrvatskoj i svih popratnih sadržaj koji prate taj veliki dan – istaknula je direktorica projekta Dijana Pavković.
Ostaje samo uputiti se do Arene i uživati. Razloga će biti dovoljno. Uz spomenute sadržaje neće izostati ni modne revije, prethodnih godina veoma posjećene.
Dani vjenčanja održavaju se šestu godinu zaredom i sudeći po riječima organizatora, njegovu vrijednost prepoznale su i brojne ugledne tvrtke. Uz medijsku potporu pokrovitelja prerastao je lokalno značenje i posjetitelji stižu iz cijele Hrvatske.
Humanost na djelu
Organizacijski tim Dana vjenčanja nije želio isključivo komercijalan događaj; slijedeći najnovije trendove, u manifestaciju je uključio i humanitarnu komponentu. Naime, budućim mladencima i posjetiteljima želi poslati i poruku o nužnosti pomaganja jer je moto da „svakim dobrim djelom utiremo put sretne sudbine sebi i svojoj djeci“.
Konkretno, to znači da će prihod sa svečane modne revije ići u korist Klaićeve bolnice, Klinike za dječju kirurgiju.. Bolnici će se također donirati i prihod od prodanih ulaznica.
Mladenki styling na dar
Novost je Dana vjenčanja 2009. performans Budi mladenka, u kojem će se netko od posjetiteljica, buduća mladenka, u 20-ak minuta pretvoriti u pravu princezu koja će svojim izgledom publiku ostaviti bez daha.
Šminku, frizuru i haljinu, odnosno cjeloviti styling mladenka će na dar dobiti i za svoje vjenčanje. Koja djevojka to ne bi poželjela? Ostaje joj samo da izgovori sudbonosno DA.
Novost je i „najpar“, najposebniji i najsimpatičniji mladenci. Ni oni neće proći bez darova – najsretniji će dobiti sedmodnevno bračno putovanje na Mljet koju im kao glavnu nagradu osigurava magazin Putovanje za dvoje. S prekrasnog Mljeta imat će što pamtiti cijeli život.
Po uzoru na svjetske metropole
– Dani vjenčanja moderan su sajam koncipiran po uzoru na slične u Milanu, Parizu i Londonu te uvelike pridonosi doživljaju Zagreba kao europske metropole, ali i mogućnosti razvoja modernih organizacija vjenčanja u Hrvatskoj i svih popratnih sadržaj koji prate taj veliki dan – istaknula je direktorica projekta Dijana Pavković.
Ostaje samo uputiti se do Arene i uživati. Razloga će biti dovoljno. Uz spomenute sadržaje neće izostati ni modne revije, prethodnih godina veoma posjećene.
You must be logged in to post a comment Login