Hrvatska reklamna agencija Imago nagrađena je na Eurobestu – najvećem europskom reklamnom festivalu koji je održan u Amsterdamu. Između 4000 prijavljenih radova iz 35 različitih zemalja, interaktivni oglas kampanje "Iznesi problem na svjetlo dana" za humanitarnu akciju Centra za žrtve seksualnog nasilja osvojio je brončanu medalju.
– Osvojili smo nagradu jer smo super, šalim se. Mi volimo vjerovati da su svjetske face u žiriju prepoznale dobru ideju i odlučili je nagraditi,- kaže Vanja Blumenšajn, član uspješnog Imagovog tima.
Ovo je prvi nagrađeni hrvatski rad na ovako prestižnom festivalu i jedini ovogodišnji s ex-yu područja koji je svojom originalnošću i kreativnim pristupom promovirao domaće reklamne snage i pomogao upozoriti javnost na problematiku nefizičkog seksualnog nasilja.
– Nefizičko seksualno nasilje često je neprepoznato i nekažnjeno jer ostavlja nevidljive posljedice. Osmišljavajući print oglas razmišljali smo kako najbolje iskoristiti zadani medij i razotkriti na prvi pogled oku nevidljivo i to nas je dovelo do ovog rješenja. Umjesto da bude pasivni promatrač, čitatelj treba uzeti novine u ruke i podići ih prema svjetlu kako bi vidio cjelovitu poruku i iznio problem na svjetlo dana. Iznošenje istine je ionako prvi korak prema rješavanju svakog problema, kaže Blumenšajn.
Trebamo nove izazove
Iako je nagrada trenutno veliko priznanje, za agenciju u svakodnevnoj praksi ne znači mnogo.
– Kreativci ionako najveću satisfakciju pronalaze u svakom novom rješavanju kreativnih izazova. Ipak, prestižne nagrade, kao što je ova s Eurobesta, trebale bi biti svojevrsna garancija kreativnosti Imaga i privući klijente željne kvalitetnih inovativnih rješenja,- priča Blumenšajn.
Za nagrađenu kampanju zaslužan je tim ljudi: kreativni direktor Vanja Blumenšajn i art direktor Saša Perić dok je žensku stranu držala account managerica Iva Kaligarić.
Smanjuju se budžeti!
Kako recesija uvelike pogađa marketing Imago se s tim nosi tako da dugoročne marketinške ciljeve podređuje kratkoročnim.
– S obzirom da su marketinške aktivnosti u određenoj mjeri uvijek usmjerene izgradnji brandova, a to je dugoročni cilj, taj spektar aktivnosti se minimalizira nauštrb promotivnih kratkoročnih usmjerenja (zato imamo poplavu nagradnih igara i sličnih promocija). Time se smanjuju investicije u marketing u cijelosti kako bi se uštedjela sredstva u svrhu maksimizacije profita. Kolokvijalno rečeno, smanjuju se budžeti! I to je uzorak ponašanja gotovo kod svih oglašivača, kaže Damir Ciglar, također član Imago tima.
Imagova predviđanja za budućnost marketinga u Hrvatskoj u 2010-oj godini je da je Hrvatska recesija samo je u manjoj mjeri uzrokovana svjetskom recesijom pa je stoga i izlazak iz recesije u manjoj mjeri ovisan o svjetskim ekonomskim trendovima.
– Za očekivati je da će marketinške aktivnosti oglašivača u većoj mjeri biti bazirane na ovogodišnjim aktivnostima, s nekoliko različitih scenarija s obzirom na eventualne tržišne promjene. Dakle, možemo se nadati da se aktivnosti barem neće dodatno smanjivati, ukoliko se već neće povećavati, no većina pokazatelja kao i ekonomskih stručnjaka opravdava korištenje riječi "nada", a ne predviđanje! Jer 2010. u domaćim okvirima zasada ne izgleda previše svjetlo,- zaključuje Ciglar.
– Osvojili smo nagradu jer smo super, šalim se. Mi volimo vjerovati da su svjetske face u žiriju prepoznale dobru ideju i odlučili je nagraditi,- kaže Vanja Blumenšajn, član uspješnog Imagovog tima.
Ovo je prvi nagrađeni hrvatski rad na ovako prestižnom festivalu i jedini ovogodišnji s ex-yu područja koji je svojom originalnošću i kreativnim pristupom promovirao domaće reklamne snage i pomogao upozoriti javnost na problematiku nefizičkog seksualnog nasilja.
– Nefizičko seksualno nasilje često je neprepoznato i nekažnjeno jer ostavlja nevidljive posljedice. Osmišljavajući print oglas razmišljali smo kako najbolje iskoristiti zadani medij i razotkriti na prvi pogled oku nevidljivo i to nas je dovelo do ovog rješenja. Umjesto da bude pasivni promatrač, čitatelj treba uzeti novine u ruke i podići ih prema svjetlu kako bi vidio cjelovitu poruku i iznio problem na svjetlo dana. Iznošenje istine je ionako prvi korak prema rješavanju svakog problema, kaže Blumenšajn.
Trebamo nove izazove
Iako je nagrada trenutno veliko priznanje, za agenciju u svakodnevnoj praksi ne znači mnogo.
– Kreativci ionako najveću satisfakciju pronalaze u svakom novom rješavanju kreativnih izazova. Ipak, prestižne nagrade, kao što je ova s Eurobesta, trebale bi biti svojevrsna garancija kreativnosti Imaga i privući klijente željne kvalitetnih inovativnih rješenja,- priča Blumenšajn.
Za nagrađenu kampanju zaslužan je tim ljudi: kreativni direktor Vanja Blumenšajn i art direktor Saša Perić dok je žensku stranu držala account managerica Iva Kaligarić.
Smanjuju se budžeti!
Kako recesija uvelike pogađa marketing Imago se s tim nosi tako da dugoročne marketinške ciljeve podređuje kratkoročnim.
– S obzirom da su marketinške aktivnosti u određenoj mjeri uvijek usmjerene izgradnji brandova, a to je dugoročni cilj, taj spektar aktivnosti se minimalizira nauštrb promotivnih kratkoročnih usmjerenja (zato imamo poplavu nagradnih igara i sličnih promocija). Time se smanjuju investicije u marketing u cijelosti kako bi se uštedjela sredstva u svrhu maksimizacije profita. Kolokvijalno rečeno, smanjuju se budžeti! I to je uzorak ponašanja gotovo kod svih oglašivača, kaže Damir Ciglar, također član Imago tima.
Imagova predviđanja za budućnost marketinga u Hrvatskoj u 2010-oj godini je da je Hrvatska recesija samo je u manjoj mjeri uzrokovana svjetskom recesijom pa je stoga i izlazak iz recesije u manjoj mjeri ovisan o svjetskim ekonomskim trendovima.
– Za očekivati je da će marketinške aktivnosti oglašivača u većoj mjeri biti bazirane na ovogodišnjim aktivnostima, s nekoliko različitih scenarija s obzirom na eventualne tržišne promjene. Dakle, možemo se nadati da se aktivnosti barem neće dodatno smanjivati, ukoliko se već neće povećavati, no većina pokazatelja kao i ekonomskih stručnjaka opravdava korištenje riječi "nada", a ne predviđanje! Jer 2010. u domaćim okvirima zasada ne izgleda previše svjetlo,- zaključuje Ciglar.
You must be logged in to post a comment Login