Osim što osvježava i krijepi, voda čini dobro našem tijelu i čuva naše zdravlje tijekom cijele godine. Ovo su glavne smjernice TV spota edukativne kampanje za prirodnu izvorsku vodu Janu nastalu pod vodstvom Krunoslava Serdara, kreativnog direktora agencije Euro RSCG Zagreb, članice Unex Grupe.
TV spot Zima, najnoviji nastavak u seriji TV spotova iz kampanje, čini još jedno osvježenje na malim ekranima koje nas zadivljujućom 3D animacijom redatelja Krasa Gančeva iz Planeta B, vodi kroz romantične prizore prave zimske bajke u kojoj Jana čini glavnu ulogu u regulaciji tjelesne temperature i očuvanju vitalnosti.
Zanimljivim metaforama ukazuje kako zbog hladnog zraka zimi i grijanja u zatvorenim prostorijama ljudsko tijelo gubi vodu i postaje manje otporno na vanjske utjecaje te je stoga redovita hidratacija iznimo važna tijekom cijele godine a upravo Jana, iskonski čista voda, pruža ono najbolje potrebno zdravlju ljudskog organizma.
Nakon Povijesti, Mlina i Žeđi, ovaj najnoviji TV spot dio je inovativne kampanje čiju komunikacijsku i kreativnu osnovu čine edukativne činjenice i isticanje stvarnih vrijednosti koje Janu čine tako posebnom i jedinstvenom vodom.
Naglašavanjem kvaliteta koje čine Janu – njezine čistoće i netaknutosti, idealnog omjera Ca i Mg, važnosti vode za zdravo funkcioniranje ljudskog organizma u različitim uvjetima te očuvanje vitalnosti – ostvaruje se koncept ove inovativne i zanimljive kampanje u kojoj Jana postaje sinonim za vodu.
TV spot Zima, najnoviji nastavak u seriji TV spotova iz kampanje, čini još jedno osvježenje na malim ekranima koje nas zadivljujućom 3D animacijom redatelja Krasa Gančeva iz Planeta B, vodi kroz romantične prizore prave zimske bajke u kojoj Jana čini glavnu ulogu u regulaciji tjelesne temperature i očuvanju vitalnosti.
Zanimljivim metaforama ukazuje kako zbog hladnog zraka zimi i grijanja u zatvorenim prostorijama ljudsko tijelo gubi vodu i postaje manje otporno na vanjske utjecaje te je stoga redovita hidratacija iznimo važna tijekom cijele godine a upravo Jana, iskonski čista voda, pruža ono najbolje potrebno zdravlju ljudskog organizma.
Nakon Povijesti, Mlina i Žeđi, ovaj najnoviji TV spot dio je inovativne kampanje čiju komunikacijsku i kreativnu osnovu čine edukativne činjenice i isticanje stvarnih vrijednosti koje Janu čine tako posebnom i jedinstvenom vodom.
Naglašavanjem kvaliteta koje čine Janu – njezine čistoće i netaknutosti, idealnog omjera Ca i Mg, važnosti vode za zdravo funkcioniranje ljudskog organizma u različitim uvjetima te očuvanje vitalnosti – ostvaruje se koncept ove inovativne i zanimljive kampanje u kojoj Jana postaje sinonim za vodu.
You must be logged in to post a comment Login