Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Jednostavne vježbe za dobro držanje

Korisnim savjetima i malim koracima do sklada.

Kako se riješiti ukočenosti, nespretnosti i tjelesne sramežljivosti? Svatko ima svoju metodu. Najjednostavnije je obratiti pažnju i osvijestiti način vlastitog hoda.

Gipki nožni prsti

Mičite prstima milimetar po milimetar, prst po prst. U početku je to najjednostavnije u pijesku, a zatim to činite u svim prigodama: u krevetu, u cipelama dok hodate ili sjedite. Odlično je za vensku cirkulaciju i kao jutarnja vježba odmah nakon buđenja.

Ravan vrat

Vježbajte hodajući s knjigom na glavi. Korist je dvostruka: jačate vratne mišiće i uspostavljate bolju ravnotežu.

Opružanje stopala

Dok hodate, podižite petu zadnje noge što kasnije. Rezultat: noge se istežu cijelom dužinom, izdužuju se listovi, ali i mišići bedara i stražnjice.

Naprijed – natrag

Hodajte naprijed po ravnoj crti, a zatim pokušajte ostati na crti hodajući natraške. Izmjenjujte smjer: naprijed, natrag… Nastojte držati se crte ne okrećući jednu stranu tijela prema natrag (rame se odmah povisuje). Rezultat: malo-pomalo poboljšavate orijentaciju lakše se krećete. Naime, kako ne znamo što nam se događa iza leđa, osjećamo strah od nepoznatog prostora.

Odmor za leđa

Podižete li u hod ramena prema vratu? Ako da, dovoljno je opustiti mišiće gornjeg dijela leđa. Hodajući možete vježbati tako da mišiće opuštate pri izdisaju. Učinak je trenutačan. Napetost u leđima popušta, vrat je manje krut. Gornji dio tijela kreće se gipkije.

Rad gležnjeva

Stanite čvrsto na ravnu podlogu: noge su pripijene, stopala paralelna, glava uspravljena. Podižite polako nogu ne mičući stopalom ni prstima. Spustite je jednako polako. Rezultat: brzo ćete uspostaviti ravnotežu, ne posrćući naprijed, natrag ili u stranu. Ova mala vježba odlična je za cirkulaciju. Izvodite li je sporo, u pokretu je čitava muskulatura tijela. Ordinacija.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Seks

Poboljšajte stanje u postelji!

Duh i tijelo

Iako ste možda znali da trebate vježbati tijelo, jeste li znali da bi moglo biti važno i vježbanje mozga?

Budi fit

Koji ste tip osobe kada je vježbanje u pitanju? Naš test će vam pomoći kojoj biste se vrsti vježbi trebali okrenuti za postizanje najboljih...

Savjeti i preporuke

Najčešće mjesto koje odaje godine i nesavršenosti je vrat.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.