„Još samo malo“

Naštimavamo um na pozitivan mod pomoću mentalnog fitnessa…

Isprva smo se trebali prilagoditi. I prilagodili smo se, koliko toliko. Pa nam je počeo faliti zagrljaj bake, tete, prijatelja, obilazak omiljenih nam mjesta, kava s najboljom prijateljicom. Ponekad se i dosada uvukla među redove. Sada već pomalo postajemo nestrpljivi – kad će više završiti ovo ludilo. Kad ćemo moći ponovno udahnuti onako duboko, okupani sunčevim zrakama, dok nas miluje povjetarac po licu, dok gledamo tu eksploziju cvijeća na voćkama koja se upravo događa posvuda u prirodi…. čista milina ne samo za oči, već za sva osjetila.

(P)ostanimo pozitivni, još samo malo. Još samo malo. Jer u nečemu lošem, ima i nešto dobrog. Samo namjestimo svoje umove na pozitivnu stranu i ustrajmo do kraja.

Znati čitati između redaka, probirati vijesti… da, slušati ih i pratiti, ali selektirati previše (loših) informacija i ostaviti samo one dostatne kako bi ostali (samo) informirani. Za sve ostalo, tu je mentalni fitness i uštimavanje naših svjetonazora na pozitivan mod.

Suprotno uvriježenom mišljenju, mentalna snaga nije nešto s čime se rodimo. Mentalno snažni ljudi samo više prakticiraju dobronamjerne korisne navike, što znači da možeš i ti. Gledaj na svoj um kao na mišić. Njegova snaga će biti onolika koliko ga vježbaš.

Kada se fokusiramo na pozitivno u bilo kojim lošim ili nesretnim trenucima, loše brže prođe, a mi brže dolazimo do rješenja problema. Životne lekcije nas vrebaju na svakom uglu, trebamo ih samo znati vidjeti. Podesiti svoje umove da ih ne uočavamo kao znak „stop“ već kao putokaz.

Istina je, nije uvijek lako konstantno održavati taj nivo pozitivnosti. Budimo realni. Kada nam pozitivnost krene lagano izmicati na horizontu, evo 4 putokaza za slijediti kako bi ju vratili natrag.

Osvijesti pozitivne strane

Podsjetimo se, u ovim vremenima shvatili smo da…

…možemo i dalje održavati pozitivan duh kroz zajedničko plesanje, svatko sa svog balkona;

…muzika nas spaja istom emocijom, bez obzira na razdaljenost;

…pljeskanjem podržavamo jedni druge, kao i one koji to najviše zaslužuju (znamo koji su to);

…brigom jedni o drugima širimo val pozitivne energije i podižemo svoju vibraciju;

…zajedno smo u tome, zajedno smo jači;

….zahvalni smo na svakom jutru i onim malim ali velikim stvarima koje imamo.

….I dalje možemo piti kavu s najboljom prijateljicom on line, svatko u svom domu.

Hvala čudima moderne tehnologije!

Promjena je dobra

Možda nije bitno želimo li se zaista mijenjati nego želimo li napredovati i biti bolje. Ovakve situacije nas tjeraju na promjenu i prilagodbu u kratkom vremenu. Znaj da je i sam izlazak iz zone komfora promjena prema boljem, snažnijem ja. Strah stoga treba prigrliti kao znak rasta i dragocjenog suputnika u životu. Ali moraš i znati, ako hoćeš promijeniti svoju sreću, prvo promijeni stav.

Ustraj u (pozitivnoj) namjeri

Budi ustrajan u namjeri. Potrebno je samo 17 sekundi pozitivnog razmišljanja kako bi se nadovezala iduća pozitivna misao. I tako beskonačno…. Neka psihologijska istraživanja pokazuju da je potrebno 18 dana da steknemo novu naviku. Sasvim dovoljno dana do sada, rekli bismo, s obzirom na razdoblje izolacije. Mi jesmo “bića navike” i kao takvi smo predvidljivi, ali nova se navika može steći lakše nego što mislimo.

Podigni svoju energiju

Sada više nego ikad dostupni su razne tehnike za povećanje energije, poniranje u sebe i podizanje svoje vibracije. Većina ih je besplatna (trenutno), a društvo nas potiče da ih baš sada krenemo prakticirati, ako već nismo. Radi mentalnog zdravlja. Nauči meditirati, vježbati jogu, raditi vježbe disanja za smirivanje daha, emocija i uma (jer upravo disanjem možemo utjecati na naše emocionalno i mentalno stanje) i održavaj svoje zdravlje pravilnom prehranom.

Sve prolazi, pa tako će i ovo. Još samo malo…

Autor Požuri Polako