Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Još snažniji Weekend Media Festival

Ultimate Fight i Hard Talk – novi formati na ovogodišnjem medijskom hit događanju.

Najjače medijsko događanje na ovim prostorima Weekend Media Festival održava se od 22. do 25. rujna po četvrti put na već tradicionalnoj lokaciji stare tvornice duhana Rovinj.

Tri festivalske dvorane ove godine donose nikad bogatiju satnicu s velikim brojem stranih i domaćih predavača, panel diskusija i radionica.

"Prošle smo godine okupili više od 3 000 sudionika, očekivanja za ovu godinu su također velika. Trenutne najave o zainteresiranosti sudionika za dolazak govore da ćemo letvicu dignuti još više. Razlog tome je i što se Weekend profilirao ne samo kao središnji skup komunikacijske industrije, nego i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova", rekao je direktor festivala – Tomo Ricov.



Praksa dovođenja najvećih svjetskih stručnjaka s područja komunikacijske industrije na rovinjsku pozornicu nastavlja se i ove godine. Pa tako u Hrvatsku dolaze James Whatley, marketing direktor i bloger koji radi za 100heads – kompaniju iz Londona specijaliziranu za "word of mouth" advertising i korištenje društvenih mreža te Jay McGill, viši potpredsjednik pri Hearst Magazines International koji se posljednjih pet godina brine za izdavaštvo i digitalne operacije u Europi, Bliskom istoku i Africi.

"Whatley je čovjek koji će nam dati odgovor na pitanje koliko se daleko čuje dobar glas dok će McGill pričati o fenomenima globalnih medijskih brandova poput You Tubea i Facebooka te kako se medijske kampanje prilagođavaju čestim i brzim promjenama u svijetu medija", rekao je programski direktor Festivala – Nikola Vrdoljak.

James Robinson, britanski novinar, pak posljednjih nekoliko godina prati medijsku industriju kao medijski urednik u nedjeljnom izdanju The Observer i medijski dopisnik u Guardianu. Objavio je seriju članaka o Wikileaksu, hakiranju telefona – skandaloznoj metodi kojom se služio britanski tabloid News of the World, problematici zaštite privatnosti te vjerojatno najutjecajnijoj medijskoj osobi na svijetu, Rupertu Murdochu. U Rovinju će se osvrnuti na uvijek aktualnu vezu između novina i političara.



Sasha Savić, američki Sarajlija s bogatim iskustvom u oglašivačkoj industriji, glavni operativni direktor u Havas Media North America, na Weekendu će pričati o promjenama u načinu na koji ljudi komuniciraju između sebe, u načinu putem kojeg donose odluke vezane za kupovinu proizvoda, te u čovjekovu odnosu s brandovima.

Osim navedenih, u Rovinj dolaze i Simon White, direktor u Grey London, Stefan Jenzowsky, potpredsjednik kompanije Siemens Communication, Media & Technology te Richard Jakab iz Red Bull Media House Gmbh, Austrija.

"Opet ove godine imamo najviše stranih predavača, najviše stranih predavača , želimo postaviti neke nove standarde. Želimo se sa svakim predavanjem i panelom referirati na nešto što je bilo bitno u prošloj godini te obraditi teme iz medijske i komunikacijske industrije“, objasnio je Vrdoljak.



Turbulentna vremena u kojima živimo nepresušan su izvor inspiracije i za panel diskusije koje nas očekuju na festivalu. Tako će se žustro raspravljati o fragmentaciji TV tržišta, fenomenu Dnevnika, businessu u sportu, naplati sadržaja na internetu, mobilnom plaćanju. Sudionici iz Hrvatske i regije pričat će i o tome što je zapravo regija te kako poslovati na bliskim, a tako različitim tržištima. Godinu dana nakon, vraćamo se i na temu oživljavanju radijske scene u Hrvatskoj, prednosti i nedostataka formata i originala.

"Program osvježavamo i novim formatima koje uvodimo ove godine – Weekend Ultimate Fight dat će deset minuta medijskim igračima da se prezentiraju okupljenima. Hard Talk je forma intervjua jedan na jedan, bez cenzure i dlake na jeziku! A očekuje nas zaista intrigantan sugovornik. Osmislili smo i tzv. Case study na kojemu će sudionici na stvarnim slučajevima saznati što pali, a što ne u svijetu onlinea i adverisinga“, rekao je Vrdoljak.

Vrlo posjećene radionice i ove su godine aktualne i zanimljive. Tako će nas Jasno&Glasno podučiti o „do's and dont's“ online nastupa, dok će umjetnički kreativni kolektiv Galerija 12+ govoriti o interaktivnoj umjetnosti i produkciji specijalnih vizualnih efekata poput video mapiranja, 3D-a i holograma.

Novost na festivalu je i Weekend Content Market, novo mjesto na Weekendu gdje će po prvi puta proizvođači sadržaja (produkcijske kuće,mediji…) nuditi svoje „proizvode“, odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica.


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Događanja

Weekend Media Festival bez jednokratne plastike.

Celebrity

Nakon velike regionalne turneje 'Dobrodošao u klub', koju je vidjelo preko 250 tisuća ljudi i koja se mogla svrstati uz bok velikim svjetskim turnejama,...

Predstavljamo

Tko je u svijetu političkog PR-a dostupan, brz, elokventan, konkretan i korektan, a tko se ne javlja na telefon kad je bitno, doznat ćemo...

Dobar posao

Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regiji dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene obiteljske društvene igre Monopoly.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.