Dokazano je da pravilno odabrana glazba, puštana na odgovarajućoj, ne prejakoj i nametljivoj razini može zaista poboljšati raspoloženje i dovesti potencijalnoga kupca u raspoloženje za kupnju. Zato je odabir glazbene pozadine u prodajnom prostoru jednako bitan element kao i skupocjeni namještaj, ljubazno osoblje ili atraktivna lokacija.
Kupčev prvi dojam o vašem prodajnom prostoru najvažnija je informacija koju nosi sa sobom. Sve što vidi unutra, cijene, izbor, provlačit će se kroz prizmu dojma koji je stekao o vašoj firmi.
Odluke o kupnji donose se na licu mjesta
Glazba može utjecati na brzinu kojom se kupci kreću velikim prodavaonicama. Logično je da će više kupovati kreću li se sporije. U tim okolnostima potrošači su tek marginalno svjesni glazbe, dočim je s druge strane sasvim sigurno da uopće nisu svjesni učinaka koje ona ima na njihovo ponašanje.
Istraživanja tako pokazuju da se gotovo 66 posto odluka o kupnji donosi upravo u prodavaonici, zbog čega je glazba u prodavaonici izuzetno važna.
Glazba rađa sreću
Upravo zbog tih emocionalnih reakcija na određenu glazbu važno je odabrati odgovarajuću. Uglavnom je to vesela glazba puna ritma, koja ujedno utječe i na proizvodnju serotonina, tzv. enzima sreće. Povećana razina serotonina utječe na osjećaj sreće i sigurnosti, što pak utječe na donošenje odluka o kupnji.
Dočim će vesela i ritmična glazba podići raspoloženje kupaca, lagana i tužna glazba s druge će strane djelovati negativno, čak depresivno. Loš izbor, pogotovo za segment starijih potrošača, predstavlja i preglasna glazba, koja djeluje iritirajuće i nepoželjno.
Treba napomenuti da neke kompanije kojima su „target” mlađi kupci namjerno simuliraju „diskouvjete” jer je to imidž brendova koje prodaju.
Više na: www.profitiraj.hr
Kupčev prvi dojam o vašem prodajnom prostoru najvažnija je informacija koju nosi sa sobom. Sve što vidi unutra, cijene, izbor, provlačit će se kroz prizmu dojma koji je stekao o vašoj firmi.
Odluke o kupnji donose se na licu mjesta
Glazba može utjecati na brzinu kojom se kupci kreću velikim prodavaonicama. Logično je da će više kupovati kreću li se sporije. U tim okolnostima potrošači su tek marginalno svjesni glazbe, dočim je s druge strane sasvim sigurno da uopće nisu svjesni učinaka koje ona ima na njihovo ponašanje.
Istraživanja tako pokazuju da se gotovo 66 posto odluka o kupnji donosi upravo u prodavaonici, zbog čega je glazba u prodavaonici izuzetno važna.
Glazba rađa sreću
Upravo zbog tih emocionalnih reakcija na određenu glazbu važno je odabrati odgovarajuću. Uglavnom je to vesela glazba puna ritma, koja ujedno utječe i na proizvodnju serotonina, tzv. enzima sreće. Povećana razina serotonina utječe na osjećaj sreće i sigurnosti, što pak utječe na donošenje odluka o kupnji.
Dočim će vesela i ritmična glazba podići raspoloženje kupaca, lagana i tužna glazba s druge će strane djelovati negativno, čak depresivno. Loš izbor, pogotovo za segment starijih potrošača, predstavlja i preglasna glazba, koja djeluje iritirajuće i nepoželjno.
Treba napomenuti da neke kompanije kojima su „target” mlađi kupci namjerno simuliraju „diskouvjete” jer je to imidž brendova koje prodaju.
Više na: www.profitiraj.hr
You must be logged in to post a comment Login