Nedavna mafestiacija „Modni ormar“ predstavila je razne pogledi na modu mladih hrvatskih dizajnerskih nada, studenata dizajnerskih usmjerenja.
Naravno za svakog ponešto i to vjerojatno nosivih modela dizajnirale su Jasmina Kuhanec i Marko Burić, a njihove kolege Martina Težak, Andrija Tibusson i Ruth Nestić povukle su nešto istočnjačke kulture te su to provukle kroz zanimljive modele.
Mlada kiparica Zdenka Gugić predstavila je zanimljivu kolekciju od inoksa za koju ćete se prevariti ako mislite da su nenosivi.
Kombinacija tekstila i inoksa je zgodna igra dva materijala koji su nosivi, dovoljno duhoviti, dovoljno lucidni da ne budu preagresivni, metal nije u startu samo jedna teška agresivna priča već nego može biti suptilna i ženstvena, kaže Zdenka, koja je složila i zanimljivu scenografiju za reviju.
Futuristička modna priča
– Od početka sam namjeravala napraviti futurističku priču. Kiparica sam po struci, pa sam sa skulpture krenula u arhitekturu pa onda u reljef, pa je sve to skupa ispala jedna zgodna priča za prostor. Modeli i scenografija se međusobno prate i nadopunjuju u priču koju ja inače radim u materijalu, objasnila je Gugić.
Žiri će ove godine s obzirom na modele očigledno imati težak zadatak, iako su članovi žirija vrsni modni znalci koji daju internacionalni značaj ovom događaju. Predsjednice žirija su: Hiroko Koshino japanska dizajnerica i te Wendy Dagworth predstojnica Visoke škole za modu i tekstil (Royal College of Art).
Zdenka kaže da od “Modnog ormara” očekuje zadovoljstvo i dobro druženje.
– Na neki način sam autsajderica koja je došala pokazati kako jedna skulptura može biti na tijelu, a vidjet ćemo kako će se dalje razvijati, zaključila je Gugić.
Naravno za svakog ponešto i to vjerojatno nosivih modela dizajnirale su Jasmina Kuhanec i Marko Burić, a njihove kolege Martina Težak, Andrija Tibusson i Ruth Nestić povukle su nešto istočnjačke kulture te su to provukle kroz zanimljive modele.
Mlada kiparica Zdenka Gugić predstavila je zanimljivu kolekciju od inoksa za koju ćete se prevariti ako mislite da su nenosivi.
Kombinacija tekstila i inoksa je zgodna igra dva materijala koji su nosivi, dovoljno duhoviti, dovoljno lucidni da ne budu preagresivni, metal nije u startu samo jedna teška agresivna priča već nego može biti suptilna i ženstvena, kaže Zdenka, koja je složila i zanimljivu scenografiju za reviju.
Futuristička modna priča
– Od početka sam namjeravala napraviti futurističku priču. Kiparica sam po struci, pa sam sa skulpture krenula u arhitekturu pa onda u reljef, pa je sve to skupa ispala jedna zgodna priča za prostor. Modeli i scenografija se međusobno prate i nadopunjuju u priču koju ja inače radim u materijalu, objasnila je Gugić.
Žiri će ove godine s obzirom na modele očigledno imati težak zadatak, iako su članovi žirija vrsni modni znalci koji daju internacionalni značaj ovom događaju. Predsjednice žirija su: Hiroko Koshino japanska dizajnerica i te Wendy Dagworth predstojnica Visoke škole za modu i tekstil (Royal College of Art).
Zdenka kaže da od “Modnog ormara” očekuje zadovoljstvo i dobro druženje.
– Na neki način sam autsajderica koja je došala pokazati kako jedna skulptura može biti na tijelu, a vidjet ćemo kako će se dalje razvijati, zaključila je Gugić.
In this article:Hiroko Koshino, modni ormar, Royal art of college, Wendy Dagworth, zdenka gugić
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login