Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Obitelj

Kako balansirati posao i obitelj?

3 savjeta za uspješno plivanje u bazenu zvanom život.

Dobra majka, poslovna žena, seksi supruga i prijateljica na koju se svi mogu osloniti, jeste to vi? Ako je odgovor potvrdan – evo nekoliko savjeta koji će vam biti na pomoć ili bar na veselje, kad shvatite da možda niste jedina žena u svemiru koja mora balansirati različito voće na velikim visinama dok puše jak vjetar.

1. Raspored



Dan naravno nema dovoljno sati, ali "produžiti" ga možete uz pomoć planiranja. Ako rasporedite svoje vrijeme, imat ćete manje izgubljenih minuta i uspješnije ćete balansirati s obvezama. Ispunite svoj planer, a najvažnije napišite na ploču ili post-it papiriće, koje ćete staviti na neko vidljivo mjesto. Odjednom ćete se naći s kvačicama u rokovniku i ekstra vremenom za svoje najmilije, jer eto organizacija je majka modernog života.

2. Ne očekujte savršenstvo



(Slika iz filma Stepfordske supruge iz 2004. godine s Nicole Kidman u glavnoj ulozi)

Niste stepfordska supruga, a vjerojatno i ne želite biti. Zato, uštipnite se i shvatite da ste od krvi i mesa, te da ne mora uvijek sve biti savršeno. Ne postoji kulinarski zakonik koji kaže da večera mora biti u sedam te da se sastoji od tri slijeda. Glavno je da ne zaboravite na osjećaje svojih ukućana i važne obveze na poslu, ostale sitnice ćete s vremenom pokrivati.

3. Predah



Ako ne stanete na trenutak, sistem će vam otkazati, a tko će tek onda raditi vaš posao i prati nagomilano rublje? Uspješno balansiranje se mora sastojati i od minuta za kisik te odmaranja nogu. Zato ne dajte da vrijeme vas zgrabi za vrat, već vi njega uhvatite nespremnog i organizirajte ga za sebe, posao i drage vam ljude.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Top menadžerica

Jasno je da je STEM područje za sve one koji imaju sklonost i interes za područja matematike, fizike te informatike, bez obzira na rod.   

Zanimljivosti

Dvominutno pravilo je odličan lijek protiv odugovlačenja i lijenosti jer vam olakšava započinjanje zadatka.

Dobar posao

Nažalost, ljude 'teškog' karaktera i negativne odnose pune konflikata ne možemo samo tako eliminirati iz života, posebno ako poteškoće imamo s članovima obitelji, kolegama...

Dobar posao

Ako niste zadovoljni na svom radnom mjestu i razmišljate o promjeni okruženja, prije nego što impulzivno uručite otkaz šefu prvo si postavite par pitanja,...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.