Ne možemo i ne želimo prekriti oduševljenje brendom vintage donjeg rublja Kiss Me Deadly. Tako smo i novu kolekciju za proljeće i ljeto s nestrpljenjem dočekali, zajedno s brojnim obožavateljicama ovog brenda čije se kolekcije rasprodaju rekordnom brzinom.
Brend o kojem smo već pisali kao najboljem u prošloj godini, po našem mišljenju apsolutno je zasluženo ponio tu titulu, te nam je jasno da će i ovu godinu svojom kvalitetom i atraktivnošću sigurno pronaći put do mnogih ženskih ormara.
Kiss Me Deadly osnovala je dizajnerica Catherine Clavering prije 5 godina, a ideju za naziv brenda dobila je iz istoimenog filma iz 1955. godine. Brend je često povezivan s pojmom femme fatale koji je usko vezan uz filmski žanr noir iz 40-ih i 50-ih godina prošlog stoljeća. Od tuda i crpi inspiraciju za kolekcije koje redovito ostavljaju bez daha.
Naglasak njenih kreacija je uvijek na ženske obline i isticanje seksipila i zavodljivosti kod nositeljica istih. Jer i fatalne žene, koje su jedna od glavnih inspiracija, su bile opasne, komplicirane i pametne žene.
Sama dizajnerica kaže kako inspiraciju za razliku od drugih retro brendova ne pronalazi u tolikoj mjeri u pin-up djevojkama ili kiču, već svoje kreacije na više sofisticiraniji način približava značenju pojma femme fatale.
Iz kolekcije u kolekciju dizajnerica mjenja i preobličava postojeće komade u nove i drugačije, stoga je ponekad nemoguće pronaći u njihovom web shopu (rasprodane) modele iz prijašnjih kolekcija. Tako da dame koje su upoznate s njihovim modelima često razgrabe komade iz nove kolekcije znajući da im možda baš sljedećim klikom miša novi fantastično senzualni model s potpisom KMD može postati zauvijek neosvojiv.
Za sada postoje trgovine isključivo na području Velike Britanije, te iako dosta svoje robe putem interneta šalju na razne strane svijeta, ipak im je u prvo u planu proširenje poslovanja u SAD.
Kolekcija za proljeće i ljeto koju smo vam ovdje predstavili je za inspiraciju imala super zlice i njihove tajne moći što se i vidljivo kroz cijelu kolekciju.
Brend o kojem smo već pisali kao najboljem u prošloj godini, po našem mišljenju apsolutno je zasluženo ponio tu titulu, te nam je jasno da će i ovu godinu svojom kvalitetom i atraktivnošću sigurno pronaći put do mnogih ženskih ormara.
Kiss Me Deadly osnovala je dizajnerica Catherine Clavering prije 5 godina, a ideju za naziv brenda dobila je iz istoimenog filma iz 1955. godine. Brend je često povezivan s pojmom femme fatale koji je usko vezan uz filmski žanr noir iz 40-ih i 50-ih godina prošlog stoljeća. Od tuda i crpi inspiraciju za kolekcije koje redovito ostavljaju bez daha.
Naglasak njenih kreacija je uvijek na ženske obline i isticanje seksipila i zavodljivosti kod nositeljica istih. Jer i fatalne žene, koje su jedna od glavnih inspiracija, su bile opasne, komplicirane i pametne žene.
Sama dizajnerica kaže kako inspiraciju za razliku od drugih retro brendova ne pronalazi u tolikoj mjeri u pin-up djevojkama ili kiču, već svoje kreacije na više sofisticiraniji način približava značenju pojma femme fatale.
Iz kolekcije u kolekciju dizajnerica mjenja i preobličava postojeće komade u nove i drugačije, stoga je ponekad nemoguće pronaći u njihovom web shopu (rasprodane) modele iz prijašnjih kolekcija. Tako da dame koje su upoznate s njihovim modelima često razgrabe komade iz nove kolekcije znajući da im možda baš sljedećim klikom miša novi fantastično senzualni model s potpisom KMD može postati zauvijek neosvojiv.
Za sada postoje trgovine isključivo na području Velike Britanije, te iako dosta svoje robe putem interneta šalju na razne strane svijeta, ipak im je u prvo u planu proširenje poslovanja u SAD.
Kolekcija za proljeće i ljeto koju smo vam ovdje predstavili je za inspiraciju imala super zlice i njihove tajne moći što se i vidljivo kroz cijelu kolekciju.
In this article:catherine clavering, donje rublje, kič, kiss me deadly, kolekcija, pin-up
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login