Co-branding je marketinški pojam za partnerstvo dva različita branda, poslovno udruživanje dviju kompanija u kontekstu kreiranja marketinške sinergije između dva različita branda.
Co-branding je uobičajen između "stranaca"“ tj. dva branda različitih vlasnika i kompanija, no Chanel je i ovdje krenuo uzvodno, i spojio dva sestrinska branda – Chanel i Eres (Chanelova linija donjeg rublja i kupaćih kostima).
Iza foto objektiva našao se Karl Lagerfeld (aka Chanel) a kao finalni proizvod dobili smo izuzetno atraktivnu i neobičnu web kampanju pod nazivom Private Co-Branding.

Oko modnog genijalca kojeg svi od milja zovu Keiser na moderan i spontani način ulovilo je mladu manekenku Emily Didonato, koju obučenu u različite Chanel odjevne kombinacije uz nekolika klika mišem možete razodjenuti i otkriti njeno izazovno i seksi Eres donje rublje.

Emily je postavljena u gotovo stripovski scenarij, te svojim likom i stylingom evocira glamuroznu, chick i vrckavu pin-up striptiz ljepoticu.

Striptiz ideja za kampanju zabavna je i interesantna a fotografije koje potpisuje Lagerfeld su doista bez greške. Naime, Lagerfeld u zadnje vrijeme sve češće "izletuje" profesionalno u fotografske angažmane, pa je tako nedavno snimao za kampanje za V Magazine, Coca-Colu Lite, čuveni Pirelli kalendar za 2011. godinu te vlastitu kampanju za Chanel.
Iako na mikrostranici Private Co-Branding-a, nakon što razodjenete sve djevojke, nećete naći nikakve dodatne informacije o kampanji, pa može biti onih koji će zbog toga biti razočarani, snaga Chanel branda nekako nameće ležernost po tom pitanju. Jer doista, zar ovo nije dovoljno? Tko želi saznati više, znati će gdje da traži. Kampanja je ovdje da bude primjećena i da vas zabavi.

U krajnjem slučaju, ako vam je dosadno na poslu i dangubite po internetskim bespućima, zašto ne bi bili malo zločesti i razodjenuli sve ove seksi tete? 🙂
Co-branding je uobičajen između "stranaca"“ tj. dva branda različitih vlasnika i kompanija, no Chanel je i ovdje krenuo uzvodno, i spojio dva sestrinska branda – Chanel i Eres (Chanelova linija donjeg rublja i kupaćih kostima).
Iza foto objektiva našao se Karl Lagerfeld (aka Chanel) a kao finalni proizvod dobili smo izuzetno atraktivnu i neobičnu web kampanju pod nazivom Private Co-Branding.

Oko modnog genijalca kojeg svi od milja zovu Keiser na moderan i spontani način ulovilo je mladu manekenku Emily Didonato, koju obučenu u različite Chanel odjevne kombinacije uz nekolika klika mišem možete razodjenuti i otkriti njeno izazovno i seksi Eres donje rublje.

Emily je postavljena u gotovo stripovski scenarij, te svojim likom i stylingom evocira glamuroznu, chick i vrckavu pin-up striptiz ljepoticu.

Striptiz ideja za kampanju zabavna je i interesantna a fotografije koje potpisuje Lagerfeld su doista bez greške. Naime, Lagerfeld u zadnje vrijeme sve češće "izletuje" profesionalno u fotografske angažmane, pa je tako nedavno snimao za kampanje za V Magazine, Coca-Colu Lite, čuveni Pirelli kalendar za 2011. godinu te vlastitu kampanju za Chanel.

Iako na mikrostranici Private Co-Branding-a, nakon što razodjenete sve djevojke, nećete naći nikakve dodatne informacije o kampanji, pa može biti onih koji će zbog toga biti razočarani, snaga Chanel branda nekako nameće ležernost po tom pitanju. Jer doista, zar ovo nije dovoljno? Tko želi saznati više, znati će gdje da traži. Kampanja je ovdje da bude primjećena i da vas zabavi.

U krajnjem slučaju, ako vam je dosadno na poslu i dangubite po internetskim bespućima, zašto ne bi bili malo zločesti i razodjenuli sve ove seksi tete? 🙂
You must be logged in to post a comment Login