Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Klikni me i svuci me

Striptiz co-branding kampanja koja spaja Chanel i Eres

Co-branding je marketinški pojam za partnerstvo dva različita branda, poslovno udruživanje dviju kompanija u kontekstu kreiranja marketinške sinergije između dva različita branda.

Co-branding je uobičajen između "stranaca"“ tj. dva branda različitih vlasnika i kompanija, no Chanel je i ovdje krenuo uzvodno, i spojio dva sestrinska branda – Chanel i Eres (Chanelova linija donjeg rublja i kupaćih kostima).

Iza foto objektiva našao se Karl Lagerfeld (aka Chanel) a kao finalni proizvod dobili smo izuzetno atraktivnu i neobičnu web kampanju pod nazivom Private Co-Branding.

////////////////////////
Oko modnog genijalca kojeg svi od milja zovu Keiser na moderan i spontani način ulovilo je mladu manekenku Emily Didonato, koju obučenu u različite Chanel odjevne kombinacije uz nekolika klika mišem možete razodjenuti i otkriti njeno izazovno i seksi Eres donje rublje.

Emily je postavljena u gotovo stripovski scenarij, te svojim likom i stylingom evocira glamuroznu, chick i vrckavu pin-up striptiz ljepoticu.

Striptiz ideja za kampanju zabavna je i interesantna a fotografije koje potpisuje Lagerfeld su doista bez greške. Naime, Lagerfeld u zadnje vrijeme sve češće "izletuje" profesionalno u fotografske angažmane, pa je tako nedavno snimao za kampanje za V Magazine, Coca-Colu Lite, čuveni Pirelli kalendar za 2011. godinu te vlastitu kampanju za Chanel.
Iako na mikrostranici Private Co-Branding-a, nakon što razodjenete sve djevojke, nećete naći nikakve dodatne informacije o kampanji, pa može biti onih koji će zbog toga biti razočarani, snaga Chanel branda nekako nameće ležernost po tom pitanju. Jer doista, zar ovo nije dovoljno? Tko želi saznati više, znati će gdje da traži. Kampanja je ovdje da bude primjećena i da vas zabavi.

U krajnjem slučaju, ako vam je dosadno na poslu i dangubite po internetskim bespućima, zašto ne bi bili malo zločesti i razodjenuli sve ove seksi tete? 🙂

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Drama Queen

Lako je tuđim mlatiti, kažem vam. Prelako. Lako je prebaciti odgovornost na nekog drugog...

Video box 2

Snimljena u čarobnoj prirodi tradicionalne vile u Istri, nova Guliver ljetna kampanja za protagonisticu ima jednu od najljepših Hrvatica.

Trendovi

Kampanja predstavlja važnost stilske različitosti, čime se povlači poveznica između jednojajčanih blizanaca koji na različite načine nose iste komade, čime se još jednom pokazuje...

Događanja

BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.