Ponašanje osobe u radnim uvjetima katkad može govoriti više o nečijoj osobnosti. Također i odnos prema šefu, obvezama te ostalim kolegama.
– Treba razlikovati ponašanja koja odražavaju ličnost i koja su odraz nečijih osobina ličnosti od ponašanja koja mogu biti posljedica općeg nezadovoljstva na poslu. Osoba u organizaciji može nekvalitetno obavljati svoj posao ili biti neproduktivna ukoliko joj je posao nezanimljiv, monoton ili prekompleksan,- govori mr psihologije Mirna Koričan, predavačica na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM).
Također je važno primijetiti da, ako niste zadovoljni na poslu, potrebno je skupiti hrabrosti i krenuti dalje.
– Promjena za bilo koga nije laka, ali postoje istraživanja koja pokazuju kako je do 20 posto ljudi uvijek spremno za promjenu i ne boji se novih izazova ili rizika. Takvim osobama je lakše ostaviti stari posao kako bi krenuli u potragu za novim ili kako bi promijenili radno okruženje,- ističe naša sugovornica.
Istraživanja pokazuju kako su promjenama posla skloniji mlađi zaposlenici nego stariji, a postoje razlike kroz kulture. Američki su zaposlenici više mobilni, nego npr. japanski.
Da li je šef vaš prijatelj?
Ipak prije nego što krenete u nove pobjede na drugom radnom mjestu, potrebno je postojeće učiniti ugodnim. Tako bez obzira na težinu poslovnih obveza, ako imate dobar odnos sa šefom i kolegama dani će vam biti ugodniji.
– Lakše je provoditi osam sati dnevno, a ponekad i duže, u okruženju gdje vlada ugodna atmosfera i gdje odnosi nisu zategnuti. Brojna istraživanja u području ljudskih potencijala pokazuju kako je zadovoljstvo ovom komponentom pozitivan predskazatelj uspješnosti zaposlenika i produktivnosti,- napominje Koričan.
Iz tog razloga riješite naš test te saznajte da li vas trenutni posao uveseljava ili bi ipak za vaše zdravlje i dobro poslovnog kolektiva bilo pametno krenuti dalje!
– Treba razlikovati ponašanja koja odražavaju ličnost i koja su odraz nečijih osobina ličnosti od ponašanja koja mogu biti posljedica općeg nezadovoljstva na poslu. Osoba u organizaciji može nekvalitetno obavljati svoj posao ili biti neproduktivna ukoliko joj je posao nezanimljiv, monoton ili prekompleksan,- govori mr psihologije Mirna Koričan, predavačica na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM).
Također je važno primijetiti da, ako niste zadovoljni na poslu, potrebno je skupiti hrabrosti i krenuti dalje.
– Promjena za bilo koga nije laka, ali postoje istraživanja koja pokazuju kako je do 20 posto ljudi uvijek spremno za promjenu i ne boji se novih izazova ili rizika. Takvim osobama je lakše ostaviti stari posao kako bi krenuli u potragu za novim ili kako bi promijenili radno okruženje,- ističe naša sugovornica.
Istraživanja pokazuju kako su promjenama posla skloniji mlađi zaposlenici nego stariji, a postoje razlike kroz kulture. Američki su zaposlenici više mobilni, nego npr. japanski.
Da li je šef vaš prijatelj?
Ipak prije nego što krenete u nove pobjede na drugom radnom mjestu, potrebno je postojeće učiniti ugodnim. Tako bez obzira na težinu poslovnih obveza, ako imate dobar odnos sa šefom i kolegama dani će vam biti ugodniji.
– Lakše je provoditi osam sati dnevno, a ponekad i duže, u okruženju gdje vlada ugodna atmosfera i gdje odnosi nisu zategnuti. Brojna istraživanja u području ljudskih potencijala pokazuju kako je zadovoljstvo ovom komponentom pozitivan predskazatelj uspješnosti zaposlenika i produktivnosti,- napominje Koričan.
Iz tog razloga riješite naš test te saznajte da li vas trenutni posao uveseljava ili bi ipak za vaše zdravlje i dobro poslovnog kolektiva bilo pametno krenuti dalje!
You must be logged in to post a comment Login