Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

L’Oreal – jer ja to zaslužujem

L’Oreal kao pionir radijskog jinglea i uličnog marketinga.

Jeste li znali da je radijski jingle kao sredstvo oglašavanja izmišljen upravo u kozmetičkoj kompaniji L’Oreal koja ove godine slavi 100 godina svog postojanja?
Zanima li vas odakle ideja za ulični marketing i dijeljenje besplatnih uzoraka proizvoda? – Isto iz L’Oreala.

Rođenje radijskog jinglea


Naime, osnivač L’Oreala Eugene Scheuller već je 1909. godine kada je osnovao Francusku kompaniju za sigurno bojenje kose, budući L’Oreal, shvatio kako kupci nisu tu da bi kupovali proizvode, već da kompanija mora zadovoljiti njihove potrebe. Zaključio je kako je upotreba humora i upečatljive glazbe, koja izaziva emocije, idealna za osvještavanje potreba i podizanje prodaje.

Tako je umjesto čitane reklame rođen radijski jingle. Jedna od najupečatljivijih radijskih kampanja L’Oreala bila je ona za prvi moderni šampon bez sapuna Berlington DOP, kojom je propagirao i jačanje higijene kod Francuza.

Jingle “Dop, Dop, Dop, il est adopté par Dop!” ušao je u uho svakom Francuzu. A kako bi potaknuo njegovu prodaju proveo je i kampanju „Čiste djece” kojom je propagirao obiteljsko pranje kose jednom tjedno.

Osvijestio je Francuze kako je pitanje higijene iznimno važno i nužno, a može biti i zabavno. Ujedno je, kako bi zainteresirao ljude da kupe njegov proizvod, proveo uličnu kampanju kojom su volonteri iz L’Oreala nudili ljudima besplatne jednokratne uzorke ovog šampona, što je bio začetak ulične kampanje s kojom se susrećemo gotovo svakog dana, a prije stotinu godina bila je nezamisliva.

Ljepota je dragocjena

S obzirom da je higijena bila i skupa – u L’Orealu su osmislili moto – "Jer ja to zaslužujem" (Because I’m worth of it). Slavni L’Orealov slogan kojim se promovira ženska neovisnost i vrijednost je prvi puta lansiran 1971. godine u SAD-u kako bi pojačao prodaju L’Oreal Preference boje za kosu, čija je cijena bila za dolar viša nego konkurentske.

„Upotrebljavam najskuplju boju za kosu na svijetu jer ja to zaslužujem". Slogan je postao simbol L’Oreal Parisa i postao je poznat diljem svijeta na različitim jezicima. Kako su se linije proizvoda širile, fraza je zauzimala različite forme: "Ti to zaslužuješ", "One to zaslužuju", no ključna poruka ostala je ista: Ljepota je dragocjena.

Portal She.hr i L’Oreal znaju da su čitateljice vrijedne najboljeg stoga Vam daruju dnevne i tjedne nagrade.

ZANIMLJIVOSTI

Jingle je rođen
Dok je 1932. radio-oglašavanje još bilo u povojima, a reklame su se čitale sa skripte u studiju, Eugene Schueller je bio prvi koji je emitirao pjevanu umjesto govorne reklame.

UIične kampanje

Kamioni sa besplatnim uzorcima šampona zaustavljali su se u školama diljem Francuske, ostavljajući poruke o dobroj higijeni na pločama. Također su organizirali prezentacije poslije nastave te igre koje su pojačavale ključnu poruku kampanje: DOP znači čistoću, ali i sreću i užitak življenja (joie de vivre).


Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.