Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Trendovi

L’Oreal u povijesti frizura

L’Oreal – Sveučilište za bojenje kose.

Kao mladi student u Parizu, Eugène Schueller, osnivač današnje kozmetičke kompanije L’Oreal, za vrijeme sata iz kemije zainteresirao se za bojenje kose. Poslije školovanja, Schueller se nakratko zaposlio kao ljekarnikov pomoćnik, nakon čega je osnovao vlastitu tvrtku. Tadašnji šef ga je odgovarao od toga govoreći mu da će bojenje kose imati “vrlo ograničeno tržište u budućnosti”.

Ipak, Schueller je odlučio uspjeti! Umjesto da koristi tradicionalne recepture za stvaranje boja za kosu, pristupio je kosi kao predmetu znanstvenog istraživanja te je razvio vlastite proizvode bazirane na pažljivoj analizi: njegov koncept je u to vrijeme bio revolucionaran što i danas predstavlja srce misije cijele Grupacije. 1907. Schueller je razvio svoju prvu boju za kosu – L’Auréale, te 1909. osnovao “The Safe Hair-Company of France” (koja će se 1938. preimenovati u L’Oreal). Prvi put u povijesti žene su mogle bojiti svoju kosu sigurno i učinkovito.

SVEUČILIŠTE ZA BOJENJE KOSE

Od početka, Eugène Schueller se prema svojoj kompaniji odnosio ne kao prema nekom poslovnom pothvatu, nego kao prema centru za uvježbavanje profesionalaca za njegu kose. L’Oreal je za njega bio „sveučilište za bojanje kose“. Odlučan da uspije u industriji koja nije postojala u to vrijeme, Schueller je brzo razvio partnerstvo s grupom frizera u Parizu koji su cijenili njegove zasluge i odanost njegovom poslu te su mu za uzvrat bili odani. To je bio temelj za stoljeće koje će uslijediti: usavršavanje, obuka i podrška frizerima ostaju središnja načela identiteta Grupacije danas.

VREMENSKA CRTA: POVIJEST STILOVA I NJEGE KOSE

1900 -1909 > Ili šešir ili ništa

Kao oznaka statusa, kosa je još uvijek bila skrivena ispod šešira kod većine žena. Stilovi kose su bili jednostavni i elegantni. Bob frizura najomiljenija je frizura ovog razdoblja, nastala 1909. godine, kada i L’Oreal!
1910 -1919 >Nastanak modernog frizeraja
Kako su žene počele raditi u industrijskom sektoru, a rat je stvorio sumračno okruženje, u modu su došli stilovi kose koji zagovarali kraće i muževnije frizure.
1920 -1929 > “Les années folles” – bučne dvadesete
Stilovi kratke kose postaju sve popularniji, moderne vrijednosti počinju utjecati na kosu, odjeću i šminku.
1930 -1939 > Ženstveni stilovi kose
Super kratke frizure zamijenjene su dužim, ravnijim stilovima, boja kose postaje oznaka glamura.
1940 – 1949 > Hollywood i boja kose
Duga, luksuzna kosa postaje popularna za vrijeme i poslije rata; luksuzni stilovi kose su popularni za vrijeme rata, a nakon rata žene izražavaju svoju želju za pokazivanjem ženstvenosti.
1950 -1959 > Stilizirano, i još više stilizirano
Muškarci su počeli puštati kosu, dok su ju žene počele kratiti. Ovo je razdoblje "Pompadour frizure", kakvu su nosili Elvis Prisley i Johnny Cash,  zatim "Ducktail" kakvu su nosili tinejdžeri po uzoru na Johna Travoltu u Briljantinu te  "Pixie" frizura kakvu je 50-ih nosila ikona elegancije Audrey Hepburn.
1960 -1969 > Blow-Out Era
Sve je moguće kad se radi o kosi: duga, kratka, ravna, klasična, buntovnička. Blow-outs postaju popularni za sve stilove. Jimmy Hendrix popularizirao je ovu frizuru.
1970 -1979 > Kosa Kosa Kosa
Raznoliki trendovi stilovi kose odražavaju političke i socijalne okolnosti s liberalizacijom žena na vrhuncu. Proizvodi za kosu postaju profinjeniji te pomažu frizerima u njihovim umjetničkim pothvatima. Ovo je razdoblje u kojem se populariziraju i dreadlocksi kakve je nosio Bob Marley.
1980 -1989 > Zdrava aktivna kosa
Životi žena postaju sve aktivniji, a stilovi kose poprimaju sve prirodniji izgled. Stilovi za kosu muškaraca su u porastu, što sektor za njegu kose čini uniseks područjem. Ovim razdobljem vlada trajna ondulacija il popularna – "trajna"!
1990 -1999 > Što želim, kad želim
Utjecaj svjetskih kultura stvara poseban trend koji karakterizira pristup “sve može”. Street wear i “grunge” moda stimulira nekomformističke stilove kose.
2000 -2009 > Budi unikatan
Mnoštvo stilova kose reflektira želju za individualnošću; stilovi prijašnjih godina su opet u modi te su inspirirani prošlošću.



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Fashion report

Jesmo li svjesni uloge biljaka u očuvanju života na zemlji? Pitanje je to utkano u svaki šav nove kolekcije domaćeg brenda održive obuće MIRET.

Trendovi

Cipele na visoku petu neće biti problem nositi vani ako ste ih prije prvog nošenja doma dobro razgazili.

Fashion report

Centar Kaptol bio je jedna od poznatih NEBO lokacija na koje se modna kuća ponovno vraća nakon velikog preuređenja.

S modne piste

Kiša za doručak, sunce za kraj dana. Ekstravagancija i poznati, kozmopolitski ugođaj prijestolnice mode, Milana. Sve je to poveznica s novom kolekcijom „Dare to...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.