U butiku Escada u središtu Zagreba predstavljene su kolekcije talijanskih modnih brandova Le Full, Roccobarocco, Repeto i Braccialini.
Roccobarocco, klasičan i otmjen brand namijenjen je poslovnim ženama, koje imaju suptilan ukus za modu. Već je poznat zagrebačkoj publici, no Le Full je novost na našem tržištu.
– Le Full kolekcija je namijenjena mladim poslovnim ženama koje prate modu i uvijek žele biti u trendu. Ovaj brand nudi prozirne kreacije, šarenih boja i zaigranih krojeva. Rocobarocco kolekcija koja je ipak malo klasičnija je već dosta dugo na našem tržištu i žene su je prepoznale kao nešto što žele imati u svom ormaru, istaknula je vlasnica butika, Bernarda Petković.
Svila dominira kolekcijom
U kolekciji Le Full, koju su predstavile poznate zagrebačke manekenke, a među njima i Stefani Hohnjec, dominiraju lepršave kratke haljine izazovnih dekoltea i cvjetnih uzoraka pastelnih boja. Ružičasta, ljubičasta, plava, žuta u kombinaciji s finim materijalima, od kojih dominira svila, čine ovu ženstvenu kolekciju.
Osim haljina, predstavljeni su i kombinezoni od fine viskoze, cipele s visokom potpeticom marke Repeto i velike Braccialini torbe. Cipele i torbe su klasičnih krojeva, a bež i crna su još uvijek dominantne, kada je o njima riječ.
Lagani, prozračni materijali
Osim svile, haljine su napravljene od viskoze i pamuka. Znači, prirodni i lagani materijali koji omogućuju da se žena u njima osjeća ugodno. Prozračni su i idealni za ljeto.
– Naši kupci su moderne žene malo boljeg imovinskog statusa, zbog samih cijena proizvoda. To su menadžerice, odvjetnice, liječnice. Interes je dobar i ženama se sviđa ovaj stil odjeće, rekla je Petković.
Vlatka Pokos, koja je vodila reviju i za sebe je pronašla pokoju „krpicu“, a Željko Krušlin Kruška zabavljao je uzvanike svojom glazbom.
Iako se moda iz godine u godinu mijenja, trendovi se uvijek iznova vračaju, a što pokazuje i ova romantično – cvjetna kolekcija. Zato čuvajte staru odjeću u ormaru za koju mislite da je odavno izašla iz mode, jer tko zna – možda već iduću sezonu postane „must have“.
Roccobarocco, klasičan i otmjen brand namijenjen je poslovnim ženama, koje imaju suptilan ukus za modu. Već je poznat zagrebačkoj publici, no Le Full je novost na našem tržištu.
– Le Full kolekcija je namijenjena mladim poslovnim ženama koje prate modu i uvijek žele biti u trendu. Ovaj brand nudi prozirne kreacije, šarenih boja i zaigranih krojeva. Rocobarocco kolekcija koja je ipak malo klasičnija je već dosta dugo na našem tržištu i žene su je prepoznale kao nešto što žele imati u svom ormaru, istaknula je vlasnica butika, Bernarda Petković.
Svila dominira kolekcijom
U kolekciji Le Full, koju su predstavile poznate zagrebačke manekenke, a među njima i Stefani Hohnjec, dominiraju lepršave kratke haljine izazovnih dekoltea i cvjetnih uzoraka pastelnih boja. Ružičasta, ljubičasta, plava, žuta u kombinaciji s finim materijalima, od kojih dominira svila, čine ovu ženstvenu kolekciju.
Osim haljina, predstavljeni su i kombinezoni od fine viskoze, cipele s visokom potpeticom marke Repeto i velike Braccialini torbe. Cipele i torbe su klasičnih krojeva, a bež i crna su još uvijek dominantne, kada je o njima riječ.
Lagani, prozračni materijali
Osim svile, haljine su napravljene od viskoze i pamuka. Znači, prirodni i lagani materijali koji omogućuju da se žena u njima osjeća ugodno. Prozračni su i idealni za ljeto.
– Naši kupci su moderne žene malo boljeg imovinskog statusa, zbog samih cijena proizvoda. To su menadžerice, odvjetnice, liječnice. Interes je dobar i ženama se sviđa ovaj stil odjeće, rekla je Petković.
Vlatka Pokos, koja je vodila reviju i za sebe je pronašla pokoju „krpicu“, a Željko Krušlin Kruška zabavljao je uzvanike svojom glazbom.
Iako se moda iz godine u godinu mijenja, trendovi se uvijek iznova vračaju, a što pokazuje i ova romantično – cvjetna kolekcija. Zato čuvajte staru odjeću u ormaru za koju mislite da je odavno izašla iz mode, jer tko zna – možda već iduću sezonu postane „must have“.
You must be logged in to post a comment Login