Facebook, jedna od najvećih socijalnih stranica, koja broji preko 200 milijuna korisnika, uskoro će svojim članovima omogućiti korištenje nove aplikacije. Riječ je o aplikaciji pomoću koje će korisnici moći vidjeti trenutnu lokaciju svojih prijatelja.
Početkom idućeg mjeseca, preko 400 milijuna Facebook korisnika moći će vidjeti novu uslugu koju će im ova socijalna mreža omogućiti. Aplikacija bi trebala zaživjeti koncem travnja, na tvrtkinoj godišnjoj konferenciji.
Locirajte prijatelja
U pripremi za uvođenje nove aplikacije, Facebook je u studenome prošle godine osuvremenio pravila o privatnosti koje su jednaka ostalim sadržajima koje korisnik stavlja na profil. Razine privatnosti mogu se namještati i za ovu aplikaciju, kao i za sve druge na Facebooku.
Stručnjaci iz Facebooka koji su radili na ovoj aplikaciji punih godinu dana, odlučili su sačekati pravi trenutak za objavljivanje ove aplikacije, kada ona bude potpuno spremna za usvajanje.
Na pitanja o značajkama ove aplikacije, Facebookova glasnogovornica Meredith Chin ostala je suzdržana. Putem e – maila poslala je objavu u kojoj piše kako „stručnjaci u Facebooku konstantno eksperimentiraju s novim aplikacijama i mogućnostima. U ovom trenutku nismo spremni detaljnije komentirati ovu aplikaciju.”
Nova aplikacija moći će biti korištena iz dva aspekta. Prvi aspekt je direktno ponuđena usluga od strane Facebooka, koja omogućava korisnicima da svoju lokaciju podijele s prijateljima. Drugi će biti skup softverskih alata, koje će vanjski programeri moći koristiti za stvaranje vlastite usluge ili aplikacije na Facebooku, a koje su vezane za trenutni položaj.
Aplikacija zanimljiva tvrtkama
Od Facebookovih 400 milijuna korisnika, oko 50 posto se prijavi na stranicu barem jednom dnevno, a 100 milijuna ljudi pristupa usluzi putem mobilnih uređaja. To čini ovu aplikaciju zanimljivu tvrtkama, koje će na taj način moći indirektno „upadati u oči” korisnicima i nuditi im svoj proizvod ili uslugu.
Prema podatcima koje je objavio sam Facebook, na njihovoj stranici svakodnevno se promovira više od 1,5 milijuna lokalnih poduzeća iz cijelog svijeta. Dakle jasno je koliko će ova aplikacija dodatno motivirati tvrtke za promidžbu na Facebooku.
Ovime Facebook baca rukavicu svojim najvećim konkurentima Googleu i Twitteru, koji ovu aplikaciju posjeduju već neko vrijeme. Google je 2009. godine objavio aplikaciju Google Latitude.
Profitiraj.hr
Početkom idućeg mjeseca, preko 400 milijuna Facebook korisnika moći će vidjeti novu uslugu koju će im ova socijalna mreža omogućiti. Aplikacija bi trebala zaživjeti koncem travnja, na tvrtkinoj godišnjoj konferenciji.
Locirajte prijatelja
U pripremi za uvođenje nove aplikacije, Facebook je u studenome prošle godine osuvremenio pravila o privatnosti koje su jednaka ostalim sadržajima koje korisnik stavlja na profil. Razine privatnosti mogu se namještati i za ovu aplikaciju, kao i za sve druge na Facebooku.
Stručnjaci iz Facebooka koji su radili na ovoj aplikaciji punih godinu dana, odlučili su sačekati pravi trenutak za objavljivanje ove aplikacije, kada ona bude potpuno spremna za usvajanje.
Na pitanja o značajkama ove aplikacije, Facebookova glasnogovornica Meredith Chin ostala je suzdržana. Putem e – maila poslala je objavu u kojoj piše kako „stručnjaci u Facebooku konstantno eksperimentiraju s novim aplikacijama i mogućnostima. U ovom trenutku nismo spremni detaljnije komentirati ovu aplikaciju.”
Nova aplikacija moći će biti korištena iz dva aspekta. Prvi aspekt je direktno ponuđena usluga od strane Facebooka, koja omogućava korisnicima da svoju lokaciju podijele s prijateljima. Drugi će biti skup softverskih alata, koje će vanjski programeri moći koristiti za stvaranje vlastite usluge ili aplikacije na Facebooku, a koje su vezane za trenutni položaj.
Aplikacija zanimljiva tvrtkama
Od Facebookovih 400 milijuna korisnika, oko 50 posto se prijavi na stranicu barem jednom dnevno, a 100 milijuna ljudi pristupa usluzi putem mobilnih uređaja. To čini ovu aplikaciju zanimljivu tvrtkama, koje će na taj način moći indirektno „upadati u oči” korisnicima i nuditi im svoj proizvod ili uslugu.
Prema podatcima koje je objavio sam Facebook, na njihovoj stranici svakodnevno se promovira više od 1,5 milijuna lokalnih poduzeća iz cijelog svijeta. Dakle jasno je koliko će ova aplikacija dodatno motivirati tvrtke za promidžbu na Facebooku.
Ovime Facebook baca rukavicu svojim najvećim konkurentima Googleu i Twitteru, koji ovu aplikaciju posjeduju već neko vrijeme. Google je 2009. godine objavio aplikaciju Google Latitude.
Profitiraj.hr
In this article:aplikacija, facebook, lociraj prijatelja, meredith chin, privatnost
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login