Najnovija kampanja modne marke Miu Miu za jesen/zimu 2010/2011 godine predstavljena je i videom u režiji slavne Madonne.
U glavnim ulogama u video klipu pojavljuju se modeli Lindsey Wixson, Siri Tollerod, Ginta Lapina i Daphne Groeneveld. Atraktivne međusobno isprepletene djevojke zavode pokretima, smijehom, pjevanjem i plesom – odjevene u bogato dekorirane haljine, s lakiranim torbama, visokim potpeticama i identično mačkasto našminkanim očima, a koje obasjava neprestano sijevanje fotografskog blica.
Ginta Lapina, jedna od djevojaka koja sudjeluje u spotu, pojasnila je kako je tijekom snimanja kampanje u studio ušla Madonna koja je upravo dogovarala večeru sa fotografima koji su angažirani za kampanju – Mertom Alasom i Marcusom Piggottom.
Promatrajući snimanje brzo je došla na ideju da želi režirati spot, što joj je i dopušteno. Makar je ovoj svestranoj umjetnici jasno dano do znanja da neće biti honorirana za svoj posljednji autorski uradak, Madonna je spremno uzela svoj iPod pokazavši osobno modelima kretnje u spotu, navodi Ginta Lupina, nakon čega je, u roku od dva sata, video klip i snimljen.
U glavnim ulogama u video klipu pojavljuju se modeli Lindsey Wixson, Siri Tollerod, Ginta Lapina i Daphne Groeneveld. Atraktivne međusobno isprepletene djevojke zavode pokretima, smijehom, pjevanjem i plesom – odjevene u bogato dekorirane haljine, s lakiranim torbama, visokim potpeticama i identično mačkasto našminkanim očima, a koje obasjava neprestano sijevanje fotografskog blica.
Ginta Lapina, jedna od djevojaka koja sudjeluje u spotu, pojasnila je kako je tijekom snimanja kampanje u studio ušla Madonna koja je upravo dogovarala večeru sa fotografima koji su angažirani za kampanju – Mertom Alasom i Marcusom Piggottom.
Promatrajući snimanje brzo je došla na ideju da želi režirati spot, što joj je i dopušteno. Makar je ovoj svestranoj umjetnici jasno dano do znanja da neće biti honorirana za svoj posljednji autorski uradak, Madonna je spremno uzela svoj iPod pokazavši osobno modelima kretnje u spotu, navodi Ginta Lupina, nakon čega je, u roku od dva sata, video klip i snimljen.
You must be logged in to post a comment Login