U sklopu bečkog tjedna mode “Vienna Design Week 2009.” bečki će muzej Wagner:Werk od 6. listopada do 14. studenog predstaviti izložbu pod nazivom “Main Street. Dizajn bez dizajnera”.
Izložba je podijeljena na deset tematskih cjelina – patentiranje uzorka, namještaj, promet, mjerenje vremena, domaćinstvo, u kavani, dizajnerske nevolje, dizajn hrane, anonimnost i brendiranje i prenamjenovanje, i govori o običnom dizajnu.
Potraga za svakodnevnim
Cilj je izložbe potaknuti posjetitelje na potragu za dizajnom u naizgled nepoznatim i bezimenim predmetima. Jer dizajn po mišljenju organizatora izložbe ne nastaje samo u procesu oblikovanja i proizvodnje nego i upotrebom, promatranjem, odbacivanjem i uništavanjem.
Jedna je od najzanimljivijih tematskih cjelina ona koja obrađuje nedaće s kojima se dizajneri svakodnevno susreću. Krivo postavljenje ručice u automobilima, stolice na rasklapanje koje pričepljuju prste, poklopci koji dobro ne zatvaraju i sl. stvari su s kojima se dizajneri neprestano susreću jer svakodnevni dizajn ne zahtijeva samo udovoljavanje estetskim nego i funkcionalnim i praktičnim normama.
Thonet No. 14
Druga cjelina koja se ističe tematikom jest dizajn namještaja u sklopu koje će biti predstavljen model stolca “Thonet No. 14” tvrtke Michael Thonet & Söhne, koji je na tržište lansiran davne 1859. godine te je u to vrijeme slovio za stolac svih stolaca, a u prvih je 70 godina postojanja proizvedeno više od 20 milijuna primjeraka.
Posebnost mu nije prekrasan dizajn nego inovativnost. Stolac je načinjen od šest drvenih dijelova, šest vijaka, dvije matice i presvlake. Svi se dijelovi dostavljaju odvojeno, tj. u razmontirani, što znatno smanjuje troškove transporta i održavanja, a kupci ga mogu jednostavno sastaviti. Dakle modernost stolca ne leži u izgledu, već u cijelom procesu osmišljavanja, proizvodnje, transporta i uporabe.
Otvorenje te izložbe održat će se 5. listopada u 19 sati.
Izložba je podijeljena na deset tematskih cjelina – patentiranje uzorka, namještaj, promet, mjerenje vremena, domaćinstvo, u kavani, dizajnerske nevolje, dizajn hrane, anonimnost i brendiranje i prenamjenovanje, i govori o običnom dizajnu.
Potraga za svakodnevnim
Cilj je izložbe potaknuti posjetitelje na potragu za dizajnom u naizgled nepoznatim i bezimenim predmetima. Jer dizajn po mišljenju organizatora izložbe ne nastaje samo u procesu oblikovanja i proizvodnje nego i upotrebom, promatranjem, odbacivanjem i uništavanjem.
Jedna je od najzanimljivijih tematskih cjelina ona koja obrađuje nedaće s kojima se dizajneri svakodnevno susreću. Krivo postavljenje ručice u automobilima, stolice na rasklapanje koje pričepljuju prste, poklopci koji dobro ne zatvaraju i sl. stvari su s kojima se dizajneri neprestano susreću jer svakodnevni dizajn ne zahtijeva samo udovoljavanje estetskim nego i funkcionalnim i praktičnim normama.
Thonet No. 14
Druga cjelina koja se ističe tematikom jest dizajn namještaja u sklopu koje će biti predstavljen model stolca “Thonet No. 14” tvrtke Michael Thonet & Söhne, koji je na tržište lansiran davne 1859. godine te je u to vrijeme slovio za stolac svih stolaca, a u prvih je 70 godina postojanja proizvedeno više od 20 milijuna primjeraka.
Posebnost mu nije prekrasan dizajn nego inovativnost. Stolac je načinjen od šest drvenih dijelova, šest vijaka, dvije matice i presvlake. Svi se dijelovi dostavljaju odvojeno, tj. u razmontirani, što znatno smanjuje troškove transporta i održavanja, a kupci ga mogu jednostavno sastaviti. Dakle modernost stolca ne leži u izgledu, već u cijelom procesu osmišljavanja, proizvodnje, transporta i uporabe.
Otvorenje te izložbe održat će se 5. listopada u 19 sati.
You must be logged in to post a comment Login