Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr
Anita Zannotti Štulec omiljena je obućarka mnogim osobama s estrade.<br />

SheRULES

Majstorica za Severinine štikle

Anita Zannotti Štulec omiljena je obućarka mnogim osobama s estrade.

Kad je s 19 godina nakon završene škole pokrenula svoj obućarski obrt, nije ni slutila da će se u roku od pet godina vinuti u obućarsku orbitu.

Kako priča, crtanje ju je oduvijek privlačilo, pa je logičan slijed bio odabir srednje škole za tekstil, obuću i dizajn. Ondje je položila majstorski ispit iz obućarstva, te stekla zvanje majstor obućar.

Svoje prste na neki način u svemu tome su imali i njezini roditelji čiji su savjeti presudili da upiše ovu školu. Određenu ljubav za ovo pomalo neobično zvanje za jednu ženu usadio joj je otac koji je izučeni obućar te majka koja je radila u Tvornici dječje obuće.

Tri stroja za pokretanje posla

Ujedno, roditelji su uložili novac za prenamjenu prostora te pomogli u kupnji prva tri stroja neophodnih za pokretanje Anitinog posla.

– Tata mi je dao preporuku kod drugih obrtnika kod kojih sam stjecala svoju prvu osobnu praksu. Prvi modeli bili su mi totalno smiješni, ali su ipak našli kupce. Ono što sam tada smatrala greškom, drugima se svidjelo. Osim toga, tata se hvalio sa mnom prvim susjedima i onda je spontano nastala suradnja s modnim atelierom Kuljiš. To je u biti bio moj prvi kontakt s modnim svijetom, prisjetila se vlasnica salona cipela „A shoo“ u Prečkom.

U taj svijet uvlačila se polako pojavljujući se na brojnim modnim revijama sa svojim inovativnim viđenjem cipela. I tako je od 1991. godine kada je krenula u vrlo kratkom roku uspjela dostići obrtnike koji su desetljećima gradili karijeru.

Ono što ju je bitno razlikovalo od drugih, ističe, bilo je modeliranje za pojedinačnog kupca te stav da prije svega zadovolji potrebe mušterija iako je uvijek postojao par na polici koji se odmah mogao kupiti. Još jedna stvar po kojoj se razlikuje jest što u ponudi ima brojeve od 33 do 44.

Klijenti iz javnog života

Kreativnost Anite Zannotti Štulec uočile su i brojne osobe s estrade koje s oduševljenjem nose njene modele. Među su i pjevačice: Severina, Indira Vladić- Mujkić, Minea, Renata Sabljak te pjevači Đani Stipaničev, Mladen Burnač i drugi.

Zanimljivu suradnju ostvarila je i u predstavi „Vaginini monolozi“ za koju je izradila cipele za glumice: Miju Begović, Lindu Begonja, Kostadinku Velkovsku. Njene klijentice su i poznate proslavljene sportašice Danira Nakić i Barbara Jelić koje zbog velikih stopala teže pronalaze elegantne cipele.

– Surađujem i s kreatorima Zoranom Mrvošem i Ivicom Klarićem koji mi šalju klijentice s njihovim haljinama, a ja im  sugeriram adekvatne cipele. Ako žena ne zna što bi htjela, onda se prepusti meni da odradim svoj umjetnički dio. Samo treba reći da li želi elegantnu ili sportsku varijantu. Kad mi materijal dođe u ruku, on me ponese i na kraju daje rezultat koji si je klijent zamislio. Za jednostavnije modele, ako je gotova ideja i šablona treba mi dva do tri dana,-pričala Štulec.

Trendi je ljubičasta boja

Cijene ručno rađenih cipela po narudžbi su od 1500 do 2000 kuna, dok su čizme od 3000 do 3500 kuna. Inače, sve modele pokušava približiti zahtjevima našeg tržišta. Ističe da je ljubičasta boja bila jako „in“, a njene su nijanse prisutne i ove godine.

Uspješna majstorica upisala je i izvanredni trogodišnji studij obuće u Varaždinu. Inače, vezala se za agenciju za strukovno obrazovanje sastavljenu od domaćih stručnjaka. Njen dio sektora bavi se proizvodima od kože i tekstila, a ponosi se što je radila na programu koji se već primjenjuje u školi.

K tome, ima velike izglede i za plasman svojih modela u inozemstvu, što ju jako veseli. Ali i tada prije svega će gledati da njena cipela zadovolji funkciju stopala, a tek potom estetiku.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Beauty report

Trendovi u beauty industriji ukazuju na to da se sve više ljudi posvećuje brizi i njezi tijela.

Darivanje

Routeen kolekcija spaja bogatstvo vrijednih biljnih ekstrakata i pouzdanost poznatih aktivnih sastojaka.

Beauty report

Milani Cosmetics, jedan od vodećih brendova u industriji ljepote, predstavlja svoj najnoviji it proizvod sezone - Cheek Kiss Cream Bronzer.

Beauty report

Ikonična 24-satna nadogradiva, ali ipak prozračna mat formula koju poznaješ – od sada je unaprijeđena i izmijenjena s potpuno novim prednostima.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.