Make-up event s Karimom Sattarom

Zagrebačka Lauba je 29. studenog postala make-up pozornica na kojoj je Karim Sattar, poznati Dr. Hauschka vizažist mnogih zvijezda poput Jane Fonde i Annie Lenox, otkrivao tajne i umijeće šminkanja na modelima Aniti Dujić i Vesni Vulami. Karim posjeduje bogato 15-godišnje iskustvo, pohađao je mnoge prestižne make-up škole kao što je London College of Arts.

Četiri godine radio je s Chaseom Astonom, uglednim i svjetski priznatim vizažistom koji šminka mnoge svjetske celebe. Često predaje na mnogim make-up akademijama, a jedan od top modela koje je šminkao je Adriana Sklenarikova. Čest je sudionik Fashion Week-ova diljem svijeta te gostuje kao Dr. Hauschka vizažist za Vogue, Elle, Marie Claire i Cosmopolitan.

Karim Sattar često se i rado uključuje u humanitarnim akcijama pa je sudjelovao na Seminaru o samopoštovanju namijenjenom zlostavljanim ženama u Norveškoj sigurnoj kući te u grčkom projektu Osmijeh za djevojčice s poteškoćama.

Ovom je prilikom predstavio novo Dr. Hauschka limitirano izdanje dekorativne kozmetike Slow Mood koja se sastoji od dva duo sjenila, pudera u prahu, dvije olovke za oči, dva ruža i pudera u prahu za dodatni sjaj. Ovih sedam preparata dovoljno je i za dnevni, no i za večernji make-up.

Svilenkasta i meka, ova četiri sjenila pokazuju oči u najljepšem svjetlu. Boje sjenila moguće je kombinirati po vlastitom ukusu, kao duo, trio ili kvartet. S njima je moguće postići dnevni, no i večernji look. Mogu se iskoristiti i za definiranje obrva, a puder u prahu može se upotrijebiti za šminkanje očiju. Cijena je 89,70 kn.

Nova olovka za oči idealna je za poseban sjaj, a ova linija uključuje dvije olovke, obje u savršenom skladu s bojama sjenila. Dunjin i japanski vosak daju olovci mekoću pa je vrlo ugodna za nanošenje, a ekstrakti hamamelisa i bjelodana njeguju osjetljivo područje oko očiju. Posebnost dvije nove olovke za oči je aplikator koji je sastavni dio olovaka, a koristi se kako bi se boja nježno razmazala, no i omekšava pogled. Cijena je 91,20 kn.

Hidratantna njega prozračnim sjajnim bojama glavna je odlika dvaju novih Slow Mood Novum ruževa. Hranjiva kompozicija sadrži vrhunsko arganovo ulje koje usnama pruža hidrataciju. Boje ruževa sjajno pristaju prirodnoj ružičastoj boji usnica te u kombinaciji nastaje neodoljiva i jedinstvena nijansa uz nježan nenametljiv sjaj. Cijena je 110,80 kn.

Nježan svilenkasti puder za dodatni sjaj, sa svjetlucavim česticama, ugodnog i blagog voćnog mirisa, sadrži ekstrakte bjelodana i hamamelisa te crnog čaja koji savršeno njeguju kožu i daju joj poseban sjaj, a svila štiti kožu i čini ju nježnom. Možete ga nanositi na obraze, nos, čelo i bradu, a nježne sjajne čestice vašoj će koži dati dodatan sjaj. Želite li naglasiti obraze, obrve i dekolte dodatnim sjajem nanosite ga bez prethodnog nanošenja tekućeg pudera. Cijena je 159,70 kn.

Zajedničko kreativno događanje brandova Dr. Hauschka i Brokula&Ž pod nazivom Šminkuliranje jučer je u zagrebački Arena centar privuklo brojne posjetiteljice i ljubiteljice organske kozmetike i odjeće.

Međunarodno poznati Dr. Hauschka vizažist Karim Sattar potezima svog kista naglašavao je prirodnu ljepotu posjetiteljica koje su nakon uljepšavanja s Dr. Hauschka dekorativnom kozmetikom pred objektivom profesionalnog fotografa postajale prava lica s naslovnica.

Događanje je privuklo i poznate osobe koje prate modne i kozmetičke trendove kao što su Lea Dekleva, Mirna Maras i Nika Fleiss. Svi prisutni imali su osim šminkanja i prigodu sami se uvjeriti u kvalitetu i mekoću Brokula&Ž majica izrađenih od organski uzgojenih sirovina.

Cilj događanja bio je približiti ljudima važnost odabira organskih proizvoda, počevši od prirodne kozmetike pa sve do kvalitetne odjeće od organskih sirovina, u čemu se upravo kombinacija dvaju organskih brandova Dr.Hauschka i Brokula&Ž odlično upotpunjuje.

Mirna Maras, tv voditeljica izjavila je da voli sve što je prirodno, a sama činjenica da njezina koža upija sve što na nju nanosi dovoljan joj je razlog da odabire prirodnu kozmetiku. Lea Dekleva sklona je prirodnoj kozmetici jer se uvijek pokaže da proizvodi koji nisu prirodni zapravo nisu zdravi.

Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, koja je uz tvrtku Lacuna pokretač Brokule&Ž, istaknuo je kako Brokula&Ž i Dr.Hauschka imaju zajedničke temelje prema kojima ono bitno dolazi iznutra.

Nikola Žinić, također kreativni direktor iz agencije Bruketa&Žinić OM je dodao kako Brokula&Ž i Dr. Hauschka dijele uvjerenje u održivu proizvodnju koja je dobra za ljude i okoliš.

Žana Hinek, članica Uprave Biovege, uvoznika Dr.Hauschka kozmetike naglasila je da Snaga prirode i izbor prirodnih organskih proizvoda postaju sve jasnija potreba današnjeg urbanog čovjeka, a upravo Dr.Hauschka kao vodeća linija prirodne kozmetike zadovoljava sve potrebe kože u brzom tempu današnjeg života jer osim učinkovitosti istovremeno i podržava zdravlje kože.