U atraktivnom prostoru kluba Kvart jučer je prikazana nova kolekcija popularnog španjolskog branda Mango.
Reviju su iz prvih redova pratila brojna poznata lica poput Nevene Rendeli, Borisa Banović, Marije Borić, Boruta Mihalića, Lane Banely, Ecije Ivušić, Tihane Harapin Zalepugin, Vinka Filipića i drugih, a nakon izvrsne kolekcije održan je i ekskluzivni after party.
Zaštitno lice branda za kolekciju proljeće/ljeto 2012. manekenka je i modna ikona Kate Moss koja u potpunosti utjelovljuje viziju branda Mango. Kolekcijom dominiraju pastelne boje, pletiva, prozračni materijali te indigo i žuti tonovi.
Naglasak je stavljen na spajanje etničkih elemenata sa sportskim detaljima kako bi se dobio jedinstven, a opet jednostavan urbani izgled. Sve kombinacije upotpunjene su i atraktivnim modnim dodacima – ogrlicama, narukvicama, naušnicama, remenjem i torbama.
Španjolski modni brand Mango osnovan je 1984. godine u Barceloni, a danas je jedan od najpopularnijih high street brandova na svijetu i drugi po veličini španjolski izvoznik ženske odjeće. Koncept branda temelji se na povezanosti između kvalitete proizvoda koja je uvijek u skladu s najnovijim modnim trendovima i pristupačnih cijena.
S preko 2.400 prodavaonica prisutan je u više od 107 zemalja, a u Hrvatskoj pod okriljem Iris mode trenutačno posluje 11 prodavaonica.
Reviju su iz prvih redova pratila brojna poznata lica poput Nevene Rendeli, Borisa Banović, Marije Borić, Boruta Mihalića, Lane Banely, Ecije Ivušić, Tihane Harapin Zalepugin, Vinka Filipića i drugih, a nakon izvrsne kolekcije održan je i ekskluzivni after party.
Zaštitno lice branda za kolekciju proljeće/ljeto 2012. manekenka je i modna ikona Kate Moss koja u potpunosti utjelovljuje viziju branda Mango. Kolekcijom dominiraju pastelne boje, pletiva, prozračni materijali te indigo i žuti tonovi.
Naglasak je stavljen na spajanje etničkih elemenata sa sportskim detaljima kako bi se dobio jedinstven, a opet jednostavan urbani izgled. Sve kombinacije upotpunjene su i atraktivnim modnim dodacima – ogrlicama, narukvicama, naušnicama, remenjem i torbama.
Španjolski modni brand Mango osnovan je 1984. godine u Barceloni, a danas je jedan od najpopularnijih high street brandova na svijetu i drugi po veličini španjolski izvoznik ženske odjeće. Koncept branda temelji se na povezanosti između kvalitete proizvoda koja je uvijek u skladu s najnovijim modnim trendovima i pristupačnih cijena.
S preko 2.400 prodavaonica prisutan je u više od 107 zemalja, a u Hrvatskoj pod okriljem Iris mode trenutačno posluje 11 prodavaonica.
You must be logged in to post a comment Login