Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Fashion report

Marc Jacobs napušta Vuitton

Poznati se dizajner namjerava posvetiti vlastitim dizajnerskim linijama

Nakon dugih šesnaest godina uspješnog rada u poznatoj francuskoj modnoj kući, dizajner Marc Jacobs odlučio se posvetiti vlastitom modnom brendu.

U Parizu je u srijedu prikazana posljednja kolekcija Marca Jacobsa za Louis Vuitton kojom je odana počast svim onim uspješnim trenucima modne povijesti.

marc-jacobsNakon što je preuzeo kormilo krajem devedesetih, transformirao je Louis Vuitton iz luksuzne marke u svjetsku modnu silu, a u njegovim su se kreacijama pojavljivale najpoznatije svjetske zvijezde.

‘Nikada ne kažem zbogom’, kazao je 40-godišnji Jacobs nakon revije, zahvalivši ženama koje su mu predstavljale posebno nadahnuće, od Edith Piaf do Kate Moss, njegovoj ekipi te Duffyju i Arnaultu. Po njegovim riječima, namjerava se potpuno posvetiti svojim dizajnerskim linijama Marc Jacobs i Marc by Marc Jacobs.

moss_jacobsVuitton danas vrijedi 7,5 milijardi eura, dvostruko više od renomiranog talijanskog modnog branda Gucci (3,6 milijardi eura). Njujorški dizajner jedno je od vodećih imena u svijetu mode. Magazin Time uvrstio ga je 2010. na listu 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu, dok ga je časopis Out prošle godine proglasio jednim od 50 najmoćnijih gay osoba u Americi.

Prema nekim nagađanjima njegov nasljednik najvjerojatnije će biti Nicolas Ghesquiere koji je prije godinu dana napustio Balenciagu, modni brend u vlasništvu PPR Grupe, dok Louis Vuitton drži konglomerat LVMH koji će rado vidjeti ovog dizajnerskog virtuoza u svojim redovima.

NicModna marka Marc by Marc Jacobs, koju je slavni američki dizajner lansirao 2001. godine, više je od klasične difuzne linije odjeće i modnih dodataka. Marc by Marc Jacobs nudi mladenačke chic komade za sve moguće prilike, a u samo nekoliko godina osvojio je fashionistice od Los Angelesa do Tokija.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Fashion report

Dizajnerica će predstaviti Lei Lou bestsellere, posebno redizajnirane kako bi bile što vjernija reinterpretacija statement modela triju najvećih svjetskih modnih kuća, Guccija, Chanela i...

Darivanje

Cuddies buddies je prvenstveno brend za klince, ali i roditelji mogu nositi iste likove kao i njihovi mališani.

Trendovi

Iako datira s početka prošlog stoljeća, ribički šešir u svakodnevnom životu populariziran je u 60-ima kad su ga mladi počeli nositi na glazbene festivale,...

Trendovi

Moda je tu da se razvija s nama, da se kreće u ritmu individualca, a ne da se kao prolazni trend baci nakon tri...

Advertisement