Mirisi koji se šire prostorom uvelike pridonose stvaranju ukupnog dojma prostora u kojem se nađemo. Iako se takva stvar čini kao nešto čemu ne treba posvećivati puno vremena, istraživanja pokazuju da se u mirisno ugodne i svježe prostore ljudi uvijek radije vraćaju.
Stoga Stipić Interart posebnu pažnju posvećuje i tom segmentu kao vrlo važnoj karici u uređenju doma. Talijanska marka Gessi, poznata kao strastveni dizajner interijera čiji projekti i radovi komuniciraju dobro raspoloženje, pozitivne vibracije i snažne emocije, napravio je prvi dizajnerski miris za interijer u sklopu svoje Gessi Home kolekcije pod nazivom Marineflorito.
Njihova je politika da svaki boravak u poslovnom ili rezidencijalnom prostoru mora postati posebno iskustvo i zadovoljstvo. Stipić Interart ponudom Gessijevih mirisa iz njihove Home kolekcije napominje da nas niti jedan osjet u životu ne može vratiti u prošlost niti toliko iznenaditi u sadašnjosti kao ugodan, upečatljiv miris. Stoga ovaj miris kao temelj koristi snagu vode i nježnih cvjetnih mirisa koji ulaze u podsvijest i potiču pozitivne vibracije. Gessi Home kolekcija odabirom i dizajnom svog mirisa šalje jasnu poruku: "Dizajn koji se živi, nosi i diše".
Stoga Stipić Interart posebnu pažnju posvećuje i tom segmentu kao vrlo važnoj karici u uređenju doma. Talijanska marka Gessi, poznata kao strastveni dizajner interijera čiji projekti i radovi komuniciraju dobro raspoloženje, pozitivne vibracije i snažne emocije, napravio je prvi dizajnerski miris za interijer u sklopu svoje Gessi Home kolekcije pod nazivom Marineflorito.
Njihova je politika da svaki boravak u poslovnom ili rezidencijalnom prostoru mora postati posebno iskustvo i zadovoljstvo. Stipić Interart ponudom Gessijevih mirisa iz njihove Home kolekcije napominje da nas niti jedan osjet u životu ne može vratiti u prošlost niti toliko iznenaditi u sadašnjosti kao ugodan, upečatljiv miris. Stoga ovaj miris kao temelj koristi snagu vode i nježnih cvjetnih mirisa koji ulaze u podsvijest i potiču pozitivne vibracije. Gessi Home kolekcija odabirom i dizajnom svog mirisa šalje jasnu poruku: "Dizajn koji se živi, nosi i diše".
You must be logged in to post a comment Login