Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Moj dom

Miris kao dio dizajnerskog pokućstva

Dizajn koji se živi, nosi i diše.

Mirisi koji se šire prostorom uvelike pridonose stvaranju ukupnog dojma prostora u kojem se nađemo. Iako se takva stvar čini kao nešto čemu ne treba posvećivati puno vremena, istraživanja pokazuju da se u mirisno ugodne i svježe prostore ljudi uvijek radije vraćaju.

Stoga Stipić Interart posebnu pažnju posvećuje i tom segmentu kao vrlo važnoj karici u uređenju doma. Talijanska marka Gessi, poznata kao strastveni dizajner interijera čiji projekti i radovi komuniciraju dobro raspoloženje, pozitivne vibracije i snažne emocije, napravio je prvi dizajnerski miris za interijer u sklopu svoje Gessi Home kolekcije pod nazivom Marineflorito.



Njihova je politika da svaki boravak u poslovnom ili rezidencijalnom prostoru mora postati posebno iskustvo i zadovoljstvo. Stipić Interart ponudom Gessijevih mirisa iz njihove Home kolekcije napominje da nas niti jedan osjet u životu ne može vratiti u prošlost niti toliko iznenaditi u sadašnjosti kao ugodan, upečatljiv miris. Stoga ovaj miris kao temelj koristi snagu vode i nježnih cvjetnih mirisa koji ulaze u podsvijest i potiču pozitivne vibracije. Gessi Home kolekcija odabirom i dizajnom svog mirisa šalje jasnu poruku: "Dizajn koji se živi, nosi i diše".

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Moj dom

Kako bi se riješili neugodnih mirisa ili ih barem ublažili pokušajte s nekoliko jednostavnih trikova koji doista djeluju.

Moj dom

Ako vam je prva asocijacija na bambus crno vino i kola, a stariji ste od 22., vrijeme je za promjene!

Beauty report

Mekano, čisto, autentično i naprosto „hyggelig“ – tako miriše s.Oliver SO PURE.

Beauty report

Otkrijte svoju unutrašnju vatru uz zadivljujući blend novih Avonovih mirisa za nju i njega – „Attraction Awaken“.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.