Na olfaktivnoj prezentaciji poznate parfemske kuće Téo Cabanel održane u Institutu Parfumeur Flores, dizajnerica Caroline Ilacqua govorila je o tradiciji tvrtke, o poznatim mirisnim kreacijama ove kuće, načinu slaganja parfemskih nota te cijenama na tržištu plemenitih esencija mirisa.
Od Alžira do Pariza
Francuski liječnik Theodore Cabanel osnovao je u 19. stoljeću u Alžitu parfemsku tvrtku koja je u početku proizvodila esencije za kolonjske vode. Nakon povratka u Pariz 1908. godine otvara aristokratku parfimeriju, te u vrlo kratkom vremenu postaje iznimno cjenjen, a naročito kao omiljeni parfimer vojvotkinje od Windsora i zbog njenih redovitih narudžbi omiljenog joj parfema Julia.
Tijekom vremena, ugled ove parfemske kuće neprestano raste te postaje poznata po iznimno ekskluzivnoj klijenteli, koju je zadržala i do današnjih dana.
Kako posljednja nasljednica Cabanel kompanije, kćerka Theodorea Cabanela nije imala potomaka, nasljeđuje je majka Caroline Ilacquae.
Francuska gošća, dizajnerica i čelnica parfemske kuće preuzima je već u dobi od 22 godine, nakon što godinama usvaja tajne struke od gospođe Cabanele koja je tvrtku sama vodila do svoje duboke starosti.
Kvaliteta francuskog mirisa
Caroline Ilacqua nastavlja dugu tradiciju francuskih mirisa. Naime, i danas je ova poznata parfemska kuća, baš kao i nekada, poznata po velikom broju svojih slavnih klijenata.
"Željela sam zadržati sofisticiranost i poznatu kvalitetu parfema francuske industrije. Téo Cabanel isključivo je koristio kvalitetne i prirodne sastojke. Danas večina dostupnih mirisa na policama parfumerija ipak ne prati kvalitetu starih mirisa. Naš poslovni kredo je ponuditi visokokvalitetne parfeme, kombinirajući s najvećom pažnjom najneočekivanije kombinacije plemenitih esencija" kaže Ilacqua.
Nakon što je preuzela preko 150 parfemskih formula iz davne 1893 godine, zajedno s vrsnim glavnim parfumerom kuće Jean-François Lattyjem započela je rad na suvremenom konceptu tvrtke. Téo Cabanel jedna je od šest parfemskih kuća koja ima stalnog "nosa" angažiranog na stvaranju njihovih parfemskih kreacija.
"Polazište svih ideja ipak su neponovljive kreacije Theodorea Cabanela. Prema originalnim recepturama stvorili smo moderne, osuvremenjene kreacije i ponudili ih u luksuznoj ambalaži svojim klijentima ostavši vjerni izvornim vrijednostima ove parfemske kuće: kvaliteti, eleganciji i tradiciji" pojašnjava Caroline Ilacqua.
Iako je danas nemoguće stvoriti miris s isključivo prirodnim sastojcima, u ovoj parfemskoj kući nastoje ih koristiti maksimalno. Naime, kako su mnogi sastojci bez kojih je nemoguće napraviti kvalitetan parfem životinjskog porijekla, a samim tim mnogi su zaštićeni i zabranjeni za korištenje, parfumeri ih zamjenjuju sintetičkim molekula.
No, u Cabanelu koriste čak do 95 posto prirodnih sastojke za kreiranje parfema.
Da bi se stvorio samo jedan parfem s prestižnim Téo Cabanel potpisom upotrijebi se najmanje 45 sastojaka, što je impresivan broj ako se uzme u obzir činjenica da velika većina poznatih brendova prosječno koristi tek pet do petnaest sastojaka po mirisu.
Skupocjene esencije parfema
Prirodni sastojci mirisa iznimno su skupi, ali upravo su oni presudni za kvalitetu mirisa. Mirisne kreacije Téo Cabanela karakteristične su primjerice i po jedinstvenoj upotrebi dvije vrste ruža u parfemima – bugarske i marokanske.
Spomenimo li kako za ružine cvjetove treba izdvojiti 8.000 eura po kilogramu, a kako je za samo kilogram cjenjene ružine esencije potrebno sakupiti čak 5.000 kilograma cvjetnih latica ili pak kako se godišnje proizvede tek pet tona jasmina, a najskuplji sastojak, vosak irisa, čiji kilogram stoji od 10.000 and 15.000 eura – postaje opravdana skupocjenost i dragocjenost ovih mirisnih tekućina.
Mirisi za sva vremena
Na pitanje koji su danas najpoznatiji mirisi iz parfemske linije Téo Cabanel, iz ove mirisne kuće odgovaraju kako su pokušali stvoriti mirise koji su različiti jedni od drugih i odgovaraju potrebama najrazličitijih ukusa.
"U različitim zemljama i različitim gradovima klijenti različito reagiraju na naše mirise. Isto tako, doživljaj mirisa zavisi i o godišnjem dobu u kojem se koristi", objašnjava Caroline Ilacqua.
Kvartet parfema kuće CabanelMéloé, svjež i nježan
s notama bergamonta, mandarine, limuna, lavande, nerolija, naranče i jasmina.Julia, nježno cvjetan i voćan s notama mandarine, jasmina, hijacinta, ljubičice, sandalovine i maline.
Oha, cvjetan i egzotičan
snotama bergamonta, bugarske i marokanske ruže, jasmina, kardamoma i vanilije.Alahine, orijentalan i zavodljiv
snotamabergamonta, lavande, ylang–ylanga, bugarskeimarokanskeruže, naranče, jasmina, irisa, vanilije i sandalovine.
Bilo da tražite opuštajuće utočište na Madeiri okruženo rascvjetanim cvijećem ili produljeni gradski odmor u Dubrovniku, produženi boravak omogućuje putnicima da otkriju svijet vlastitim...
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
You must be logged in to post a comment Login