Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

S modne piste

Modni vrt za žene

Otvaranjem nove trgovine, Hippy garden se svrstao u sam vrh hrvatske mode.

Poznati hrvatski modni brand Hippy garden iz sezone u sezonu oduševljava novim i prepoznatljivim modnim rukopisom. Kolekcije kojima se predstavlja Đurđica Vorkapić, dizajnerica i osnivačica poznate modne marke, možemo okarakterizirati smjelima, ali još uvijek sa snažnim osjećajem za ljepotu, ženstvenost i senzualnost žene.

Ako ovome pridodamo dizajneričin osjećaj za trend i trenutna svjetska zbivanja te osjetan eklekticizam ideja, ne treba čuditi zašto je upravo odjeća s potpisom Hippy gardena u kratko vrijeme postala jako popularna i tražena.

Atraktivne modele Hippy gardena između ostalog nose Indira Vladić Mujkić, Barbara Vicković, Kristina Krepela, Barbara Štrbac, Antonija Blaće, Ivana Kovač, Zrinka Cvitešić, ali i mnoge druge poznate pripadnice društvenog i javnog života.

– Svaka kolekcija Hippy gardena posjeduje jedinstvenu notu koja se provlači kroz cjelokupno moje stvaralaštvo. Uvijek je tu naglasak na ženstvenosti modela, rekla bih nesputanim i hirovitim, ali istodobno raskošnim i glamuroznim, pojašnjava Đurđica Vorkapić.

Dvije linije odjeće – Hippy i Hippy Garden


Odjeća Hippy gardena snažna je i atraktivna. Da revije ove modne marke redovito spadaju u najposjećenije, dostatno govori i činjenica kako kreacije ove dizajnerice doista možemo vidjeti na ulicama hrvatskih gradova. Iza Hippy gardena i dizajnerice Đurđice Vorkapić stoji uspješni višegodišnji rad na dvije linije odjeće.

Linija Hippy komercijalnija je i dostupnija, dok se druga, luksuznija linija, Hippy garden, izrađuje u limitiranim serijama. Svaki od ovih brandova zauzima važno mjesto na hrvatskom tržištu. Opće je poznata činjenica kako je hrvatska modna scena poprilično nerazvijena i neprofitabilna za većinu hrvatskih dizajnera čiji se broj sezonskih kreacija svede na svega dvadesetak atraktivnijih modela, prethodno predstavljenih na nekom od modnih događanja.

Hippy garden je jedan od rijetkih brandova koji se uspio nametnuti na tržištu, prvenstveno svojim prepoznatljivim modnim rukopisom, te se svrstati u red uspješnijih modnih biznisa u našoj zemlji. Hippy garden također je jedan od rijetkih brandova u zemlji koji u svojoj ponudi osim odjeće nudi kompletan accessorize – zanimljive kožne torbe, remenje, donje rublje, nakit i cipele.

Nova franšizna trgovina u Zadru

Nakon niza prodajnih mjesta diljem Hrvatske – Zagreba, Karlovca, Splita, Dubrovnika, Rijeke i Siska, 30. svibnja 2009. godine u Zadru je otvoren i novi franžizni butik Hippy gardena čime se ova modna marka svrstala u sami vrh najuspješnijih hrvatskih modnih imena.

Osim otvaranja samostalnog butika, Hippy je predstavio i "Simple catwalk collection fotomodels" odnosno kandidatkinje odabrane na castingu za Ford Models Hrvatska, te ostvario suradnju s vlasnicom licence "Ford Supermodel" za Hrvatsku, Tihanom Harapin Zalepugin.

Pet samostalna dućana i desetak prodajnih lokacija po cijeloj Hrvatskoj u kojima se može kupiti Hippy i Hippy garden odjeća rezultat su ustrajnog rada, ali i pametnog markentiškog promišljanja Đurđice Vorkapić i cjelokupnog tima koji djeluje iza ovog imena. Razloge zbog kojih je hrvatska gospodarska komora odlučila dodijeliti priznaje i podršku Izvorno hrvatsko za 2005. godinu upravo ovoj modnoj marki, i nije teško zaključiti.

– Planovi i ciljevi branda Hippy garden ove sezone, kao uostalom i do sada, vrlo su precizno određeni vezano uz razvojnu politiku i prodaju proizvoda samog branda. Početkom godine ostvarili smo izvoz odjeće u Njemačku. Također postoji veliki interes za franšizama u BiH i Srbiji, međutim za sada smo još u fazi pregovaranja. Bez iskrivljenih predodžbi imamo mogućnost odabira naših partnera budući naša politika nije isključivo jednosmjerno usmjerena na prodaju i razvoj bez nužnog senzibiliteta ka krajnjim korisnicima odjeće Hippy gardena, pojašnjava dizajnerica.

1000 "sladoled" haljina


Na pitanje što smatra dobrim modnim proizvodom navodi kako je to svakako kvaliteta same proizvodnje koja je u suglasju s praktičnošću i dobrim dizajnom odjeće.

– Model moje haljine pod radnim nazivom "sladoled" primjer je kvalitetnog, višenamjenskog modnog proizvoda, a može se nositi kao kratka, poluduga i duga haljina što automatski pruža neslućene mogućnosti kombiniranja. Kroj modela konstruirala sam uz pomoć rasklopive krojačke lutke i oblikovala ga vrlo neobično, na način da nabori čine konturu nalik sladoledu što doprinosi voluminoznosti modela. Vrijedi spomenuti kako jednu te istu haljinu može nositi osoba s konfekcijskim brojem 34, ali isto tako i ona s brojem 40. Tisuću ovih haljina do sada je našlo put do kupaca, i to je po meni, jedina prava potvrda uspješnosti jednog modnog proizvoda,  kaže Đurđica Vorkapić.

Napomenula je kako osobno ne zagovara princip "unikatnosti" odjeće, budući da je to, po njenom mišljenju, posve zastarjeli koncept modnog promišljanja, a kojim su hrvatski dizajneri, na žalost, previše opterećeni.

Ova dizajnerica inspiraciju pronalazi u svemu što je okružuje, kako sama kaže, a svoje ideje pretače u kreativnu stvaralačku ljepotu ponajprije prepuštena svom unutrašnjem smislu za estetiku. Dodaje kako joj najveće priznanje za rad predstavlja trenutak kada neku osobu put slučajno nanese u njen butik, na kojoj se jasno vidi kako preferira avangardne modele artističkog prizvuka, a iz Hippy gardena izađe s glamuroznom, svilenom kreacijom dekoriranom štrasom i perlicama.

Za snažne i samouvjerene žene

Na pitanje tko najbolje utjelovljuje njenu odjeću, spremno odgovara:"Hippy garden definitivno nose samouvjerene i snažne žene.

Možda je upravo iz ovoga razloga upravo Petra Friganović, poznati hrvatski model sa stalnom adresom u Parizu, izabrana da još jednom, sada i u najnovijoj kampanji utjelovi lik "Hippy" žene.

– Petra je manekenka koja je nosila modele najpoznatijih svjetskih dizajnera i snimila je mnoge kampanje tijekom svoje uspješne karijere modela. Već petu godinu za redom nosi i modnu kampanju Hippy gardena, tako da je već postala zaštitni znak našeg branda, pojašnjava Đurđica.

Zanimljivo je kako je za vrijeme trajanja Fashion Partyja kojem je domaćin bio upravo Hippy garden, uživo snimljena image kampanja ovog branda s Petrom Friganović u glavnoj ulozi, a koja je isključivo zbog spomenutog snimanja doputovala iz Pariza.

– U posljednjoj kolekciji Hippy gardena, korišteni su materijali kao što su svila, satenska svila i viskozno vlakno. Prevladavajuće boje kolekcije su zelena i petrolej zelena te boja dima i vanilije. Osim svega nekoliko modela, gotovo cijela kolekcija prikazana na posljednjem Nivea Cro-a-porteru za proljeće i ljeto 2009 godine, trenutno je rasprodana, kaže Đurđica Vorkapić.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Trendovi

Poznati domaći brend DeLight, uvijek je prva stanica kada su u pitanju odijela.

Fashion report

Ivan Alduk, poznati hrvatski dizajner neumorno već preko 15 godina gradi prepoznatljivu estetiku svog dizajnerskog rukopisa koji u svakoj novoj sezoni donosi razvoj, promjenu...

Fashion report

Zvijezde Lei Lou proljeća, sada je već jasno, bit će divne haljine od najfinije, rastezljive svile, ali i proljetna odijela koja donose jednu sasvim...

Zdravstveni karton

Dolazi vrijeme za uživanje u sunčanim danima i šetnji, ali dosadni žuljevi mogu biti prava smetnja.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.