Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Fashion report

Najlonke slave 75 godina

Zavodljive čarape ne izlaze iz ženskih ormara

Odjevni predmet koji od svog nastanka nije izašao iz ženskih ormara slavi 75. rođendan. Najlonke, čarape u kojima se žene osjećaju seksi, a istovremeno privlače poglede muškaraca, zauvijek su promijenile svijet mode kada su od ‘čudesnog vlakna’ stvorene u kemijskom labaratoriju tvrtke DuPont.

Prije nego što je svijetom zavladala pomama za najlonkama, žene su nosile vunene, pamučne, pa svilene čarape, a u njima su oduvijek privlačile pažnju suprotnog spola.  Što ima toliko uzbudljivo u jednom uobičajenom odjevnom predmetu teško je reći, no svakako postoji nešto u njihovom zavodljivom odjevanju ili načinu na koji se pripiju uz žensko tijelo, rekli bi muškarci. Njihova zavodljivost fatalna je u pravom smislu riječi jer su neke arapske zemlje, zbog reakcija kakve izazivaju kod muškaraca, svojevremeno čak  zabranile njihov uvoz pod prijetnjom smrtne kazne.

U Europi su postale popularne izumom najlona 1938., kada ih je kompanija DuPon ponudila kao alternativu onim jednostavnim vunenim i skupocjenim svilenim čarapama koje su bile simbol luksuza.

Potražnja za DuPontovim najlonkama napravljenima od “čudesnog vlakna” bila je ogromna kada su krenule u prodaju u SAD-u.

Izumio ih je tim dr. Wallacea Carothersa i bile su trajna, jeftina i sjajnija verzija skupih svilenih čarapa.

najlonke2Tijekom Drugog svjetskog rata štedjelo se na svili i najlonu pa su najlonke bile većini nedostupne kako količinski tako i po cijeni. S obzirom na to žene su se služile raznim trikovima kako bi stvorile iluziju najlonki. Nanosile bi obojenu kremu koju bi izrađivale u kućnoj radinosti, a uskoro su brendovi poput Max Factora, Helena Rubenstein, Charles of the Ritz i Elizabeth Arden proizveli su svoje verzije podloge u različitim nijansama.

najlonke1Seksi i tada popularan šav na stražnjem dijelu najlonki crtale su olovkom za oči, a za profesionalan look najlonki postojali su saloni za crtanje najlonki koji su bili tada bili uobičajeni kao danas saloni za depilaciju. Zaluđenost ženskim čarapama dokazuje i podatak da se jednog popodneva 1945. u njujorškoj robnoj kući Macy’s tijekom samo šest sati prodala cijela tek pristigla zaliha najlonki koja je brojala čak 50 tisuća pari.

najlonke3Nakon Drugog svjetskog rata najlonke su postale pristupačne za skoro svaku ženu i nikada nisu izašle iz mode. Može ih se kupiti u svim bojama i dezenima. Najprodavanije su one crne i u boji kože. Nezaobilazan su odjevni predmet u svečanim prilikama, ali i u svakodnevnom životu mnogih žena. Može se reći da ne postoji žena koja u životu nije obukla najlonke, i iste poderala.

najlonke4

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Trendovi

Solidea, svjetski lider u sektoru kompresivnih čarapa i tajica, koji je svojim inovativnim rješenjima i prepoznatljivim talijanskim dizajnom osvojio žene svijeta,  ovih dana slavi...

Fashion report

Žene koje nose Wonderful Hips Shaper 70 Opaque  'zimski' model Solidea čarapa opisuju ih kao 'nešto najbolje što su ikad probale'!

Fashion report

Kad je o kompresivnim čarapama riječ one nisu samo klasični modeli u boji kože rezervirani za nošenje ispod hlača ili odabir starijih gospođa.

Drama Queen

Šetnje dućanima s Ruskim Princem su sve osim dosadne.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.