Kada započinju samostalan život, prilikom opremanja stana s namještajem i bijelom tehnikom, Hrvati u početku posežu za „obiteljskim“ stvarima. Kako se radi o velikoj investiciji, snalaze se s onim što imaju, sve dok su stvari iskoristive.
Financijska kriza u ovoj godini obnovu pokućstva će još više usporiti. Tako čak 60 posto kućanstava ove godine ne planira ulaganja u opremanje bijelom tehnikom ili namještajem, pokazalo je i posljednje istraživanje Gfk – Centra za istraživanje tržišta.
Oni koji namjeravaju u kupnju, ne dozvoljavaju si pogrešku da propuste dobru priliku i uštedu pa shoppingu pristupaju studiozno. Prije značajnijih kućanskih investicija, svaki drugi stanovnik obilazi većinu prodajnih mjesta tražeći akcije i popuste. Trećini zainteresiranih važna je mogućnost obročnog plaćanja.
Narudžbe po mjeri
Na listi prioriteta visoko se nalaze se kuhinja, spavaća soba i dnevni boravak, ali većina planiranih ulaganja svodi se na kupnju sitnica poput zavjesa, tepiha, stola ili ormara. Umjesto gotovih kuhinja ili ormara, svaki peti potencijalni kupac odabrat će model koji mu se sviđa i naručiti izradu po mjeri.
– Za sada ne vidimo razliku u interesu kupaca, dobra je ponuda i potražnja. Kako je godina tek započela, prve znakove krize, ako će je i biti, možemo očekivati i vidjeti tek kroz nekoliko mjeseci,- tvrdi Dražen Salopek iz tvrtke "Namještaj.biz", koja se bavi izradom namještaja po mjeri.
Reklama čini čuda
Kupnja na rate i dalje će činiti većinu s čak 60 posto, a glavni kriteriji za odabir su cijena i kvaliteta materijala. Ime proizvođača pri odabiru važno je samo za 5 posto ispitanika.
Koliko je reklama važna, najbolje govore podaci o tome gdje kupci najprije odlaze u potragu za novim stvarima. Na listi potaknutog sjećanja, čak 95 posto kupaca je čulo za Pevec i Lesninu , a visoko na listi su i drugi veliki „oglašivači“ poput Kike, Emmezete i Bauhausa.
Po broju posjeta prodajnim mjestima vode Pevec i Lesnina, koji vode i na listi obavljenih kupovina.
U posljednje dvije godine raste i promet trgovina koje nisu usko specijalizirane za namještaj. Oko 25 posto narasla je prodaja Mercatora, Konzuma i Metroa. I prodaja preko interenta polako se širi. Za sada je vrlo mala, ali oko 5 posto potrošača pokazalo je zanimanje upravo za kupnju preko interneta.
Financijska kriza u ovoj godini obnovu pokućstva će još više usporiti. Tako čak 60 posto kućanstava ove godine ne planira ulaganja u opremanje bijelom tehnikom ili namještajem, pokazalo je i posljednje istraživanje Gfk – Centra za istraživanje tržišta.
Oni koji namjeravaju u kupnju, ne dozvoljavaju si pogrešku da propuste dobru priliku i uštedu pa shoppingu pristupaju studiozno. Prije značajnijih kućanskih investicija, svaki drugi stanovnik obilazi većinu prodajnih mjesta tražeći akcije i popuste. Trećini zainteresiranih važna je mogućnost obročnog plaćanja.
Narudžbe po mjeri
Na listi prioriteta visoko se nalaze se kuhinja, spavaća soba i dnevni boravak, ali većina planiranih ulaganja svodi se na kupnju sitnica poput zavjesa, tepiha, stola ili ormara. Umjesto gotovih kuhinja ili ormara, svaki peti potencijalni kupac odabrat će model koji mu se sviđa i naručiti izradu po mjeri.
– Za sada ne vidimo razliku u interesu kupaca, dobra je ponuda i potražnja. Kako je godina tek započela, prve znakove krize, ako će je i biti, možemo očekivati i vidjeti tek kroz nekoliko mjeseci,- tvrdi Dražen Salopek iz tvrtke "Namještaj.biz", koja se bavi izradom namještaja po mjeri.
Reklama čini čuda
Kupnja na rate i dalje će činiti većinu s čak 60 posto, a glavni kriteriji za odabir su cijena i kvaliteta materijala. Ime proizvođača pri odabiru važno je samo za 5 posto ispitanika.
Koliko je reklama važna, najbolje govore podaci o tome gdje kupci najprije odlaze u potragu za novim stvarima. Na listi potaknutog sjećanja, čak 95 posto kupaca je čulo za Pevec i Lesninu , a visoko na listi su i drugi veliki „oglašivači“ poput Kike, Emmezete i Bauhausa.
Po broju posjeta prodajnim mjestima vode Pevec i Lesnina, koji vode i na listi obavljenih kupovina.
U posljednje dvije godine raste i promet trgovina koje nisu usko specijalizirane za namještaj. Oko 25 posto narasla je prodaja Mercatora, Konzuma i Metroa. I prodaja preko interenta polako se širi. Za sada je vrlo mala, ali oko 5 posto potrošača pokazalo je zanimanje upravo za kupnju preko interneta.
In this article:bijela tehnika, investicija, Lesnina, Metro, namještaj, oglašavanje, Pevec
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login