Organiziranje korporativne proslave se značajno razlikuje od priređivanja privatne zabave iz više razloga. Uspješna korporativna proslava bi trebala podrazumijevati balans između formalnosti koja ukazuje na izvjesnu profesionalnost, prirodno prisutnu u poslovnom svijetu, i srdačnosti koja će oslikavati odnos kompanije prema zaposlenima i suradnicima. S druge strane, postoji više povoda za organiziranje proslave u okviru tvrtke, a svaki od njih odlikuju određene specifičnosti. Tako ćete na okupljanjima kojima je cilj međusobno zbližavanje zaposlenih u okviru kompanije, odnosno takozvani team building biti dio ležernije atmosfere, dok će okupljanja povodom utvrđivanja odnosa s vanjskim suradnicima težiti ka nešto otmjenijem stilu proslave. U tekstu koji slijedi pročitajte više o stavkama kojima morate posvetiti pažnju ne bi li organizirali korporativnu proslavu, a sve u ovisnosti od povoda, odnosno cilja koji ona ima.
Prostor za proslavu
Potrebna je izvjesna vještina i iskustvo ne bi li se prostor prilagodio tipu proslave, odnosno obrnuto. Ako ste u situaciji birati prostor bez limita u smislu budžeta, idealno bi bilo veće proslave, na koje su pozvani kako zaposleni unutar kompanije tako i vanjsko suradnici, organizirajte u dvorani namjenski opremljenoj za takve tipove okupljanja. Puno toga ovisi od toga kako ste zamislili tijek zabave, te ako planirate govore i prezentacije u okviru proslave, važno je da prostor barem pruža mogućnosti za improviziranu binu. Ako želite organizirati proslavu bez određenog programa s ciljem zbližavanja zaposlenih i suradnika, koja tipom više naginje ka ležernoj zabavi, više se fokusirajte na to da prostor dozvoljava ples, kretanje i žive razgovore u grupama.
Jelovnik u skladu s prostorom i povodom
U vezi s posluživanjem hrane i pića, važno je odgovoriti na pitanje što je prikladno uključiti u jelovnik i na koji način poslužiti hranu i piće. Elegantnije i formalnije zabave će prirodno zahtijevati i takvu hranu, a ona može biti poslužena na različite načine. Koktel proslave su se pokazale kao najuspješnije u ovom smislu, budući da je njima svojstven način služenja hrane prilagodljiv različitim tipovima prostora i uopće svim tipovima okupljanja. Ako naručite ketering za koktel proslave, na ovaj način ćete odgovoriti kako na zahtjev umjerene formalnosti i elegancije, tako i na srdačnost i individualni pristup svakome od prisutnih.
Glazba koja usmjerava tijek proslave
Izborom muzike možete u velikoj mjeri doprinijeti atmosferi. Kada su u pitanju proslave koje između ostalog imaju za cilj i bolje upoznavanje i razgovor sam po sebi, glazba ne bi smjela biti preglasna, a također je za ovakve prilike najčešće instrumental najprikladniji. Ako organizirate team building za zaposlene koji se međusobno već dobro poznaju, možete u jednom trenutku usmjeriti proslavu ka plesu i pjesmi i u tim slučajevima je svakako najsretniji izbor angažiranje DJ-a ili benda koji može ispratiti sve etape proslave, počev od tiše glazbe na početku kada se gosti opuštaju, pa do glasnije glazbe kada je zabava u zamahu.
Osoblje i fotograf
Naročito ako ste odlučili organizirati koktel tip proslave, angažiranje ažurnog i ljubaznog osoblja je od izuzetne važnosti. Ako ovo nije prva korporativna proslava koju organizirate, vrlo vjerojatno imate u vidu ljude kojima ćete se ovim povodom obratiti. Ako to nije slučaj, vodite se preporukama ili se oslonite na prijedlog koji će vam vlasnik prostora u kojem slavite ponuditi. S druge strane, korporativne proslave su i vid promocije vaše firme i vrlo je važno angažirati fotografa, ne biste li fotografije kasnije uključili u galeriju web stranice kompanije ili na profile na društvenim mrežama. S druge strane, fotografije će biti lijepa uspomena vašim zaposlenima na jedan ugodan događaj i prijateljstva koja su sklopili u okviru firme.
Prilikom organizacije ovakve proslave svakako je važno razmišljati o imidžu firme, eventualnim promotivnim ciljevima, kao i o uspjesima koje će kompanija postizati ako kolektiv funkcionira dobro na višem nivou od puko poslovnih kontakata. Ipak, svi ovi ciljevi ne mogu biti u potpunosti ostvareni ako izostane dobra energija i raspoloženje, te na prvom mjestu razmišljajte o tome kako da sebi i ljudima s kojima radite priredite ugodne trenutke koje ćete svi dugo pamtiti.