Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Napravite pravi izbor pri organizaciji korporativne proslave

Organiziranje korporativne proslave se značajno razlikuje od priređivanja privatne zabave iz više razloga.

Organiziranje korporativne proslave se značajno razlikuje od priređivanja privatne zabave iz više razloga. Uspješna korporativna proslava bi trebala podrazumijevati balans između formalnosti koja ukazuje na izvjesnu profesionalnost, prirodno prisutnu u poslovnom svijetu, i srdačnosti koja će oslikavati odnos kompanije prema zaposlenima i suradnicima. S druge strane, postoji više povoda za organiziranje proslave u okviru tvrtke, a svaki od njih odlikuju određene specifičnosti. Tako ćete na okupljanjima kojima je cilj međusobno zbližavanje zaposlenih u okviru kompanije, odnosno takozvani team building biti dio ležernije atmosfere, dok će okupljanja povodom utvrđivanja odnosa s vanjskim suradnicima težiti ka nešto otmjenijem stilu proslave. U tekstu koji slijedi pročitajte više o stavkama kojima morate posvetiti pažnju ne bi li organizirali korporativnu proslavu, a sve u ovisnosti od povoda, odnosno cilja koji ona ima.

Prostor za proslavu

Potrebna je izvjesna vještina i iskustvo ne bi li se prostor prilagodio tipu proslave, odnosno obrnuto. Ako ste u situaciji birati prostor bez limita u smislu budžeta, idealno bi bilo veće proslave, na koje su pozvani kako zaposleni unutar kompanije tako i vanjsko suradnici, organizirajte u dvorani namjenski opremljenoj za takve tipove okupljanja. Puno toga ovisi od toga kako ste zamislili tijek zabave, te ako planirate govore i prezentacije u okviru proslave, važno je da prostor barem pruža mogućnosti za improviziranu binu. Ako želite organizirati proslavu bez određenog programa s ciljem zbližavanja zaposlenih i suradnika, koja tipom više naginje ka ležernoj zabavi, više se fokusirajte na to da prostor dozvoljava ples, kretanje i žive razgovore u grupama.

Jelovnik u skladu s prostorom i povodom

U vezi s posluživanjem hrane i pića, važno je odgovoriti na pitanje što je prikladno uključiti u jelovnik i na koji način poslužiti hranu i piće. Elegantnije i formalnije zabave će prirodno zahtijevati i takvu hranu, a ona može biti poslužena na različite načine. Koktel proslave su se pokazale kao najuspješnije u ovom smislu, budući da je njima svojstven način služenja hrane prilagodljiv različitim tipovima prostora i uopće svim tipovima okupljanja. Ako naručite ketering za koktel proslave, na ovaj način ćete odgovoriti kako na zahtjev umjerene formalnosti i elegancije, tako i na srdačnost i individualni pristup svakome od prisutnih.

Glazba koja usmjerava tijek proslave

Izborom muzike možete u velikoj mjeri doprinijeti atmosferi. Kada su u pitanju proslave koje između ostalog imaju za cilj i bolje upoznavanje i razgovor sam po sebi, glazba ne bi smjela biti preglasna, a također je za ovakve prilike najčešće instrumental najprikladniji. Ako organizirate team building za zaposlene koji se međusobno već dobro poznaju, možete u jednom trenutku usmjeriti proslavu ka plesu i pjesmi i u tim slučajevima je svakako najsretniji izbor angažiranje DJ-a ili benda koji može ispratiti sve etape proslave, počev od tiše glazbe na početku kada se gosti opuštaju, pa do glasnije glazbe kada je zabava u zamahu.

Osoblje i fotograf

Naročito ako ste odlučili organizirati koktel tip proslave, angažiranje ažurnog i ljubaznog osoblja je od izuzetne važnosti. Ako ovo nije prva korporativna proslava koju organizirate, vrlo vjerojatno imate u vidu ljude kojima ćete se ovim povodom obratiti. Ako to nije slučaj, vodite se preporukama ili se oslonite na prijedlog koji će vam vlasnik prostora u kojem slavite ponuditi. S druge strane, korporativne proslave su i vid promocije vaše firme i vrlo je važno angažirati fotografa, ne biste li fotografije kasnije uključili u galeriju web stranice kompanije ili na profile na društvenim mrežama. S druge strane, fotografije će biti lijepa uspomena vašim zaposlenima na jedan ugodan događaj i prijateljstva koja su sklopili u okviru firme.

Prilikom organizacije ovakve proslave svakako je važno razmišljati o imidžu firme, eventualnim promotivnim ciljevima, kao i o uspjesima koje će kompanija postizati ako kolektiv funkcionira dobro na višem nivou od puko poslovnih kontakata. Ipak, svi ovi ciljevi ne mogu biti u potpunosti ostvareni ako izostane dobra energija i raspoloženje, te na prvom mjestu razmišljajte o tome kako da sebi i ljudima s kojima radite priredite ugodne trenutke koje ćete svi dugo pamtiti.

Ne propustite

Dobar posao

Pavao Hodap, 28-godišnji svestrani Riječanin, u fotografskim krugovima već je duže vremena poznat po svom posebnom oku za fotografiju, posebno koncertnu.

Dobar posao

Šatro.info donosi duhovit tekst o šest poslova koji zahtijevaju samo "pet minuta".

Kultura

Republika Hrvatska obiluje zanimljivim, a katkad skrivenim detaljima kojima se može pohvaliti svaka hrvatska županija. Prijavite se na natječaj i pokažite ono najbolje od...

Dobar posao

Nije bez razloga da svi žele biti fotografi - to je zbilja jedan jako lijep, dinamičan i kreativan posao, a neki od nas smo...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.