Nema premijere bez Jimmyja Chooa

Čini se kako su na ovogodišnjem filmskom festivalu u Cannesu, cipele dizajnera Jimmyja Chooa najviše šetale crvenim tepihom.

Francuska glumica Marion Cotillard nosila je klasične salonke ‘Alicia’ boje pudera uz kratku dnevnu haljinicu Antonija Berardija, Jennifer Lawrence je kroz prorez dugačke crno bijele Diorove toalete otkrila elegantnu ‘Gretu’, crnu sandalu s platformom, dok je Eva Longorija, uživajući u sunčanom danu, Cannesom prošetala nude model 'Anouk' od antilopa.

Mnoge su zvijezde ostale vjerne modelu 'Lance' iz njegove kolekcije 24/7, dok je ipak najveća promotorica popularnog britanskog dizajnera u Cannesu bila je glumica Nicole Kidman.

Prigodne ružičaste salonke 'Award' nosila je uz crnu haljinu zanimljivog kroja Alexandera McQueena u dnevnoj varijanti, a u večernjoj šljokastu Diorovu crnu haljinu s crnom štiklom s trakicama koje se vežu oko gležnja.

Članica žirija, Kidman poznata ikona crvenih tepiha, nedavno je postala zaštitno lice modne kuće Jimmy Choo pa zato bez njegovih cipela ne izlazi iz hotelske sobe. 

Britanski brend, osnovan od Malezijca kineskih korijena Chooa Yeang Keata, ponos je i dika Azije, ali prije svega obožavana marka holivudskih zvijezda i svih onih koji si njegove cipele mogu priuštiti.

Rođen u obitelji postolara, Choo je već s jedanaest godina vlastitim rukama napravio svoj prvi par cipela. Danas ga obožavaju trendseterice diljem svijeta, a udobnost, originalnost i ljepota njegovih potpetica 'opjevana je' i u kultnoj seriji 'Seks i grad'.

Mjesto pri samom vrhu dizajnera cipela osigurao mu je editorijal u Vogue-u davne 1988., a kao mladog dizajnera promovirala ga je i obožavana Lady Di.

Jimmy Choo je uvijek tražio snažne žene za ambasadorice svojih kreacija. Nicole Kidman koja će slijedeći mjesec proslaviti svoj 46. rođendan i dalje plijeni pozornost svojom ženstvenošću i ljepotom stoga ne čudi da je slavna australska glumica postala je novo zaštitno lice njegove modne kuće.

Fotografije iz jesensko-zimske kampanje koju je snimio Mikael Jansson, a u kojoj Nicole 'igra' glavnu ulogu bit će predstavljene u kolovozu. Iz ovog slavnog branda cipela opisuju ih kao 'vizuale s jakim filmskim osjećajem koji sugeriraju zavodljivost i snagu žene kakvoj se obraća Jimmy Choo'.

Nicole je povodom suradnje izjavila kako joj je moda vrlo bitna u poslu.

'Uvijek sam voljela modu i putem nje se uživljavala u različite likove. Jimmy Choo cilja na ženstvene, kompleksne, misteriozne i odvažne žene', izjavila je Kidman.

'Nicole je jedna od najpoznatijih i najuspješnijih glumica na svijetu, iznimno je cijenim i smatram da je savršeno utjelovljenje našeg glamura. Senzualna je elegantna, a opet tako jaka", kaže Sandra Choi, kreativna direktorica branda Jimmy Choo.

Za sada dobro radi svoj posao kao promotorica Jimmyja Chooa na kanskom tlu, pa ne sumnjamo da će zablistati u toliko iščekivanoj novoj kampanji ovog modnog dizajnera.