Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Gastronomija

Nestlé: Bacamo li najviše hrane za blagdane?

Kompanija Nestlé kroz različite lokalne društveno-odgovorne projekte uključuje sve građane kako bi zajedničkim snagama doprinijeli kvaliteti života i stvaranju zdravijih navika.

Kompanija Nestlé kroz različite lokalne društveno-odgovorne projekte uključuje sve građane kako bi zajedničkim snagama doprinijeli kvaliteti života i stvaranju zdravijih navika. U Hrvatskoj se tako istaknula ovogodišnja kampanja Biraj Zeleno posvećena važnosti smanjenja otpada od hrane. Podaci koje je u sklopu kampanje objavio Nestlė pokazali su da što češće kućanstva kupuju hranu, bacaju veće količine hrane. Iz hrvatskih kućanstava tako godišnje bacimo više od 86 tona ostataka od hrane koji su mogli biti prenamijenjeni ili pojedeni. Pojedinačno, to je oko 22 kilograma jestive hrane godišnje po stanovniku.

Podaci su to koje je važno osvijestiti za nadolazeće blagdansko razdoblje jer se najviše hrane konzumira, ali i baca upravo tada. Kako bi ukazao na važnost bacanja velikih količina hrane među mladima, poznati chef Mate Janković za kampanju Biraj Zeleno osmislio je tri jela prema zero food waste principima, a predstavio ih je studentima u zagrebačkoj menzi.

Načinom pripreme i maksimalnim iskorištavanjem viška od 92,5 kilograma mesa i povrća za nove obroke, smanjen je otpad od hrane i utjecaj na onečišćenje okoliša. Usporedbe radi, da su ostaci hrane koji su utrošeni u pripremu studentskih obroka postali otpad, njihova emisija stakleničkih plinova bila ekvivalentna dovoljnoj količini struje za jedno kućanstvo za gotovo 16 dana.

Za čuvanje okoliša i kućnog budžeta, Mate je pripremio juhu od krumpira i mrkve, arancine od piletine i vege lazanje, recepte koje svatko od nas može jednostavno pripremiti od ostataka hrane.

Što je sve Nestlé

Nescafé, Thomy, Maggi, Nesquik, Kitkat, Smarties, Lion, Purina i Nestlé žitarice, sve su to brendovi koje obožavamo. Riječ je o omiljenim proizvodima vodeće svjetske prehrambene kompanije Nestlé, koja se ističe s više od 2000 brendova. Njihova prisutnost u 191 zemlji širom svijeta pozitivno utječe na kvalitetu života – od djece i odraslih pa sve do kućnih ljubimaca. Kao svjetski lider, Nestlé radi na cilju poboljšanja kvalitete života i kroz različite lokalne projekte osigura zdravu budućnosti za sve.

Nestlé je vodeća svjetska kompanija u prehrambenoj industriji, koja zapošljava oko 291.000 ljudi i posjeduje tvornice ili posluje u gotovo svakoj zemlji na svijetu. Prodaja kompanije Nestlé za 2021. godinu iznosila je 87.1 milijardu švicarskih franaka. Nestlé je prisutan u Hrvatskoj od 2003. godine i zapošljava 115 ljudi.

Nestlé u zajednici

Tvrtka Nestlé u svom portfelju ima više od 2.000 brendova i 10.000 vrsta proizvoda, a na tržištu regije dostupno je više od 30 brendova i 700 vrsta proizvoda iz sedam kategorija. Nestlé Adriatic obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa.

Od 291.000 zaposlenika u Hrvatskoj ih radi 115. Diljem svijeta tvrtka ima 403 tvornica, od kojih unutar Jugoistočnog tržišta dvije (Sofija, Surčin). U posljednjih pet godina više od 100.000 potrošača s područja regije sudjelovalo je u Nestlé istraživanjima i izravno utjecalo na daljnji razvoj i širenje portfelja proizvoda u skladu s potrebama lokalnih potrošača. U posljednjih 10 godina kroz projekt Vrtim Zdravi Film tvrtka je investirala više od 4,5 milijuna kuna u edukaciju o prehrani.

Danas vas daruje proizvodima s naslovne fotografije.

Foto Mirna Marić


Od 27. 11. do 25.12. svaki dan nagrađujemo!

Ovoga puta darujemo vama drage osobe! Iznenadi dragu prijateljicu! Razveseli mamu, tetu ili baku! Darujte drage osobe koje će svoj poklon moći preuzeti putem paketomata Hrvatske pošte.

Pravila su jednostavna:

  • Kliknite na sandučić kako biste otvorili pripadajući članak
  • Na dnu članka, u komentare ostavite svoj vlastiti komentar s hashtagom #najljepšebožićnodarivanje
  • Zapratite nas putem društvenih mreža Facebook, Instagram i YouTube
  • Zapratite i naše partnere
  • Možete se prijaviti samo jednom
  • Preporučite nas prijateljima, komentirajte. Vaše nam je mišljenje važno!
  • Ako imate problema s prijavom, saznajte više.

Prijave primamo do trećeg dana od objave, do točno u podne.

Dobitnike biramo nasumičnim odabirom. Molimo sve dobitnike da nam podatke (ime i prezime, adresu i broj telefona drage osobe) dostavljaju u inbox na našem Facebook profilu. Nagradu će osobno preuzeti putem paketomata Hrvatske pošte. Dobitnici će biti objavljeni u sklopu članka te dodani kao komentar na Facebook objavi. Ako želite provjeriti jeste li jedan od dobitnika, upišite svoje ime u tražilicu našeg portala.

Dobitnica Marina Pavlić

Više

Budi fit

Možemo li pravilnom prehranom utjecati na starenje?

Dobar posao

Situacije se mijenjaju, okviri se mijenjaju, pandemija je promijenila društvo u cjelini. Tako će, zbog svjetskih i EU regulativnih okvira, tema održivosti za deset...

Budi fit

Ubrzajte metabolizam i uklonite nadutost...

Savjeti stručnjaka

Dok je uživanje u hrani i čaši vina sigurno dio te tradicije, ne može se poreći da je blagdansko prejedanje postalo važan dio iste...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.