Nika Fleiss, jedna od naših najboljih sportašica, prošli je tjedan snimala kampanju za Oakley naočale. Slijedeći stil osnovne Oakley kampanje, za lokaciju je odabrana Rijeka koja je svojim industrijskim vizurama pružila idealni okvir.
Unatoč poimanju Oakleya kao isključivo sportskog branda, modeli koji će biti predstavljeni ovom kampanjom su ženstvenih linija, ali uz prepoznatljiv Oakley dizajn. Osnovan u južnoj Kaliforniji 1975. godine, Oakley je danas jedan od vodećih proizvođača sportske opreme, od čega su možda najprepoznatljivije njegove naočale. Oakley naočale razvijaju se u high-tech laboratorijima nakon čega ih testiraju vrhunski sportaši u najtežim uvjetima. Danas su postale sinonim za dizajn, tehnologiju i inovaciju.
"Uz riječko skijalište Platak vežu me brojne uspomene, a nakon ovog snimanja i Rijeku gledam u drugoj perspektivi. Super je kako se na malom prostoru mogu naći atraktivne ali tako različite lokacije; od urbanog Terminala, gotovo apokaliptične Hartere pa do vjerojatno najljepšeg parkirališta jednog shopping centra u Hrvatskoj s kojeg pogled puca na cijeli Kvarner. Oakley ovom kolekcijom pomiruje sportski štih i naglašenu ženstvenost pa sam uvjerena kako će nova kolekcija i u Hrvatskoj biti odlično primljena" naglasila je Nika.
Pred fotoaparatom Kristijana Vučkovića, stilističkim odabirom Petra Trbovića te šminkom i frizurom Valentine Mišković, kampanja je snimana na nekoliko riječkih lokacija: klub Terminal, riječki lukobran Molo Longo, parkiralište trgovačkog centra i bivša tvornica papira Hartera.
Unatoč poimanju Oakleya kao isključivo sportskog branda, modeli koji će biti predstavljeni ovom kampanjom su ženstvenih linija, ali uz prepoznatljiv Oakley dizajn. Osnovan u južnoj Kaliforniji 1975. godine, Oakley je danas jedan od vodećih proizvođača sportske opreme, od čega su možda najprepoznatljivije njegove naočale. Oakley naočale razvijaju se u high-tech laboratorijima nakon čega ih testiraju vrhunski sportaši u najtežim uvjetima. Danas su postale sinonim za dizajn, tehnologiju i inovaciju.
"Uz riječko skijalište Platak vežu me brojne uspomene, a nakon ovog snimanja i Rijeku gledam u drugoj perspektivi. Super je kako se na malom prostoru mogu naći atraktivne ali tako različite lokacije; od urbanog Terminala, gotovo apokaliptične Hartere pa do vjerojatno najljepšeg parkirališta jednog shopping centra u Hrvatskoj s kojeg pogled puca na cijeli Kvarner. Oakley ovom kolekcijom pomiruje sportski štih i naglašenu ženstvenost pa sam uvjerena kako će nova kolekcija i u Hrvatskoj biti odlično primljena" naglasila je Nika.
Pred fotoaparatom Kristijana Vučkovića, stilističkim odabirom Petra Trbovića te šminkom i frizurom Valentine Mišković, kampanja je snimana na nekoliko riječkih lokacija: klub Terminal, riječki lukobran Molo Longo, parkiralište trgovačkog centra i bivša tvornica papira Hartera.
You must be logged in to post a comment Login