Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Nivea Cro A Porter Black

Najbolje i najtraženije od hrvatskog modnog dizajna – od 7. do 9. listopada.

Šesnaesti Nivea Cro A Porter Black jesen/zima 2010-2011. svojim svjetlima obasjat će modele iz jesenje-zimskih i proljetno-ljetnih kolekcija vodećih hrvatskih modnih dizajnera od četvrtka 07. do nedjelje 09. listopada na modnoj pisti ovog puta postavljenoj u samom središtu shopping centra Westgate nadomak Zagreba.

Anamarija Asanović, Arileo, Boris Pavlin, Boudoir, ELFS, Hippy Garden, Ledenko, Linea Exclusive, LINK / by Ogy Antunac, LUKA, MAK, Marina Design, Matija Vuica, Ksenija XD – Ksenija Vrbanić i Zigman pripadnici su odabrane modne elite, vrha domaće modne scene, koji svoje kolekcije predstavljaju upravo na ovom modnom događaju! Uz ova već poznata, imena ovom odabranom modnom društvu od ove sezone pridružuju se i Andreja Bistričić, Tomislav Bahorić i Zoran Aragović.

Novi vizualni identitet – crno

Svake sezone, ususret početku događaja Nivea Cro A Porter predstavlja svoj (sezonski) vizualni identitet. Nije na odmet podsjetiti kako je upravo kreativni tim Nivea Cro A Portera, predvođen producentom i umjetničkim direktorom Viktorom Dragom postavio standarde u ovakovom obliku komunikacije samoga događaja, a koji su svi ostali, slični događaji usvojili i nastavili slijediti!

I ove sezone kampanja je pravi vizualni doživljaj koji će svim zaljubljenicima u modu priuštiti pravu modnu umjetnost. Upravo na domaćem terenu, u svojoj najnovijoj imidž kampanji, Nivea Cro A Porter predstavlja prestižni angažman za svakog modela kojem se time otvaraju brojna vrata modelinga a sam angažman sa sobom donosi status domaćeg top modela. Čast da ove sezone ponese titulu zaštitnog lica ovog modnog događanja pripala je mladoj Ani Topić iz modne agencije Thalia model koja je svakako jedno od najzanimljivijih novih lica u svijetu mode. Djevojka koja je svojom pojavom već sada izazvala zanimanje modnih urednika i dizajnera savršeno se snašla u novoj ulozi.

Već provjerena ekipa vrhunskih profesionalaca stoji i iza ovosezonske kampanje. Pod budnom palicom fotografa Mladena Šarića stvorena je još jedna uzbudljiva modna priča koja ostavlja bez daha svojom vizijom. Make up u kampanji potpisuje Simona Antonović dok je za kosu zadužen salon Ruža, dugogodišnji partner NIVEA Cro A Porter. Kao i uvijek kreativno vodstvo potpisuje Viktor Drago.

Koncepcijski naziv ovosezonskog Nivea Cro A Portera – BLACK (engl. crno, mračno) preispituje pomalo mračnu stranu modnog svijeta i 'ogolit' će modu na posve novi način. Sam naziv sezone, projekcija je jednostavnosti mode kao jedinstvene pojave neopterećene okovima vremena i prostora u kojem datira. Svojevrsna modna filozofija 'manje je više' našla je svoje uporište u ovogodišnjem nazivu jer upravo crna boja stvara prizvuk vječnosti mode kao same pojave ali i vječnosti crne boje u modi kroz povijest. Uistinu, crna je vječna i moda je vječna…



Ponovno u Westgateu

Nivea Cro A Porter Black za svoj dom i ove sezone odabrao je staru-novu lokaciju Westgate Shopping City Centra koji zahvaljujući tome i ove sezone postaje uzbudljiva lokacija hrvatske modne scene. Iako se odabir prošle sezone činio pomalo neobičan i hrabar, arhitektura centra poslužila je modnim dizajnerima kao savršena inspiracija i ove sezone. Iako naizgled ista, lokacija će i ove godine oduševiti nepredviđenim scenografskim izvedbama. Konačno, ovim potezom i odabirom lokacije moda se smješta tamo gdje joj je mjesto: u trgovački centar gdje postaje dostupna svojim krajnjim korisnicima – kupcima, modnim obožavateljima, žrtvama!

U tri dana ovosezonske modne smotre, glavna uloga svakako pripada hrvatskim modnim dizajnerima a organizacijski i kreativni tim pripremio je zanimljiv raspored i program koji će uz brojne informacije i atraktivne video zapise uskoro biti dostupan na www.cro-a-porter.hr.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Zanimljivosti

Bez obzira radi li se o slabovidnosti, zaštiti od plavog svjetla ili pak sunca, naočale su dio svakodnevnog života, one su modni dodatak i...

Darivanje

Još jedna uspješna suradnja dizajnerice Ingrid Rojc i Sanje Kljajić koje su udružile svoje snage i napravile mušku kolekciju odjeće i nakita.

Trendovi

Crocs Classic Clog je najpoznatiji model koji i dalje dominira Crocs scenom, ali ove godine možete ga vidjeti u prekrasnom geometrijskom izgledu.

Zanimljivosti

HELLO! Magazin ponovno je održao proslavu za pamćenje i to povodom svog prvog rođendana i postojanja na hrvatskom tržištu!

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.