Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Beauty report

Njega kože za cijeli život

Milijardu eura vrijedna Niveina marketinška kampanja.

Tvrtka Beiersdorf pokreće brojne aktivnosti u godini u kojoj Nivea slavi 100 godina postojanja. U svibnju počinje globalna kampanja pod nazivom "100 godina njege kože za cijeli život", koja se oslanja na vrijednosti koje se generacijama povezuju s robnom markom Nivea: povjerenje, iskrenost, pouzdanost, kvalitetu i obitelj. Kampanja prikazuje rast i razvoj robne marke Nivea na temelju njezine osnovne vrijednosti – njege kože.



Ulaganja u marketinške aktivnosti u 2011. godini iznosit će 1 milijardu eura, a 70% tog iznosa odnosi se na novu kampanju. Cilj je aktivnostima u godini proslave 100. godišnjice dodatno ojačati poziciju robne marke Nivea kao broja jedan na području njege kože.

Nivea na Facebooku i kampanja s Rihannom

Od 1. svibnja Nivea je na Facebooku. Na svojem profilu,  okuplja vjerne fanove, kojima uz zanimljivosti iz svoje ponude i svijeta njege kože nudi ekskluzivne zabavne sadržaje i nagrade.

Potrošači će se na službenoj Facebook stranici moći dodatno približiti poznatoj pjevačici Rihanni, čitajući o njezinom životu, glazbi i aktualnoj turneji. Nivea je Rihannu angažirala kao glavnu zvijezdu proslave svoje 100. godišnjice – pjesma "California King Bed" pratit će cijelu kampanju, a sponzorira i Rihanninu "Loud" turneju u SAD-u i Europi te velik niz drugih aktivnosti, s ciljem približavanja mlađim potrošačima.



Sve lokalne Nivea internet stranice bit će prilagođene novom sadržaju, s fokusom na stručnost o njezi kože i povijest robne marke.

Najveća globalna  turneja

U 2011. Beiersdorf počinje najveću globalnu savjetodavnu turneju na 75.000 lokacija u maloprodaji. Očekuje se 13 milijuna kontakata s potrošačima i 1,7 milijuna konzultacija o njezi kože.

Putovanje kroz 100 godina njege kože

Kako je plava krema iz Hamburga krenula u osvajanje svijeta, za 100 godišnjicu u slavlje Niveino isplovio je brod iz Hamburga na dvodnevno putovanje. 9. i 10. svibnja prezentirale su se prekretnice i inovacije koje stoje iza
uspjeha svjetski poznate robne marke. Gosti iz više od 50 zemalja imali su priliku doživjeti jedinstveno 100 godišnje iskustvo kroz brojne multimedijalne izložbe, interaktivne instalacije, prezentacije i spa tretmane.



Nakon što je  brod isplovio iz hamburške luke, gosti su na samom početku mogli uživati u ekskluzivnom nastupu pop princeze Rihanne.

Upriličena je i Izložba impresivnih fotografija te poznatih TV i kino reklama prikazala je povijest branda i ispričala priču o važnoj ulozi koju brand ima u svakodnevnom životu ljudi diljem svijeta. Središnji dio izložbe bio je veliki ekran koji je omogućavao gostima da se na dodir interaktivno spoje s bogatom Nivea povijesti.

Uvid u 100 godina znanstvenog istraživanja

Na izložbi vezanoj uz istraživanje i razvoj, stručnjaci su koristili najnoviju tehnologiju u mjerenju bora oko očiju te su provodili testove koji otkrivaju tipove kože. Morphing tehnologija dala je gostima uvid u budućnost koja ih čeka i otkrivala kako će im koža izgledati kroz godine.

Internacionalna anketa pokazuje korelaciju osobnosti i kože

Provedena je i predstavljena i anketa za što bolje razumijevanje "jezika kože", a rezultati su bili prezentirani tijekom putovanja. Preko 8.000 ljudi iz Njemačke, Francuske, Rusije, Brazila, Kine i Sjedinjenih Američkih Država intervjuirani su kako bi istraživači dobili informacije o psihološkim odnosima između biografije osobe, njezinog karaktera i stanja kože.



Anketom je otkriveno da na kožu ne utječe samo genetika, klima i prehrana nego i osjećaji, stanje duha i ponajviše osobnost. Na temelju ovih informacija, Niveaje definirala 5 različitih "osobnosti kože" i pružila stručnjacima za razvoj i istraživanje ključne uvide u spoznaju o "jeziku kože".

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Savjeti i preporuke

Jer je briga o muškoj koži normalna i prirodna stvar

Beauty report

Kada već pričamo o herojima, velikog borca protiv anti-age njege već ste upoznali. Da, riječ je o bakuchiolu - biljnoj zamjeni za retinol s...

Savjeti i preporuke

Vjerojatno ste čuli za Q10 koenzim, no on nije samo zaslužan za ljepotu naše kože kao jedan od najvažnijih aktivnih sastojaka anti-age njege, već...

Beauty report

Upoznajte NIVEA Q10 Power noćni serum protiv bora koji pomaže vašoj koži da maksimalno iskoristi vaše noći, a vama daruje čvrst i blistav ten...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.