Tvrtka Beiersdorf pokreće brojne aktivnosti u godini u kojoj Nivea slavi 100 godina postojanja. U svibnju počinje globalna kampanja pod nazivom "100 godina njege kože za cijeli život", koja se oslanja na vrijednosti koje se generacijama povezuju s robnom markom Nivea: povjerenje, iskrenost, pouzdanost, kvalitetu i obitelj. Kampanja prikazuje rast i razvoj robne marke Nivea na temelju njezine osnovne vrijednosti – njege kože.
Ulaganja u marketinške aktivnosti u 2011. godini iznosit će 1 milijardu eura, a 70% tog iznosa odnosi se na novu kampanju. Cilj je aktivnostima u godini proslave 100. godišnjice dodatno ojačati poziciju robne marke Nivea kao broja jedan na području njege kože.
Nivea na Facebooku i kampanja s Rihannom
Od 1. svibnja Nivea je na Facebooku. Na svojem profilu, okuplja vjerne fanove, kojima uz zanimljivosti iz svoje ponude i svijeta njege kože nudi ekskluzivne zabavne sadržaje i nagrade.
Potrošači će se na službenoj Facebook stranici moći dodatno približiti poznatoj pjevačici Rihanni, čitajući o njezinom životu, glazbi i aktualnoj turneji. Nivea je Rihannu angažirala kao glavnu zvijezdu proslave svoje 100. godišnjice – pjesma "California King Bed" pratit će cijelu kampanju, a sponzorira i Rihanninu "Loud" turneju u SAD-u i Europi te velik niz drugih aktivnosti, s ciljem približavanja mlađim potrošačima.
Sve lokalne Nivea internet stranice bit će prilagođene novom sadržaju, s fokusom na stručnost o njezi kože i povijest robne marke.
Najveća globalna turneja
U 2011. Beiersdorf počinje najveću globalnu savjetodavnu turneju na 75.000 lokacija u maloprodaji. Očekuje se 13 milijuna kontakata s potrošačima i 1,7 milijuna konzultacija o njezi kože.
Putovanje kroz 100 godina njege kože
Kako je plava krema iz Hamburga krenula u osvajanje svijeta, za 100 godišnjicu u slavlje Niveino isplovio je brod iz Hamburga na dvodnevno putovanje. 9. i 10. svibnja prezentirale su se prekretnice i inovacije koje stoje iza
uspjeha svjetski poznate robne marke. Gosti iz više od 50 zemalja imali su priliku doživjeti jedinstveno 100 godišnje iskustvo kroz brojne multimedijalne izložbe, interaktivne instalacije, prezentacije i spa tretmane.
Nakon što je brod isplovio iz hamburške luke, gosti su na samom početku mogli uživati u ekskluzivnom nastupu pop princeze Rihanne.
Upriličena je i Izložba impresivnih fotografija te poznatih TV i kino reklama prikazala je povijest branda i ispričala priču o važnoj ulozi koju brand ima u svakodnevnom životu ljudi diljem svijeta. Središnji dio izložbe bio je veliki ekran koji je omogućavao gostima da se na dodir interaktivno spoje s bogatom Nivea povijesti.
Uvid u 100 godina znanstvenog istraživanja
Na izložbi vezanoj uz istraživanje i razvoj, stručnjaci su koristili najnoviju tehnologiju u mjerenju bora oko očiju te su provodili testove koji otkrivaju tipove kože. Morphing tehnologija dala je gostima uvid u budućnost koja ih čeka i otkrivala kako će im koža izgledati kroz godine.
Internacionalna anketa pokazuje korelaciju osobnosti i kože
Provedena je i predstavljena i anketa za što bolje razumijevanje "jezika kože", a rezultati su bili prezentirani tijekom putovanja. Preko 8.000 ljudi iz Njemačke, Francuske, Rusije, Brazila, Kine i Sjedinjenih Američkih Država intervjuirani su kako bi istraživači dobili informacije o psihološkim odnosima između biografije osobe, njezinog karaktera i stanja kože.
Anketom je otkriveno da na kožu ne utječe samo genetika, klima i prehrana nego i osjećaji, stanje duha i ponajviše osobnost. Na temelju ovih informacija, Niveaje definirala 5 različitih "osobnosti kože" i pružila stručnjacima za razvoj i istraživanje ključne uvide u spoznaju o "jeziku kože".
Ulaganja u marketinške aktivnosti u 2011. godini iznosit će 1 milijardu eura, a 70% tog iznosa odnosi se na novu kampanju. Cilj je aktivnostima u godini proslave 100. godišnjice dodatno ojačati poziciju robne marke Nivea kao broja jedan na području njege kože.
Nivea na Facebooku i kampanja s Rihannom
Od 1. svibnja Nivea je na Facebooku. Na svojem profilu, okuplja vjerne fanove, kojima uz zanimljivosti iz svoje ponude i svijeta njege kože nudi ekskluzivne zabavne sadržaje i nagrade.
Potrošači će se na službenoj Facebook stranici moći dodatno približiti poznatoj pjevačici Rihanni, čitajući o njezinom životu, glazbi i aktualnoj turneji. Nivea je Rihannu angažirala kao glavnu zvijezdu proslave svoje 100. godišnjice – pjesma "California King Bed" pratit će cijelu kampanju, a sponzorira i Rihanninu "Loud" turneju u SAD-u i Europi te velik niz drugih aktivnosti, s ciljem približavanja mlađim potrošačima.
Sve lokalne Nivea internet stranice bit će prilagođene novom sadržaju, s fokusom na stručnost o njezi kože i povijest robne marke.
Najveća globalna turneja
U 2011. Beiersdorf počinje najveću globalnu savjetodavnu turneju na 75.000 lokacija u maloprodaji. Očekuje se 13 milijuna kontakata s potrošačima i 1,7 milijuna konzultacija o njezi kože.
Putovanje kroz 100 godina njege kože
Kako je plava krema iz Hamburga krenula u osvajanje svijeta, za 100 godišnjicu u slavlje Niveino isplovio je brod iz Hamburga na dvodnevno putovanje. 9. i 10. svibnja prezentirale su se prekretnice i inovacije koje stoje iza
uspjeha svjetski poznate robne marke. Gosti iz više od 50 zemalja imali su priliku doživjeti jedinstveno 100 godišnje iskustvo kroz brojne multimedijalne izložbe, interaktivne instalacije, prezentacije i spa tretmane.
Nakon što je brod isplovio iz hamburške luke, gosti su na samom početku mogli uživati u ekskluzivnom nastupu pop princeze Rihanne.
Upriličena je i Izložba impresivnih fotografija te poznatih TV i kino reklama prikazala je povijest branda i ispričala priču o važnoj ulozi koju brand ima u svakodnevnom životu ljudi diljem svijeta. Središnji dio izložbe bio je veliki ekran koji je omogućavao gostima da se na dodir interaktivno spoje s bogatom Nivea povijesti.
Uvid u 100 godina znanstvenog istraživanja
Na izložbi vezanoj uz istraživanje i razvoj, stručnjaci su koristili najnoviju tehnologiju u mjerenju bora oko očiju te su provodili testove koji otkrivaju tipove kože. Morphing tehnologija dala je gostima uvid u budućnost koja ih čeka i otkrivala kako će im koža izgledati kroz godine.
Internacionalna anketa pokazuje korelaciju osobnosti i kože
Provedena je i predstavljena i anketa za što bolje razumijevanje "jezika kože", a rezultati su bili prezentirani tijekom putovanja. Preko 8.000 ljudi iz Njemačke, Francuske, Rusije, Brazila, Kine i Sjedinjenih Američkih Država intervjuirani su kako bi istraživači dobili informacije o psihološkim odnosima između biografije osobe, njezinog karaktera i stanja kože.
Anketom je otkriveno da na kožu ne utječe samo genetika, klima i prehrana nego i osjećaji, stanje duha i ponajviše osobnost. Na temelju ovih informacija, Niveaje definirala 5 različitih "osobnosti kože" i pružila stručnjacima za razvoj i istraživanje ključne uvide u spoznaju o "jeziku kože".
You must be logged in to post a comment Login