Tako su otvaranjem svojih prvih trgovina u City Centru one na hrvatsko tržište ušli: Humanic, veliki trgovac obućom i modnim dodacima, te McNeal i Review, dva branda koje dovodi njemačka modna kuća Peek&Cloppenburg.
Mc Neal je namijenjen isključivo muškarcima i donosi tipični njemački odjevni „štih“, dok je Review brand za mlade s trendi odjećom po prihvatljivim cijenama.
Na jesen stiže C&A
Od jeseni će im se pridružiti i lanac poznate njemačke modne marke C&A na 2.500 kvadrata četvornih. Njihovim dolaskom u Hrvatsku jača tržišna konkurencija u odnosu na susjedne zemlje koje su dugi niz godina često bile odredišta za odlaske u kupovinu.
Poklonike jeansa zasigurno će primamiti specijalizirani dućan Guess, kao i Victor Victoria s poznatim brandiranim robnim markama. Najmlađima su namijenjene francuske marke Petit Bateau i Ikks koji su po prvi puta na hrvatskom tržištu, a nude pomalo šminkersku dječju odjeću.
U trgovini Ann Christine prilikom otvorenja vladala je nesnosna gužva, te poduži redovi za kabine jer su se ljetne majice prodavale već od 39 kn, balerinke po 55 kuna, platnene torbe po 59 kuna, kape po 29 kuna, a topići po 99 kuna.
Shopinngholičarke su sa žudnjom promatrale ženske cipele ukrašene ukrasnim kamenjem u trgovini Shy kojima je cijena od 1400 do 3500 kuna.
Francuska prirodna kozmetika
Pobornicama zdrave prirodne kozmetike za oko je zapela trgovina Melvita koja u ponudi među ostalim ima cvjetne vodice od 70 kuna, uljepšavajuća ulja po cijeni oko 90 kuna, zaštitu za sunčanje bez kemikalija koja sadrži prirodne aktivatore melanina. Zatim proizvode za mršavljenje, dodatke prehrani itd.
Melvita je vodeći francuski brand organske, prirodne kozmetike s eko certifikatom koji osigurava najmanje 95 posto prirodnih sastojaka, a čiji je moto: „priroda u srcu“.
U novom dijelu City Centra one nalaze se još i trgovine s opremom za dom, parfumerije, drogerije, kafići i restorani…
Danas, potom u petak i subotu kupci mogu uživati u čarima kasnog noćnog shoppinga jer će trgovine biti otvorene samo za njih – do 23 sata.
Mc Neal je namijenjen isključivo muškarcima i donosi tipični njemački odjevni „štih“, dok je Review brand za mlade s trendi odjećom po prihvatljivim cijenama.
Na jesen stiže C&A
Od jeseni će im se pridružiti i lanac poznate njemačke modne marke C&A na 2.500 kvadrata četvornih. Njihovim dolaskom u Hrvatsku jača tržišna konkurencija u odnosu na susjedne zemlje koje su dugi niz godina često bile odredišta za odlaske u kupovinu.
Poklonike jeansa zasigurno će primamiti specijalizirani dućan Guess, kao i Victor Victoria s poznatim brandiranim robnim markama. Najmlađima su namijenjene francuske marke Petit Bateau i Ikks koji su po prvi puta na hrvatskom tržištu, a nude pomalo šminkersku dječju odjeću.
U trgovini Ann Christine prilikom otvorenja vladala je nesnosna gužva, te poduži redovi za kabine jer su se ljetne majice prodavale već od 39 kn, balerinke po 55 kuna, platnene torbe po 59 kuna, kape po 29 kuna, a topići po 99 kuna.
Shopinngholičarke su sa žudnjom promatrale ženske cipele ukrašene ukrasnim kamenjem u trgovini Shy kojima je cijena od 1400 do 3500 kuna.
Francuska prirodna kozmetika
Pobornicama zdrave prirodne kozmetike za oko je zapela trgovina Melvita koja u ponudi među ostalim ima cvjetne vodice od 70 kuna, uljepšavajuća ulja po cijeni oko 90 kuna, zaštitu za sunčanje bez kemikalija koja sadrži prirodne aktivatore melanina. Zatim proizvode za mršavljenje, dodatke prehrani itd.
Melvita je vodeći francuski brand organske, prirodne kozmetike s eko certifikatom koji osigurava najmanje 95 posto prirodnih sastojaka, a čiji je moto: „priroda u srcu“.
U novom dijelu City Centra one nalaze se još i trgovine s opremom za dom, parfumerije, drogerije, kafići i restorani…
Danas, potom u petak i subotu kupci mogu uživati u čarima kasnog noćnog shoppinga jer će trgovine biti otvorene samo za njih – do 23 sata.
You must be logged in to post a comment Login