Svjetski poznat proizvođač prezervativa Durex, svojom novom reklamnom kampanjom za kondom "Fetherlite Ultima" podigao je prašinu u svijetu medija. 23. srpnja 2010. nacionalne komercijalne televizije Nova TV i RTL odbile su emitirati reklamu za Durexov novi kondom u svom programu prije 22 sata.
U reklamnom timu Durexa smatra se da reklame koje u većini slučajeva imaju izraženu seksualnu notu, te namjerno provociraju gledatelja, na taj način doprinose širenju poruke o važnosti zaštite tijekom spolnog odnosa. No u ovom slučaju očito je da su se nacionalne komercijalne televizije postavile moralne vertikale društva. U prilog tome govore i njihova objašnjenja za pomicanje termina emitiranja. Tako primjerice s Nove TV poručuju kako "nažalost spotovi od Durexa više propagiraju seks od same zaštite" te su se pozvali na Pravilnik o zaštiti maloljetnika.
RTL televizija je u ovom slučaju odlučila pozvati se na kartu Zakona o elektroničkim medijima te odredbe koje "pozivaju sve medije da štite djecu i maloljetnike od neprimjerenih sadržaja". Sporno im je i to što se o zaštiti u novom spotu govori kroz propagiranje užitka?!?
U obrani protiv gore navedenih optužbi, oglasio se je Tomislav Đurica, direktor SSL Internationala za Hrvatsku te je iznio svoje mišljenje o ovom slučaju:
"U moru reklamnog sadržaja koji više ili manje eksplicitno igraju na kartu seksualnosti, a da za to nemaju neko kreativno utemeljenje, kao što su reklame za sladolede, osvježavajuće napitke ili parfeme, mislim da novi reklamni spot za naš «Fetherlite Ultima» zaista spada u red vrlo pristojnih Durexovih spotova." dodavši kako je spot radila renomirana reklamna agencija McCann.
U današnjem društvu u kojem mladi misle da sve znaju o seksu a zapravo su sve češće potpuno needucirani i bez zaštite ulaze u spolne odnose, gdje seksualna edukacija zapravo ne postoji ali je zato seks u najrazličitijim formama dostupan na svakom koraku, Durexova nova reklama je zapravo smiješno nevina.
U reklamnom timu Durexa smatra se da reklame koje u većini slučajeva imaju izraženu seksualnu notu, te namjerno provociraju gledatelja, na taj način doprinose širenju poruke o važnosti zaštite tijekom spolnog odnosa. No u ovom slučaju očito je da su se nacionalne komercijalne televizije postavile moralne vertikale društva. U prilog tome govore i njihova objašnjenja za pomicanje termina emitiranja. Tako primjerice s Nove TV poručuju kako "nažalost spotovi od Durexa više propagiraju seks od same zaštite" te su se pozvali na Pravilnik o zaštiti maloljetnika.
RTL televizija je u ovom slučaju odlučila pozvati se na kartu Zakona o elektroničkim medijima te odredbe koje "pozivaju sve medije da štite djecu i maloljetnike od neprimjerenih sadržaja". Sporno im je i to što se o zaštiti u novom spotu govori kroz propagiranje užitka?!?
U obrani protiv gore navedenih optužbi, oglasio se je Tomislav Đurica, direktor SSL Internationala za Hrvatsku te je iznio svoje mišljenje o ovom slučaju:
"U moru reklamnog sadržaja koji više ili manje eksplicitno igraju na kartu seksualnosti, a da za to nemaju neko kreativno utemeljenje, kao što su reklame za sladolede, osvježavajuće napitke ili parfeme, mislim da novi reklamni spot za naš «Fetherlite Ultima» zaista spada u red vrlo pristojnih Durexovih spotova." dodavši kako je spot radila renomirana reklamna agencija McCann.
U današnjem društvu u kojem mladi misle da sve znaju o seksu a zapravo su sve češće potpuno needucirani i bez zaštite ulaze u spolne odnose, gdje seksualna edukacija zapravo ne postoji ali je zato seks u najrazličitijim formama dostupan na svakom koraku, Durexova nova reklama je zapravo smiješno nevina.
In this article:adolescenti, durex, kondomi, mediji, prezervativi, reklama, seks, tv, zaštita
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login