Novo ime u dizajnu nakita jest brend pod nazivom Dragou koji je u kratkom roku uspio osvojiti srca mnogih modnih zaljubljenika i vjernih pratitelja modnih trendova. Iza tog imena krije se 27. godišnji Drago Borić rodom iz Siska, a prebivalištem u Zagrebu, koji radi kao dizajner izloga i scenograf.
Aktivno sudjeluje u kazališnim projektima redateljice Krune Tarle u Zagrebačkom kazalištu lutaka. Fokus njegovih interesa je filmska scenografija. Imao je priliku raditi, kao član art departmenta, na snimanju novog filma britanskog redatelja Petera Greenawaya Gotzius and the Pelican Company.

Izazov mu predstavlja da od ostataka industrijskog materijala stvori novu estetsku formu. Obrađuje ih te tako dobiva rafinirane oblike na koje aplicira različite grafike i druge materijale. Radi se o modnim dodacima što uključuje ogrlice, prstenje, bedževe, naušnice i sl.

Novu, proljetnu Dragou kolekciju prati i nova kampanja čija su zaštitna lica TV i radio voditeljica Ida Prester i dizajnerova suradnica Lana Borić. ''S Idom sam surađivao u nekoliko navrata prvenstveno na posljednjem spotu Lollobrigide Sex on TV, Sex on the Radio a pored navedenog, Ida mi je jako dobra prijateljica te je ovakav rasplet događaja došao kao prirodna stvar'', izjavio je dizajner.

Ida je inače velika obožavateljica Dragou nakita te kaže kako ju najviše privlači jednostavan a atraktivan dizajn: ''Prošla me faza dječjeg nakita kada sam po sebi stavljala Barbike i volančiće. Dragou nakit mi je sasvim novo otkriće. Volim tu igru zaigranosti i elegancije'' – kaže voditeljica.

Inspiriran geometrijskim oblicima u bazičnim nijansama crne i bijele, Dragou radi zaokret u odnosu na njegove prošle kolekcije koje su prštale jarkim i upečatljivim koloritom: ''Želja mi je bila poigrati se s načinom obrađivanja pločica za nakit. Ovog sam ih puta obradio na način da su krajevi ostali špičasti te time nakit ostavlja pomalo opasan dojam'' – izjavio je dizajner.

Prstenje, ogrlice i bedževi izrađeni su od standardnog vekaplana (vrsta PVC materijala) kojeg Dragou obrađuje u nekoliko faza te na njega aplicira razne grafike. Još jedna novost u Dragou opusu je set prstenja i bedževa od stakla, točnije staklenih pločica koje variraju od konkretnih do šarenih boja, ali uvijek u decentnom, nenametljivom tonu.

Cijene nakita se kreću od 180 kn do 210 kn za ogrlice, od 110 kn do 130 kn za prstenje te 130 kn za velike bedževe, a možete ih nabaviti na slijedećim prodajnim mjestima: Get Get Get u Splitu, Makina u Puli te Magnolika u Dubrovniku.
U ovoj kampanji sudjelovale su kao modeli Ida Prester i Lana Borić, za fotografije je zaslužan Jurica Sertić, a make up je odradila Ana Rajić.
Aktivno sudjeluje u kazališnim projektima redateljice Krune Tarle u Zagrebačkom kazalištu lutaka. Fokus njegovih interesa je filmska scenografija. Imao je priliku raditi, kao član art departmenta, na snimanju novog filma britanskog redatelja Petera Greenawaya Gotzius and the Pelican Company.

Izazov mu predstavlja da od ostataka industrijskog materijala stvori novu estetsku formu. Obrađuje ih te tako dobiva rafinirane oblike na koje aplicira različite grafike i druge materijale. Radi se o modnim dodacima što uključuje ogrlice, prstenje, bedževe, naušnice i sl.

Novu, proljetnu Dragou kolekciju prati i nova kampanja čija su zaštitna lica TV i radio voditeljica Ida Prester i dizajnerova suradnica Lana Borić. ''S Idom sam surađivao u nekoliko navrata prvenstveno na posljednjem spotu Lollobrigide Sex on TV, Sex on the Radio a pored navedenog, Ida mi je jako dobra prijateljica te je ovakav rasplet događaja došao kao prirodna stvar'', izjavio je dizajner.

Ida je inače velika obožavateljica Dragou nakita te kaže kako ju najviše privlači jednostavan a atraktivan dizajn: ''Prošla me faza dječjeg nakita kada sam po sebi stavljala Barbike i volančiće. Dragou nakit mi je sasvim novo otkriće. Volim tu igru zaigranosti i elegancije'' – kaže voditeljica.

Inspiriran geometrijskim oblicima u bazičnim nijansama crne i bijele, Dragou radi zaokret u odnosu na njegove prošle kolekcije koje su prštale jarkim i upečatljivim koloritom: ''Želja mi je bila poigrati se s načinom obrađivanja pločica za nakit. Ovog sam ih puta obradio na način da su krajevi ostali špičasti te time nakit ostavlja pomalo opasan dojam'' – izjavio je dizajner.

Prstenje, ogrlice i bedževi izrađeni su od standardnog vekaplana (vrsta PVC materijala) kojeg Dragou obrađuje u nekoliko faza te na njega aplicira razne grafike. Još jedna novost u Dragou opusu je set prstenja i bedževa od stakla, točnije staklenih pločica koje variraju od konkretnih do šarenih boja, ali uvijek u decentnom, nenametljivom tonu.

Cijene nakita se kreću od 180 kn do 210 kn za ogrlice, od 110 kn do 130 kn za prstenje te 130 kn za velike bedževe, a možete ih nabaviti na slijedećim prodajnim mjestima: Get Get Get u Splitu, Makina u Puli te Magnolika u Dubrovniku.
U ovoj kampanji sudjelovale su kao modeli Ida Prester i Lana Borić, za fotografije je zaslužan Jurica Sertić, a make up je odradila Ana Rajić.
In this article:dizajn, drago borić, dragou, geometrija, ida prester, lana borić, nakit, scenograf
Written By
admin

Click to comment
You must be logged in to post a comment Login