Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Trendovi

Nova provokacija Marca Jacobsa

Slavni dizajner pozirao gol u reklamnoj kampanji za svoj najnoviji miris

Dugogodišnji poslovni suradnik poznatog američkog dizajnera Marca Jacobsa došao je na ideju da se na reklamnoj kampanji njegovog najnovijeg muškog parfema, nazvanog Bang, pojavi sam dizajner – nag, pokriven samo srebrnom bočicom mirisa.

"Ova reklamna kampanja ne obraća se muškarcu savršeno isklesanog tijela, budući takav pristup ne bi bio u skladu sa onim što radimo. Namijenjen je modernom muškarcu, koji ako i nije mlad, posjeduje mladenački duh", izjavio je Marc Jacobs paralelno sa pripremama za lansiranje novog proizvoda na tržište.



Poput svog jednako slavnog kolege, američkog dizajnera Tom Forda, koji 2007. provocirao svojom razgolićenom pojavom u reklami za, također, svoj miris, a koju je snimio Terry Richardson, i Marc Jacobsa je svojim najnovijim fotografijama izazvao mnogo prašine i različite reakcije javnosti.

Modna provokacija

Marc Jacobs oduvijek je rado provocirao svojim kreacijama, ali i osobnim postupcima, što ga je dodatno učvrstilo na ljestvici popularnih i najutjecajnijih svjetskih dizajnera današnjice, te mu osiguralo širok krug poklonika njegova modnog izričaja.



Dizajner koji se rado pokazuje sa svojim nevjenčanim suprugom Lorenzom Martoneom, najugodnije se osjeća u kiltu, a koji se prošle godine na reklamnoj kampanji kozmetičke kuće Nars pojavio našminkan, s nalakiranim noktima – sklon je raznim modnim eksperimentima.



U najnovijoj kampanji za svoj parfem, Marc Jacobs je pokazao podosta svoje gole kože, tetovaže i mišičavo tijelo, ležeći na krevetu podstavljenom srebrnom folijom, te prekriven samo bocom mirisa. Zanimljivo je spomenuti kako će se na većini tržišta prikazati "čedna" verzija reklame (fotografija rezana ispod struka dizajnera), a snimljena je i verzija kampanje za Bliski Istok, na kojoj se nalazi samo bočica mirisa.



Bang – ime koje skriva značenje

"Ideja da se osobno pojavim na kampanji potekla je od Roberta Duffyja, koji je dok smo razmišljali o kampanji, najednom uskliknuo: "Najbolje da ti budeš model!" Fotograf Juergen Teller potom je došao na ideju da upotrebimo srebrnu foliju, materijal koji je bliješteći i "praska" kao i ime samog mirisa. Moja reakcija je bila da ne znam želim li to.. Ali, koliko god mi u početku ta ideja bila čudna, na koncu sam se morao složiti da ona ima smisla", pojasnio je Marc Jacobs svoju odluku o poziranju u reklamnoj kampanji.

Samo ime mirisa – Bang, njegovim je tvorcima bilo zanimljivo ponajprije zbog intimnog značenja koje nosi, a svidjelo im se i iz razloga što se može interpretirati na više načina.



"Muški miris, za razliku od ženskog, u određenom je smislu vrlo osoban. Dok ženama često predstavlja tek ugodan trag na površini kože, poput mijenjanja boja make-upa na licu, muškarcima predstavlja mnogo više", mišljenja je poznati američki dizajner.

Mirisna kompozicija koju je kreirala Ann Gottlieb od nota crnog, bijelog i ružičastog papra, te zaokružila mirisnom bazom drvenastih nota i smole elema, naći će se na policama luksuzne američke robne kuće Bloomingdale's i Marc Jacobsovim dućanima diljem svijeta od 30. srpnja ove godine.


Više o Marc Jacobsu…

Jedan od vodećih svjetskih dizajnera Marc Jacobs rođen je u New Yorku 1963. godine. Još od najranijeg djetinjstva seže njegova predodređenost za modu. Nakon maturiranja u školi za umjetnost i dizajn 1981. godine, u New Yorku upisuje studij na Parsonovoj školi za umjetnost i dizajn. Nakon što je dizajnirao svoju prvu grunge kolekciju, što mu kasnije i ostaje najkarakterističnije obilježje, probija se u modnim krugovima, a kolekcija nailazi na odobravanje mnogih modnih znalaca, uključujući i slavnu urednicu američkog Voguea, Anne Wintour.



1974. godine, zajedno sa svojim poslovnim partnerom Robertom Duffyjem lansira vlastitu liniju odjeće, nastavivši modnim izričajem u pravcu post grungea. 1997. godine postaje kreativni direktor prestižne francuske modne kuće Louis Vuitton, te kreira svoju prvu pret-a-porter kolekciju pod prestižnim imenom LV. Posebnu popularnost dostižu modni detalji koje kreira, ponajprije originalne torbe s grafitima.

2001. godine predstavlja i svoju dostupniju liniju odjeće Marc by Marc Jacobs koja se vrlo brzo nameće kao neizostavni modni "must" brojnih svjetskih ljubitelja modnih trendova.



Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Darivanje

Miris s.Oliver FOR HER je kompozicija za svakodnevnu eleganciju, sjajne momenti i izvanredne trenutke sreće.

Darivanje

Mirisni trag koji ostavljate za sobom može ostaviti snažan dojam, pozitivan ili negativan. Vaš mirisni potpis otkriva i kakva ste osoba

Moj dom

Najbolji darovi i najljepša božićna priča i ove godine dolazi iz Durance obitelji.

Trendovi

 Far Away Beyond otkrivanjem nove vanilije za današnju modernu ženu, podiže tradicionalni cvjetni slatki miris na superiornu, sofisticiraniju i prepoznatljiviju notu vanilije: zamršenije, tajanstvenije...

Advertisement