Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Novi uspjeh Helene Šopar

Najuspješniji hrvatski top model postala je zaštitno lice kozmetičke kuće Bobbi Brown.

Dvadesetčetverogodišnja Helena Šopar godinu će dana predstavljati kozmetičku liniju Black Velvet prestižnog branda profesionalnog make-upa. Iza imena ove tvrtke stoji 53-godišnja Bobbi Brown, poznata make-up artistica iz Chicaga. Proizvodi Bobbi Brown prodaju se u više od 400 trgovina u dvadesetak zemalja svijeta, a zagovaraju je vizažisti i mnogi koji se profesionalno bave modom.

Snimanje kampanje atraktivna je manekenka odradila prošle godine u New Yorku, gradu u kojemu živi već četiri godine i koji joj je baza iz koje odlazi na snimanja diljem svijeta.

Lijepo lice Helene Šopar, koju inače zastupa modna agencija Midiken, posljednjih godina krasi naslovnice brojnih prestižnih modnih magazina kao što su Elle, I-D, Vogue ili Harpers Bazar. Činjenica da se u samo pet mjeseci četiri puta pojavila u izdanju francuskog Marie Claire-a, od toga čak dva puta na naslovnici, dostatno govori kako postaje jednim od omiljenijih modela nekih od svjetski poznatih fotografa.



Ove godine je Helena Šopar postala zaštitno lice u kampanjama modnih kuća Macy’s i kozmetike Clarins, a prošlog je mjeseca izašao njen editorijal u američkom izdanju časopisa Marie Claire.

Dramatični make-up s modnih pista

Black Velvet linija make-upa na tržištu će se pojaviti ovoga mjeseca, a sama Bobbi Brown je opisuje kao mješavinu nijansi boja šljive, višnje i javora, u kombinaciji s crnom bojom.
Kolorit make-upa je, kako ističe, izražajan i dramatičan, ali istodobno sofisticiran i nosiv.

Make-up artistica predlaže zagasito smeđa i ljubičasta sjenila za kapke, a dojmu ekstravagancije doprinose i tamni ruževi boje maline, višnje i mahagonija. Predstavljena su i tri metalik inačice boja – sjenila za oči pod nazivom Blabk Berry, Black Charcoal i Black Cocoa, te ruž s svjetlucavim mikro česticama u nijansi Black Garnet.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Istaknuto

Prvi zadatak make-upa oduvijek je bio prikriti sitne nesavršenosti i istaknuti ljepotu.

Gastronomija

Eurospin štedi i vrijeme i novac.

Savjeti i preporuke

Kokosovo ulje ima nebrojeno puno korisnih svojstava, a tako je zdravo i dostupno sad već u gotovo svim dućanima

Dobar posao

Riti Tiimus, menadžerica za održivost zone Europa, govori kako se Grupa L´Oréal, globalni beauty lider, bori protiv klimatskih promjena.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.