Sa sve dužim, toplijim i sunčanijim danima sve se više počinjemo brinuti o negativnim posljedicama koje sunce može ostaviti na našoj koži i to činimo s pravom – opekline, ubrzano starenje i melanomi dovoljno su dobar razlog da više pažnje posvetimo zaštiti kože. Osim kremica i sunčanih naočala, tu je i odjeća sa zaštitnim faktorom kako biste se osjećali sigurno, a ipak moderno u svakoj prilici.
Ovakva je odjeća popularizirana je u Australiji kao alternativa kremama sa zaštitnim faktorom 90-ih godina prošlog stoljeća, a nakon toga polako se počela širiti po cijelom svijetu.
Mott 50 nova je američka linija odjeće koju je odobrila Američka zaklada za rak kože, a testirana je i odobrena i od Međunarodnog laboratorija za UV testiranja. Osnivačice ovog branda su dvije mlade, kreativne i osviještene dame: Anne Botica i Monique Moore.
Kako same pričaju, inspiraciju su dobile nakon jednog uobičajenog dana na plaži kad su uočile kako se tradicija "korištenja" sunca promijenila. Vrijeme opsesivnog tamnjenja zamijenili su ogromni šeširi, naočale, tunike i boravak u hladu.
Shvativši kako većina odjeće zapravo uopće ne štiti od štetnih UV zraka, počele su istraživati nove načine na koje se koža može zaštititi te su, nakon više od godinu dana ispitivanja i testiranja različitih tkanina, osnovale modnu liniju.
Svaki odjevni predmet ove modne linije ima UPF 50 (zaštitni faktor za odjeću). Usporedbe radi, obična bijela majica ima zaštitni faktor 5. Odjeća je izrađena od prirodnih vlakana i prati posljednje modne trendove kako bi bila ne samo funkcionalna već i trendi, a namijenjena je svakodnevnom nošenju. U ponudi imaju majice, tunike, haljine, jakne, hlače i suknje. Cijene se kreću od 55 do 145 dolara za žensku i 45 do 65 dolara za mušku liniju, a dio prihoda donira se za istraživanje raka.
Ovakva je odjeća popularizirana je u Australiji kao alternativa kremama sa zaštitnim faktorom 90-ih godina prošlog stoljeća, a nakon toga polako se počela širiti po cijelom svijetu.
Mott 50 nova je američka linija odjeće koju je odobrila Američka zaklada za rak kože, a testirana je i odobrena i od Međunarodnog laboratorija za UV testiranja. Osnivačice ovog branda su dvije mlade, kreativne i osviještene dame: Anne Botica i Monique Moore.
Kako same pričaju, inspiraciju su dobile nakon jednog uobičajenog dana na plaži kad su uočile kako se tradicija "korištenja" sunca promijenila. Vrijeme opsesivnog tamnjenja zamijenili su ogromni šeširi, naočale, tunike i boravak u hladu.
Shvativši kako većina odjeće zapravo uopće ne štiti od štetnih UV zraka, počele su istraživati nove načine na koje se koža može zaštititi te su, nakon više od godinu dana ispitivanja i testiranja različitih tkanina, osnovale modnu liniju.
Svaki odjevni predmet ove modne linije ima UPF 50 (zaštitni faktor za odjeću). Usporedbe radi, obična bijela majica ima zaštitni faktor 5. Odjeća je izrađena od prirodnih vlakana i prati posljednje modne trendove kako bi bila ne samo funkcionalna već i trendi, a namijenjena je svakodnevnom nošenju. U ponudi imaju majice, tunike, haljine, jakne, hlače i suknje. Cijene se kreću od 55 do 145 dolara za žensku i 45 do 65 dolara za mušku liniju, a dio prihoda donira se za istraživanje raka.
You must be logged in to post a comment Login