Prvi susret kozmetičara Hrvatske, na kojem se okupilo preko 60 kozmetičkih stručnjaka iz cijele Hrvatske, protekao je vrlo glasno i uz puno kvalitetne rasprave. Jednodnevni edukativni susret kozmetičara u Zagrebu započeo je predavanjem Ariane Vele o EU fondovima. "Najbitnije je imati ideju, no nikada nećete dobiti 100% financijskih sredstava. Dobit ćete subvenciju u određenom postotku jer EU želi da i vi preuzmete rizik za svoj posao", naglasila je Vela.
Odličan niz predavanja s konkretnim informacijama nastavili su prodajni i marketing stručnjaci Danijel Bićanić i Saša Petar. "Patite li od fenomena hrčka i sav posao neprestano prebacujete na svoja leđa, umjesto na svoje zaposlenike, imate problem i morate hitno mijenjati poslovnu strategiju", rekao je Bićanić, dok je prof. Petar istaknuo: "88% svojih zaposlenika i kupaca gubite zbog lošeg vodstva, a strast je jedan od najvažnijih marketing alata u prodaji. Stvoriti privrženost, izazvati oduševljenje, obožavanje i sljedbeništvo je veliki uspjeh".
Jednako odlično predavanje održao je i Bojan Rađenović, koji je otvorio Pandorinu kutiju ukazavši na problematiku stručnosti i kompetencija kozmetičke struke.
Na susretu su prisutni mogli čuti brojne poslovne mogućnosti za kozmetičku struku, nove tehnike u radu i novosti iz svijeta kozmetike, dok je zaključak žustre rasprave u okruglom stolu na temu Kozmetički saloni u grupnoj kupovini – prednosti i nedostaci, jednoglasan: Kozmetičkoj je struci potrebno moderno udruženje!
Kanal grupne kupovine svaki kozmetičar treba koristiti pametno i uz dobru kalkulaciju te nikako spustiti cijenu svojem najboljem proizvodu ili usluzi. Važno je napraviti plan i nakon što kupci stignu, prodati im dodatnu uslugu, koja će odgovarati onoj kupljenoj puno povoljnije. Najvažnije od svega, potrebno je okupiti kozmetičku struku na jednom mjestu, u obliku udruge, koja će lobirati prema institucijama i raditi na zakonskom očuvanju minimalnih cijena kozmetičkih usluga.
Prilika za umrežavanjem, povezivanjem, informiranjem i profesionalnom diskusijom čeka vas i na 2. Susretu kozmetičara već u proljeće. Ne propustite je.
Odličan niz predavanja s konkretnim informacijama nastavili su prodajni i marketing stručnjaci Danijel Bićanić i Saša Petar. "Patite li od fenomena hrčka i sav posao neprestano prebacujete na svoja leđa, umjesto na svoje zaposlenike, imate problem i morate hitno mijenjati poslovnu strategiju", rekao je Bićanić, dok je prof. Petar istaknuo: "88% svojih zaposlenika i kupaca gubite zbog lošeg vodstva, a strast je jedan od najvažnijih marketing alata u prodaji. Stvoriti privrženost, izazvati oduševljenje, obožavanje i sljedbeništvo je veliki uspjeh".
Jednako odlično predavanje održao je i Bojan Rađenović, koji je otvorio Pandorinu kutiju ukazavši na problematiku stručnosti i kompetencija kozmetičke struke.
Na susretu su prisutni mogli čuti brojne poslovne mogućnosti za kozmetičku struku, nove tehnike u radu i novosti iz svijeta kozmetike, dok je zaključak žustre rasprave u okruglom stolu na temu Kozmetički saloni u grupnoj kupovini – prednosti i nedostaci, jednoglasan: Kozmetičkoj je struci potrebno moderno udruženje!
Kanal grupne kupovine svaki kozmetičar treba koristiti pametno i uz dobru kalkulaciju te nikako spustiti cijenu svojem najboljem proizvodu ili usluzi. Važno je napraviti plan i nakon što kupci stignu, prodati im dodatnu uslugu, koja će odgovarati onoj kupljenoj puno povoljnije. Najvažnije od svega, potrebno je okupiti kozmetičku struku na jednom mjestu, u obliku udruge, koja će lobirati prema institucijama i raditi na zakonskom očuvanju minimalnih cijena kozmetičkih usluga.
Prilika za umrežavanjem, povezivanjem, informiranjem i profesionalnom diskusijom čeka vas i na 2. Susretu kozmetičara već u proljeće. Ne propustite je.
In this article:edukacija, kozmetičar, kozmetika, predavanje, proizvod, struka, susret, usluga
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login