Đurđica Vorkapić dizajnerica Hippy Gardena ovoga puta predstavlja vrlo ženstvenu kolekciju lišenu lepršavih materijala i silueta te se okrenula dobro promišljenom minimalizmu veličajući besprijekornu classy ženstvenost koja je karakteristična za pravu Hippy Garden ženu koja u cijelosti zna i može.
Bez nametnutih uhodanih formi a vrlo poznata po slobodi modnog izričaja koji je dopušten samo majstorima poput Đurđice nije se libila koristiti mustru čiji je vrhunac popularnosti bio već u davnim četrdesetim godinama. Dramatičan pepita uzorak (houndstooth ili pasji zub) nikad nije izgledao modernije, a savršeno je ukomponiran u funkcionalno glamuroznim haljinama i kombinezonima Hippy Gardena.
Odabravši visoko vrijedne materijale poput svile i rezanog tafta u zlatnoj, crnoj ili puderastoj boji vanilije, kolekcija predstavlja čarobnu privlačnost odvažnog glamura i heroinskog chica kasnih sedamdesetih godina.
S velikom sigurnošću možemo reći da dizajnerica Đurđica Vorkapić savršeno dobro promišlja konstrukcijski vrlo složenu formu te istu prilagođava energičnoj i nesputanoj Hippy Garden ženi.
Promo kampanja snimljena je s modelom Enom Kiralj pod objektivom talentirane Mare Milin. Za šminku je zaslužna Nikolina Gega, a za frizuru Mijo Majhen.
Đurđica Vorkapić će svoju novu kolekciju predstaviti i na ovosezonskom, 23. Schwarzkopf Cro A Porteru, koji će se održati od 9. do 12. travnja, 2014. u prostoru Jadran filma – Studio 2.
You must be logged in to post a comment Login